וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקס פקטור: מדריך וואלה! תרבות לזכייה בגמר האקס

היוש מתמודדי גמר "אקס פקטור", נחמד מאוד שהגעתם עד כה. כדי לקחת את הגמר ולנצל את האפשרות היחידה שלכם להיות נינט, תצטרכו להתאמץ. הדרך לתהילה מתחילה מכאן, אז שימו לב

להקת פיוז'ן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתאפסו!! להקת פיוז'ן/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופט: עברי לידר.

מידת ההתאמה בין המתמודדים לשופט: 7. לא מעט גבות הורמו כשלידר העדיף את להקת פיוז'ן על פני להקת מיראז' אבל מה שבטוח זה שהעיצור "ז'" חזר לאופנה. לידר מעיד על עיסתו שהיא הכי מעודכנת שיש, לכן לא ברור למה הלהקה שלו מתמקדת בעיבודים שאפילו ב"Glee"- היו חותכים בעריכה. ומילה לנדב קרני שכבר הופיע ב"עושים את TLV" וכעת ב"אקס פקטור" – התחילו האודישנים ל"האח הגדול".

בואו ננוח: מללכת בדרך הישר. פיוז'ן עושים הכל לפי הספר, אבל זה הספר הכי משעמם בהיסטוריה. בשביל להשיג יותר משער ב"ראש 1" הם יצטרכו להתנהג כמו בנים בגילם – להיות חצופים, סקסיים, לשיר על האישיות שלהם ולא להיות כחומר ביד ההפקה.

המלצת המערכת: "No Diggity" של ההרכב בלאקסטריט הוא קלאסיקה שלא נס ליחה. אם הם יבצעו את השיר הזה, או שהם יהרסו אותו כליל או שהם יפגיזו ביצוע שיעיף אותם כמה שלבים קדימה. לא לפחד ולקפוץ למים.

רוז פוסטאנס

אקס פקטור. טל גבעוני,
תרימי!! רוז פוסטאנס/טל גבעוני

שופטת: שירי מימון.

מידת ההתאמה בין המתמודדת לשופטת: 6. מימון לא מקבלת 10 בגלל שכל העונה המתמודדת שלה כונתה בשמה הפרטי בלבד, "רוז", זאת למרות שכל המתמודדים הוצגו בשמם המלא. אם את שם בשביל פוסטאנס אז עד הסוף, ולא רק בבחירת בלדות שאמורות לפתוח את שערי הSMSים.

בואו ננוח: כאמור את הבלדות לבעלות ה"קול הגדול" מיצינו. במשך כל העונה צפינו בדמות אחת, עם קול אחד – לא היו הפתעות ולא ביצועים יוצאי דופן. פוסטאנס נשארה המתמודדת הפיליפינית החמודה שיודעת לשאוג. סבבה. מיצינו את זה. היינו שמחים לקבל קצת אופי.

המלצת המערכת: בשלוש מילים: עופי על עצמך. בשתיים: תרביצי אותה. דוגמה? ביונסה, אשת איש מהוגנת, זמרת אהודה על נשיא ארה"ב ואמא לפעוטה, הוציאה אלבום נוטף גאווה, מיניות, אופי חזק וטקסטים בוטים. היינו שמחים לשמוע את פוסטאנס מרימה לעצמה, הולכת עד הקצה, גם כי מגיע לה וגם כי היא חייבת לצאת מהשבלונה וזו ההזדמנות האחרונה.

אורי שכיב

אקס פקטור. טל גבעוני,
תתבגר!! אורי שכיב/טל גבעוני

השופט: משה פרץ.

מידת ההתאמה בין המתמודד לשופט: 8. שכיב ופרץ הם כמו הזוג הזה שמאוהב עד עמקי נשמתו ולא מפסיק להתנשק בפרהסיה. זה מקסים ומחמם את הלב, אבל מבחינה מקצועית, בואו נודה, מדובר בשממה.

בואו ננוח: מכל החמידות הזאת. אבל אי אפשר. שכיב הוא אחת הדמויות הכי מתוקות שנראו על מסך הטלוויזיה שלנו לאחרונה, זה יתרון גדול (מי האמין שהוא ישאיר אבק לבן גולן?) אבל גם החיסרון הכי בולט שלו. מומלץ להפסיק כמה שיותר מהר עם כל הצמר גפן הזה כי אחרת אין דרך חזרה, ע"ע ג'סטין ביבר שאפילו בילוי עם זונה ברזילאית לא הצליח להפוך אותו מילד לגבר.

המלצת המערכת: "בואי הביתה" של ברי סחרוף. מזרח ומערב, אינספור אפשרויות לעיבודים שונים, טקסט מרגש ובעיקר סקרנות לראות איך שכיב החמוד מתמודד עם שירים מעט יותר כבדים ומורכבים.

עדן בן זקן

אקס פקטור. טל גבעוני,
תפגיזי!! עדן בן זקן/טל גבעוני

השופט: רמי פורטיס.

מידת התאמה בין המתמודדת לשופט: 3. ליהוקה של עדן בן זקן ל"אקס פקטור" הוא כמעט טוב מדי מכדי להיות אמיתי. בלי שום ספק מדובר במתמודדת הכי בולטת, מוכשרת ומוצדקת של העונה החולפת. השילוב בין בן זקן לפורטיס היה אמור להיות כוח המחץ אבל העיבוד המחריד לשיר "Love On Top" שבן זקן ביצעה במהלך התכנית, הבהיר שמבחינה מקצועית מדובר בבלגאן. רגע לפני סוף העונה, הביצוע הכי טוב של בן זקן בתכנית היה בכלל באודישן שלה וחבל.

בואו ננוח: חלאס עם בחירת שירים חסרת מעוף ועיבודים מרדימים. בן זקן המוכשרת צריכה לתת בראש והגמר הוא בדיוק המקום והזמן להפגיז בביצוע קולי שיפתיע גם את הקהל בבית, גם את השופטים וגם את עצמה.

המלצת המערכת: "יום בו יקום" של צילה דגן. השיר הזה מיועד לזמרות עם קול גדול – תשאלו את קרולינה שביצעה לו קאוור באלבום "עבודה עברית 2". טקסט מכונן של לאה גולדברג ומלודיה לקול עם המון נשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully