וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בא בלובה: טל פרידמן עוזב את "ארץ נהדרת"

29.4.2014 / 9:56

זעזוע בקאסט "ארץ נהדרת": לאחר 11 עונות, טל פרידמן החליט לעזוב את תכנית הסאטירה המצליחה. "אני מצדיע למולי ולכותבים המופלאים", מסר פרידמן

קשת

טל פרידמן, מכוכביה של "ארץ נהדרת" וחבר בצוות השחקנים מיום עלייתה לאוויר, יעזוב את התכנית, לפי בקשתו, בסוף העונה הנוכחית. ב-11 העונות של "ארץ נהדרת" בלט פרידמן עם דמויות מצליחות כ-"לובה", אומלטה", "חיזקי" ו-"רחל המתנחלת", כמו גם חיקויים מבריקים לשלל דמויות מפתח ישראליות החל בשלי יחימוביץ', שרון ואולמרט ועד רון קופמן וזאב נחמה. במוצ"ש הקרוב תשודר תכנית סיום העונה ה-11 של ארץ נהדרת וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן.

טל פרידמן מסר: "אני מצדיע למולי ולכותבים המופלאים על שנים של יצירתיות, שיאים מקצועיים ושל הרבה צחוקים בחדר הכותבים, מצדיע לנבחרת הקומיקאים המובילה בארץ, מצדיע לצוות ההפקה הטוב והמיומן ביותר שיש – היינו משפחה במשך 11 שנה ונישאר חברים לתמיד. אני יוצא עכשיו לדרך עצמאית שבמרכזה מופע הסטנד אפ שלי שרץ בכל הארץ, וכמובן מפתח פרויקטים טלוויזיוניים חדשים – תודה לכולם מעומק הלב".

מולי שגב, העורך הראשי, מסר: "טל הוא ללא ספק אחד הסמלים של "ארץ נהדרת". הוא האחראי העיקרי לפריצה שלה בעונות הראשונות ועמוד תווך עד היום. הכישרון, הטירוף והכריזמה שלו הם חד-פעמיים וחסרי תחליף. חוץ מזה הוא גם חבר יקר שלי וקשה לי לדמיין את המשמעות של לעבוד בלעדיו. ביום הזה לא נותר אלא לחבק, לאחל הצלחה ולומר תודה ענקית על אינספור דמויות ורגעים קורעים מצחוק שאנחנו, כמו רבים מצופי הטלוויזיה בישראל, לעולם לא נשכח. טל ממשיך הלאה. גם "ארץ נהדרת". פרישה של כוכבים ותיקים ואהובים היא תמיד הזדמנות לכישרונות חדשים לקבל במה וביטוי. וכמו במקרים הקודמים, טל יהיה לנצח חלק מהמשפחה ואני בטוח שעוד ניפגש בהופעות אורח בעונות הבאות שלנו".

פרישתו של פרידמן גררה גם תגובות מפתיעות. כמו זו של חברת הכנסת שלי יחימוביץ'. "טל גילם את הדמות שלי 15 שנים (!) והאמת, גם כשנעלבתי לפעמים, נקשרתי אל הדמות בגילומו והערצתי את הכישרון שלו. קרדיט ענקי לטל ולארץ נהדרת על זה שהפכו את המילה "סוציאל דמוקרטית" לכל כך מוכרת, עד שהיום היא נישאת אפילו לשווא לפעמים בפיהם של פוליטיקאים, וזה הסימן הכי טוב להצלחה. אז הרשו לי לצאת חוצץ נגד העזיבה של טל את ארץ נהדרת. אני מאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה. מדובר בבנאדם טוב שאכפת לו ממה שקורה, ואנחנו צריכים כאלה", כתבה יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה.

מאוכזבים מהפרישה של טל פרידמן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully