וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתוך הבועה הכל אפשרי": ראיון עם יוצרי וכוכבי "בתוך הבועה"

יוצרי הסדרה "בתוך הבועה" החלו באדפטציה לספרו של סטיבן קינג, אבל כמו שלבועה יש חוקים והפתעות משלה, כך אי אפשר לדעת מתי ואיך תסתיים הסדרה המותחת: ראיון מיוחד

יח"צ - חד פעמי

בשנים האחרונות הקיץ הטלוויזיוני בארה"ב אינו רדום עוד ונותן מקום לא רק לסדרות מדשדשות שלא מצאו את מקומן בעונת הסתיו. כאשר התחרות עם סדרות הכבלים בעיצומה, הרשתות הארציות שולפות את ההימורים שלהן גם בעונת המלפפונים ומוכיחות לצופים שנכונות להם הפתעות. כך המקרה עם "בתוך הבועה", שעלתה בקיץ שעבר ונתוני הצפייה שלה הפכו אותה לסדרה החדשה הכי נצפית בשנה שעברה, לרבות כשהיא עוקפת גם את ההשקות המסורתיות של הסתיו, בהן הלהיט "הרשימה השחורה".

עם עליית העונה השנייה של "בתוך הבועה", המבוססת על ספרו של סטיבן קינג, ראשי רשת CBS, הערוץ האמריקני בו היא משודרת, גם הכריזו כי היא במהרה הספיקה להפוך גם לאחת משלוש סדרות הדרמה הנצפות בעולם, יחד עם שני תאגידים מצליחים אחרים של הרשת, "CSI: זירת הפשע" ו"NCIS". ועם כזה סיפתח לסדרת קיץ, הגיעו לפני שבועות אחדים המפיק ניל בייר ("אי.אר", "חוק וסדר: מדור מיוחד") וכוכבי הסדרה דין נוריס וראשל לפברה לאירוע מיוחד של CBS לרגל העונה החדשה. "אם העונה הראשונה היתה סביב סודות שמתגלים בגלל שכל הדמויות נלכדו בבועה, אין יוצא ואין נכנס, ולכן הכל נחשף, בעונה השנייה הם עוברים מהפך", מסביר בייר, "בפרקים הבאים אנחנו עומדים באמת לגלות ממה הם עשויים ויש תרחישים בלתי צפויים, כמו הדמות ממנה נפרדו בפרק הראשון, או שמא לא נפרדו? כי בתוך הבועה הכל אפשרי".

יש לך הערכה כמה עונות יש באמתחתכם?

"חשוב לזכור שבמקור התבססנו על ספרו של סטיבן קינג, שכתב גם התסריט לפרק הראשון בעונה הנוכחית כדרך לבטא את תמיכתו בסדרה. אבל מי שקרא את הספר יודע שעלילות הבועה מסתיימות בעצם אחרי שבוע אחד ואצלנו כבר חלפו שבועיים וזה גם פרק זמן זהה שיעבור עד תום העונה השנייה. כך שתיאורטית אנחנו יכולים לרוץ עוד 15 עונות מבלי לסיים שנה אחת של חיים תחת הבועה, וזה מבהיר כמה חומר פוטנציאל יש לנו וכמה סיפורים עוד נוכל לספר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "מתחת לבועה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

15 עונות בפוטנציה, בדומה לפרק הזמן בו שודרה גם "אי.אר" אותה הפקת.

"אם אתה כבר מזכיר את "אי.אר" בעונה החדשה יש מיני איחוד של שניים מהכוכבים המקורים איתם עבדתי בסדרה ההיא, שרי סטרינגפילד שתצטרף העונה ואריק לאסל יביים את הפרק העשירי (סטרינגפילד גילמה בדרמת בית החולים את ד"ר סוזן לואיס ולאסל את המנתח ד"ר פיטר בנטון; ד"כ)".

יש תובנות חדשות אודות הכוחות של הבועה?

"אנחנו כבר יודעים שיש לה יכולות מגנטיות ולאורך העונה ההשפעה תבוא לידי ביטוי בתחושה של מעין אסון אקולוגי שמחכה מעבר לפינה. כבר בפרקים הראשונים ניתן לראות כיצד הדמויות המרכזיות ניצבות מול איומי ענק כמו מגפה קטלנית וגשם של דם והכל כתוצאה מכך שהאנשים כנראה לא נהגו כיאות עם האדמה עליה הם חיים ולא מגנים מספיק אחד על השני".

הגורם האנושי הוא המפתח?

"עומדים לקרות כל מיני דברים העונה בגלל היחסים הרעועים של הדמויות בסדרה והבועה בהחלט מעבירה דרישות משל עצמה. אבל לאנשים יש רצון חופשי משלהם, ומשום שמדובר בבני אדם, זה לא בהכרח תמיד דבר טוב".

העונה השנייה של "בתוך הבועה", שבין מפיקיה נמנה גם סטיבן שפילברג, ממשיכה לעקוב אחר הנעשה בעיירה צ'סטרס מיל סביב הדמויות הראשיות של ביג ג'ים בעל המזג הדורסני על פניי בנו ג'וניור, ויחסיו המתוחים גם עם ברבי, עליו העליל אשמה על פשעים שהוא עצמו ביצע, כאשר בפרק האחרון הוא גם עומד להקריב את עצמו וגורלו נחרץ לבסוף בידיה של הכתבת ג'וליה. "בעונה הקודמת ג'וליה התחילה להבין טוב יותר את עצמה בכך שהיא יודעת עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת לטובת מה שהיא מגדירה טובת הכלל", מספרת השחקנית ראשל לפברה המגלמת את ג'וליה, "הג'וליה שהצופים ראו בסוף העונה הראשונה היא כבר מאוד אלטרואיסטית ומודעת לזה, לכן בעונה החדשה היא מגיעה עם הגישה החדשה, לא מנסה להיות מנהיגה ורחוק מאוד מהכוח שניכס לעצמו ביג ג'ים. המנוע לעוצמה שלה הוא רגשי ומשם היא מתקדמת במטרה לסייע לתושבי העיירה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "מתחת לבועה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ביג ג'ים מצידו דבק לאורך כל העונה הראשונה באמונה שהוא יודע הכי טוב מה העיירה צריכה ועכשיו נכונה לו הארה שאולי עליו להשתנות על מנת לשרוד מתחת לבועה", אומר דין נוריס, הזכור בעיקר בתור האנק מ"שובר שורות" ושמגלם את ביג ג'ים, "בפרקים הראשונים של העונה הוא מנסה לבדוק אלטרנטיבות לגישה שאפיינה אותו עד כה ולאורך העונה נראה כמה הוא יתמיד בה, או יותר כמה הוא בכלל ימשיך להאמין שהיא הנכונה".

יש סיכוי שנראה ביג ג'ים יותר אדיב?

"חלק מהשינוי שעובר על תושבי העיירה טומן בחובו גאולה עבור ביג ג'ים. כבר בתחילת העונה הוא חווה התגלות אלוהית שגורמת לו להבין שהמטרה שלו בחיים היא אולי לא להיות כזה מניאק וזו נקודת המוצא שלו לעונה החדשה, לא בהכרח להרוג אנשים או להתנהג בנבזות כלפיי בנו. הוא נתון לחסדי המאסטר הנוראי, שזו הבועה, וחלק גדול הוא להבין טוב יותר למה היא מסוגלת".

יש משהו לתחושתך שמבדיל סדרת קיץ מסדרה בעונה הרגילה?

נוריס: "במהלך שלבי הקידום צריך שכולנו נהיה בבגדי ים ביקיני ונמרח מקדמי הגנה – ביג ג'ים בספידו!".

העונה השנייה של הסדרה "בתוך הבועה", משודרת בימי חמישי, בשעה 22:00 בערוץ yes Action HD וב- yesVOD.

מכורים ל"בתוך הבועה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully