וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "אבודים" פותרים את התעלומה: האם הגיבורים מתו כשהתרסקו על האי?

17.3.2014 / 17:00

במלאת עשר שנים לבכורת הסדרה "אבודים", פיצחו היוצרים והמפיקים שלה את החידה הגדולה, בכנס בלוס אנג'לס שכלל גם איחוד של כוכבי הסדרה

נושא: איחוד שחקני הסדרה "אבודים", מרץ 2014, בכנס PaleyFest. GettyImages
איחוד שחקני הסדרה "אבודים", אתמול בלוס אנג'לס/GettyImages

דיימון לינדלוף וקרלטון קיוז, שכתבו והפיקו את "אבודים", נפגשו אתמול (ראשון) פנים מול פנים עם מעריצי הסדרה לראשונה מאז שהיא הגיעה לסיומה לפני קרוב לארבע שנים. המפגש התקיים בכנס "PaleyFest" בלוס אנג'לס והיוצרים והמפיקים ענו בו על כמה שאלות גדולות, ופיצחו לראשונה את התעלומות שלא נתנו מנוח למעריצים: האם גיבורי "אבודים" היו מתים בסוף הסדרה? האם היו מתים לאורך כל הסדרה?

ובכן, נא להדק חגורות, הנה הפתרון לחידה הענקית: האם הגיבורים היו מתים לאורך כל הסדרה (מאז התרסקות המטוס)? "לא, לא, לא. הם לא היו מתים לאורך כל הזמן", אמר קרלטון קיוז בהחלטיות. "הדמויות בהחלט שרדו את התרסקות המטוס ובאמת היו על אי אמיתי מאוד".

והאם הדמויות היו מתות ממש בסוף הסדרה? "כן", גילה קיוז, "הם כולם היו מתים כשהם נפגשו בגן עדן לסצנת 'הכנסיה' הסופית".

בכנס נערך גם איחוד בין שחקני הסדרה - חורחה גרסיה (הוגו), ג'וש הולוויי (סוייר), הנרי איאן קיוזיק (דזמונד), יוג'ין קים (סאן), מלקולם דיוויד (וולט), איאן סומרהולדר (בון) ומגי גרייס (שאנון). התכנית המקורית היתה להקרין את פרק הפיילוט של "אבודים", אבל פורסם כי התכנית הזאת בוטלה מתוך התחשבות בהיעלמות מטוס "מלזיה איירליינס" בשבוע שעבר. כעת, כשנפתרו חידות גדולות של "אבודים" יש לקוות כי תעלומת המטוס המלזי תיפתר אף היא בהקדם.

זהירות: ספוילר! זוכרים את הסצנה האחרונה של הסדרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully