וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Upfronts 2014: רשת ה-CW

20.5.2014 / 0:00

רשת ה-CW ממשיכה לפנות בעיקר לקהל הצעירים עם סדרות מבוססות קומיקס וגיבורים חתיכים וצעירים. ומה חשוב לה עוד יותר מרייטינג? שידברו על הסדרות ברשתות החברתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ""The Flash"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שארבע הרשתות הגדולות הציגו את הטובין שלהן לעונה הבאה, הגיעה גם ה-CW הקטנה להציג את מרכולתה הצנועה. המקרה של ה-CW ייחודי, כי היא משמשת כמעין צעצוע קטן ורווחי עבור התאגידים שמפעילים אותה. C שמייצגת את CBS - ממש אותה אחת שהכתבה הקודמת עסקה בה - ו-W שמייצגת את האחים וורנר. מאחר ש-CBS משחקת לכאורה על אותו מגרש ובאותו משחק, האינטרס שלה הוא להשאיר את ה-CW זעירה. זה אכן מה שהיא, רשת פעוטה שמתמקדת בפלחים קטנים יותר מעוגת הפרסום, בעיקר גילאים 18-34, ובדרך כלל עושה עבודה בסדר בתחום הזה. בפועל נראה שהסיבה ש-CBS ו-וורנר מחזיקות בה, היא כדי שתשמש כפלטפורמה המשדרת את התכנים שהאולפנים שלהן מפיקים לפני שהם נמכרים לכל שוק אפשרי (חו"ל, דיגיטל, סינדיקציה וכיו'"ב).

עבור ה-CW כיישות בפני עצמה, משמעות המיקוד בקהל הצעיר היא חרב פיפיות. המפרסמים מאוד אוהבים אותם, אבל הצעירים בארה"ב כמעט לא צופים בטלוויזיה. הם מעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בערך בכל פלטפורמה אחרת - טאבלטים, מחשבים, סמארטפונים - ואף מקבלים את האפשרות הזו במסגרת אפליקציות שונות. כך שגם אם הסדרות של ה-CW מגיעות אל הצופים בסופו של דבר, זה לא בהכרח קורה על מסך הטלוויזיה. התוכניות שלה אכן נצפות ומדוברות בסופו של דבר, בזכות הפלטפורמות השונות ובזכות הזמינות בהולו (ועונות ישנות יותר בנטפליקס), והרשת למדה להרוויח מהן ככל הניתן.

אי אפשר להקל ראש בחשיבות של דבקות הצופים מבחינת CW - בסוף העונה הנוכחית היא ביטלה את "The Tomorrow People" וחידשה את "היפה והחיה", למרות שלראשונה היה רייטינג גבוה יותר. הסיבה לכך, על פי מנכ"ל ה-CW מארק פידוויץ, היא שיש לה יותר פוטנציאל בקרב הקהל של הרשת. היא נמכרת טוב יותר לשווקים בחו"ל ונצפית יותר דיגיטלית, לעומת "The Tomorrow People" שיצרה פחות עניין ברשתות החברתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "The Messengers"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המפרסמים כמובן פחות מעניין הבאזז ויותר מעניינים הצופים שנשארים גם בשביל הפרסומות, ובשבילם ה-CW יכולה להתגאות בעובדה שסיימה זה עתה את העונה הטובה ביותר שלה מזה שלוש שנים. לא פחות מארבע סדרות חדשות שלה הפגינו הצלחה במונחי הרשת: הגרסה המחודשת ל"של מי השורה הזאת בכלל", "The 100" הפוסט אפוקליפטית, "Reign" ההיסטורית ו-"The Originals", הספין אוף ל"יומני הערפד", אחת הסדרות המצליחות ביותר של ה-CW. אלה הצטרפו לסדרות המובילות שלה, "על טבעי", "יומני הערפד" ו"החץ" וביססו עבורה לוח שידורים חזק וסולידי. בהתאם, ה-CW כמעט לא משנה בו כלום בעונה הבאה. בסך הכל שתי סדרות מצטרפות אליו בלוח השידורים החדש, שאחת מהן היא ספין-אוף ל"החץ" הקומיקסי, ועוד שתי חדשות יגיעו במידסיזן (יחד עם "היפה והחיה" ו"חשיפה לדרום"). סה טו. מתוך השתיים האחרונות, אחת מבוססת על קומיקס של DC, כך שלרשת יהיו שלוש סדרות תמימות המבוססות על קומיקס שלהם.

לפני הפירוט של התכנים החדשים, הנה רשימת הסדרות הממשיכות ואלה שהחזירו את נשמתן לבוראן.

ממשיכות הלאה:

"החץ"
"הטופ מודל הבאה"
"היפה והחיה"
"חשיפה לדרום"
"יומני הערפד"
"על טבעי"
"Reign"
"The 100"
"The Originals"

אינן עמנו עוד:

"יומני קארי"
"ניקיטה"
"Star-Crossed"
"The Tomorrow People"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אלה הסדרות החדשות של CW, כולן דרמות, שתיים מגיעות בסתיו ושתיים בתחילת 2015.

Jane The Virgin

ה-CW בעליל אוהבת את יעל גרובגלס הישראלית ("האי", "כלבת"). ב-2013 היא לוהקה לתפקיד הראשי בפיילוט של "The Selection", מותחן עתידני שבסופו של דבר לא הוזמנה ממנו סדרה. מאחר שזמנה התפנה, לוהקה גרובגלס לתפקיד נכבד בסדרה אחרת של הרשת, "Reign". כעת היא תפציע גם בסבוניה הקומית החדשה הזו, המבוססת על טלנובלה ונצואלית מצליחה. היא עוקבת אחר בחורה מאורסת בת 23 ששומרת על תומתה, אבל עקב טעות בבית החולים שבו אושפזה היא מוזרעת בטעות בזרעו של גבר אחר שהיתה דלוקה עליו בעבר. גרובגלס תגלם את רעייתו התככנית של המזריע.

"The Flash"

בתחילת שנות התשעים CBS ניסתה את מזלה עם עיבוד טלוויזיוני לקומיקס "The Flash"של DC, שנקרא כאן "הברק", אבל היא בוטלה אחרי עונה אחת. נראה אם זו תצליח יותר ממנה, סדרת בת של "החץ", שחלק מהסיפור שלה כבר הוצג במסגרת העונה החולפת של "החץ". בארי אלן איבד את אמו בתקרית מוזרה כשהיה בן 11, שבעטייה הואשם אביו ונשלח לכלא. בבגרותו הוא נקלע לתאונה משונה שמכניסה אותו לתרדמת, וכאשר הוא מתעורר אחרי חודשים הוא מגלה שיש לו כוחות לנוע במהירות הבזק. אבל גם אחרים נפגעו בתאונה הזו, ולא כולם משתמשים בכוחותיהם לטוב, ולכן בארי משתמש ביכולות שלו כדי למגר אותם, ובמקביל להבין מה קרה לאמו ולנסות לטהר את שמו של אביו.

"The Messengers"

ההצלחה של "The 100" כנראה הביאה את ה-CW לחמוד בסדרה אפוקליפטית נוספת, והיא מקבלת אותה עם זו, המיועדת למידסיזן: פגיעה של חפץ מיסתורי בכדור הארץ הורגת מספר אנשים שלכאורה אין ביניהם קשר, אלא שמעט אחרי כן הם קמים לתחייה ומגלים שעליהם מוטלת האחריות להציל את האנושות מהכלייה הממשמשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"iZombie"

עוד אחת מ-DC Comics, אבל מסדרת "ורטיגו" המיועדת לקהל בוגר יותר, בעיבוד טלוויזיוני שנעשה על ידי רוב תומאס ("ורוניקה מארס") וצפוי אף הוא להגיע במידסיזן. ליב היא סטודנטית לרפואה שבמהלך מסיבה שהפכה למשתה זומבים, נעשתה זומבית בעצמה. כעת עליה להסתיר את העובדה הזו מהעולם, וכדי לא לאבד את זכרונה והאינטליגנציה שלה, עליה לאכול לפחות מוח אחד בחודש. זה מסתדר לא רע כאשר היא מתחילה לעבוד בחדר המתים, שם היא יכולה לפתור מקרי רצח כי כל מוח שהיא אוכלת מנחיל לה משהו מזכרונותיו של המת. את ליב מגלמת רוז מקיוור, היא טינקרבל ב"עד עצם היום הזה", ואחד מהרעים כנגדה יהיה דיוויד אנדרס, הוא ד"ר פרנקנשטיין מאותה סדרה.

לאיזו סדרה אתם הכי מחכים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • cw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully