וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף של "רמזור": לא תהיה עונה נוספת

25.6.2014 / 13:47

לאחר ארבע עונות מצליחות כתב היום אדיר מילר בדף הפייסבוק כי "העונה הנוכחית והרביעית במספר של 'רמזור', היא העונה האחרונה של הסדרה"

יח"צ

אכזבה למעריצים של "רמזור": העונה הרביעית של הקומדיה הפופולרית תהיה האחרונה, כך בישר היום (רביעי) היום אדיר מילר בדף הפייסבוק שלו. "התלבטתי ארוכות לגבי המהלך הזה", כתב לצופים הנאמנים שתהו לגבי עתידה של הסדרה, "לבסוף החלטתי לסיים את פרק רמזור בחיי". בהמשך מרגיע הקומיקאי וכותב "אני אמשיר ליצור ואעבוד על דברים חדשים".

אדיר מילר. פייסבוק, צילום מסך
לא תהיה עונה נוספת. אדיר מילר/צילום מסך, פייסבוק

"חברים וחברות יקרים, אמנם עדיין לא הגענו לסוף העונה, נותרו עוד שני פרקים (פרק ביום חמישי ופרק סיום העונה החגיגי שלנו בחמישי הבא) אך אני מרגיש שהגיע הזמן לעשות סוף לחרושת השמועות", כתב מילר לעוקביו, "בחודשים האחרונים ניגשים אליי אנשים רבים ברחוב ושואלים מתי תהיה עוד עונה של רמזור. חלקם לא שואלים אלא מצווים עליי – 'אני מקווה שאתה כבר יושב וכותב את העונה הבאה...'. יש גם את אלה שמאיימים 'דיר באלאק אתה לא עושה עוד 4 עונות לפחות...', אני מביט בהם, מחייך בנימוס וממשיך לדרכי. אז חברים וחברות יקרים, החלטתי שהגיע הזמן לשתף אתכם ולהגיד בקול רם וצלול את מה שאני שומר בבטן כבר חודשים רבים. העונה הנוכחית והרביעית במספר של רמזור היא העונה האחרונה של הסדרה!"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא חלמתי שהסדרה הקטנה שלי תזכה בפרס האמי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התלבטתי ארוכות לגבי המהלך הזה, יש ימים שקמתי ככה ולמחרת התחרטתי ולמחרת שוב ככה אך לבסוף החלטתי לסיים את פרק רמזור בחיי. התחלתי את העבודה על הילד הזה שלי לפני 8 שנים. בדירתי הקטנה בגבעתיים ישבתי בלילות וכתבתי. הייתי נשוי טרי לשלי אשתי המקסימה (הייתי חייב, היא גם קוראת את זה...) בלי ילדים (יש לי כבר שלושה...) ובלי אחריות של ממש, בקיצור החיים שלי היו סילאן. כתבתי את מה שהצחיק אותי בלי לחשוב יותר מדי, לא דמיינתי ולא האמנתי שהדברים האלה שאני כותב למחשב יגיעו לאן שהם הגיעו. לא חלמתי שהסדרה הקטנה שלי תזכה בפרס האמי, לא דמיינתי בחלומותיי הפרועים שהיא תימכר לארצות הברית ורוסיה, ולא חשבתי שהיא תחזיק ארבע עונות ותזכה לאהבה כה רבה מהקהל. לא חשבתי, לא דמיינתי אבל זה קרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מרגיש שאמנות עושים מהבטן ולא מהראש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האהבה הרבה שלכם לרמזור אינה מובנת מאליה ואני מרגיש אחראי לכך שאהבה זו לא תיפגם ולכן החלטתי על הסיום. לחצים רבים הופעלו עליי על מנת להמשיך את הסדרה. 'סדרה כל כך מצליחה ואהובה לא מפסיקים' אומרים לי מקורביי כל הזמן אבל דווקא בשל כך אני מרגיש שאני חייב לעשות זאת. אני מעדיף להוריד את רמזור כל עוד התגובות הן 'מה? אבל למה ...?' מאשר להוריד אותה שהתגובות הן 'אה יופי, הגיע זמן באמת'. יש משפט שמוביל אותי כל חיי והוא 'אל תיתן להצלחה לנהל אותך'. אני מרגיש שאמנות עושים מהבטן ולא מהראש, והבטן אומרת לי כעת להמשיך הלאה. אני אמשיך ליצור, אעבוד על דברים חדשים וכולי תפילה שהאהבה שהרעפתם על רמזור ועליי תימשך גם בפרויקטים העתידיים שלי. אני מודה לכולכם על הפרגון, התמיכה והאהדה. זה ממש לא מובן מאליו בשבילי ואני מבטיח לעבוד שוב ימים כלילות על הפרויקט הבא (בשאיפה שתאהבו גם אותו). שלכם, אדיר"

"רמזור", המשודרת החל משנת 2008 בערוץ 2 במסגרת שידורי קשת, תגיע לסיומה כשברשותה פרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית "הסדרה הקומית הטובה ביותר", ופרס אמי בקטגוריית "הקומדיה הטובה ביותר". זכויות הסדרה נמכרו לערוץ CTC ברוסיה, ולרשת FOX האמריקנית (וכזכור הסדרה נחלה שם כישלון רייטינג צורב וביטול מהיר) . העונה האחרונה של "רמזור" עלתה לכותרות גם בשל מחאת האימהות החד הוריות שהתקוממו על שהסדרה כינתה אותן "שרמוטות".

רן תלם, סמנכ"ל תכניות בקשת: "רמזור החלה את דרכה בקשת לפני שמונה שנים, צמחה, התפתחה והפכה לקומדיה האהובה בישראל. אנחנו מאוד אוהבים את אדיר ומצפים לפרויקטים נוספים שלו בהמשך".

דעת יחיד: "רמזור" יצאה הבריון של השכבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully