וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק אנדרווד בדרך לאו"ם ושמישהו ינסה לעצור אותו

29.6.2014 / 17:32

פרנק אנדרווד מיצה את הנוף הנשקף מתוך החדר הסגלגל וכעת הוא רוצה להגיע אל האו"ם. אבל למה הוא לא מגיע אל משכן הכנסת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואי שרה'לה, הולכים. מתוך "בית הקלפים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשיא פרנק אנדרווד, גיבור סדרת הדרמה המדוברת של נטפליקס "בית הקלפים", מיצה את הנוף הנשקף מתוך החדר הסגלגל וכעת הוא רוצה להגיע אל האו"ם - ושמישהו ינסה לעצור אותו. לאחרונה פנו מפיקי "בית הקלפים" לנציגי האו"ם בבקשה לצלם במקום שני פרקים של הדרמה הפוליטית, בכיכובו של קווין ספייסי כנשיא ורובין רייט כגברת הראשונה.

לפי דיווחים באתרים מעבר לים, גורמים רשמיים של האו"ם ודיפלומטים אישרו כי הפקת "בית הקלפים" העבירה פנייה בה היא מבקשת לצלם במשרדי האו"ם בחודש אוגוסט הקרוב – ולא סתם במשרדי האו"ם, אלא בחדר מועצת הביטחון של האו"ם עצמו.

כמו כל דבר רציני שקורה באו"ם, מדובר בפרוצדורה רצינית הדורשת את אישורן של כל 15 חברות מועצת הביטחון, וזה כולל את נציגי בריטניה, רוסיה וסין. כזכור, לשתי המדינות האחרונות יש יחסים פחות חמים עם האליטה של הוליווד כך שיהיה מעניין לראות האם הפקת התכנית תזכה לאור ירוק מהאנשים החשובים בחליפות. כך למעשה, נושא הצילומים באו"ם יכול להיות נושא הוויכוח של הדיפלומטים במועצת הביטחון כבר ביום שלישי הקרוב.

"הצילומים מתמקדים בסצנות פנים בתוך ומחוץ למועצה וכן בכמה דיונים בין שגרירים", סיפר דיפלומט שהעדיף להישאר בעילום שם, והוסיף כי צוות התכנית יצלם רק בסופי השבוע ובלילה. "אבל אין שום פרטים על התסריט", המשיך ואמר הדיפלומט האלמוני. "אין כל מידע עדיין לגבי נוכחותו של קווין ספייסי".

חושבים שהאו"ם צריך לפתוח את שעריו לקווין ספייסי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully