וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם המאמי בישראל

אביעד "צפניה" קדרון

19.7.2014 / 23:25

מנחם מודח אחרי שהוא מצליח לריב עם כל הדיירים ולוקח איתו את קמצוץ העניין שהיה בעונה, אליאב טוען שאלדד מסריח ומיקי מתנקש בחייה של קציצת עדשים. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה נעשה עכשיו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. אז מה, בסוף החליטו להדיח מישהו מ"האח הגדול"? מוכרח להודות שבשלב הזה של חיינו הייתי די בטוח שבקשת פשוט שכחו מהמתמודדים ושהם יחיו לנצח בנווה אילן במעין סיוט מעגלי שלא נגמר לעולם. דנית תסתכל על אליאב שיסתכל על נופר שתבהה בעינב שתריב עם טל שתבכה לאלדד שיתווכח עם מנחם. הדחות זה כל כך אוברייטד.

02. מניח שגם אתם שמעתם את השמועות הנוראיות והמזעזעות שרצות בימים האחרונים: הארכת העונה. לא, רק לא זה. ברצינות, אני יודע שמישהו, חוץ מרחלי כמובן, קורא אותי. אל תתנו לזה לקרות. אל תאריכו את העונה. אפשר למען האמת לסיים אותה כבר עכשיו. הרגע. לאף אחד לא אכפת מהעונה הזאת. היה, נגמר. אל תמתחו את המסטיק הזה יותר. בבקשה.

03. מה גם שכבר הזמנתי טיסה לשבוע הראשון של ספטמבר והארכת העונה תדפוק את התכניות. סתם, רחלי תטחן יותר. אז בעצם למי אכפת. תאריכו את העונה עד נובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מסמס לה למען השם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. בסך הכל, טוב שהחליטו לשדר "האח הגדול" הערב. מאז יום רביעי הייתי במתח והטרדתי את הקולגות בשאלה החשובה מכולן: האם הנסיך ימצא את הנעל של סינדרלה? האם אליאב ודנית יגיעו לסוף הטוב של האגדה? כמו שמיקי אומר שיורם זק אמר לו, אנשים מרוצים שיש את השאלות האלה כאתנחתא. דרך לברוח מהמלחמה. מה יותר מעניין מלדעת איפה נפל קסאם מאשר האם אליאב מצא את הנעל שדנית לבשה במשך חמש דקות. קצת פרופורציות.

05. השאלה שכולנו צריכים לשאול הערב היא לא איך מנחם הודח אלא מי לכל השדים והרוחות מצביע ללינור. תאוריית האוליגרך שקנה הצבעות נפסלה די מהר בהתייעצות שלי עם עצמי. אני מבין שיש אנשים שמזדהים עם לינור ועם מה שהיא מביאה למסך (מתכון טוב לחריימה?) אבל מכאן ועד להצבעות הדרך ארוכה. לינור היא ברוקולי, מנחם הוא סטייק אנטריקוט. לא שאני יודע מה זה סטייק אנטריקוט, אני צמחוני כבר עשרים שנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הומואית זקנה ורעה. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. מנחם, למרות חסרונותיו ומוגבלויותיו, היה קרן אור מרעננת בעונה הדלוחה הזאת. הוא זרח מול הכלום שהוא אורטל גושן ומול מופע הנפיחות האנושי שהוא אחי (ברצינות גבר, אולי כדאי להפסיק עם כל הסיבים). לא שמנחם כזה שוס, הוא פשוט הראה כמה אפרוריים המתמודדים האחרים. העונה, בניגוד לעונות קודמות, אין איזה קונפליקט גדול שמחלק את הבית. אלדד רוצה לגרש ערבים? כולם פושטים על אבו-גוש. טל רוצה ללטף עטינים? לינור חולצת שד. הכל סבבה. מנחם הגיע והפך כל דיון על שמפו למריבה. כמה מרענן.

07. אבל עכשיו מנחם הלך והשאיר אותנו עם מיקי. מיקי שמזמן את פירמידת האור פעם בכמה ימים. מיקי שמשליך על מנחם את כל מה שדפוק אצלו. כאילו, את זה שהוא הומואית זקנה ורעה. סוף סוף צופי ערוץ 2 יכלו לחזות בריכוליו של מיקי ובשקריו השונים. כמעט היה שווה להיכנס לעזה רק בשביל זה. "לפי זה מרטין, אנחנו מדברים נון-סטופ", היתמם מיקי. היתמם והכין קציצת עדשים מהגיהנום.

08. אגב קציצת עדשים מהגיהנום, המון תודה לאליאב על פרץ ההיסטריה (המעט נשי חייבים להודות) במריבת הבריכה עם אלדד. צחקתי קשות. "אנשים כמוך מונעים מצרות עין, קנאה, רוע וסירחון", אמר אליאב לאלדד. מדהים. אין לי אפילו מה לכתוב על זה רק להמליץ לכם לצפות שוב בסצנה הנהדרת הזו. ברצינות, תתנתקו רגע ממה שאתם עושים ותצפו בסצנה הזו. כמעט משתווה לסצנת המריבה הקלאסית של אלירז וסער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך הרבה סאב-טקסט בצילום מסך אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

09. רגע, מנחם בן בן שבעים? ולמה לאלדד הגמד קראו דוק?

10. ובכלל, אפשר שההדחה הבאה תהיה הדחה מתומנת? תודה.

ביום רביעי תהיה כאן רחלי שתבדוק אם מנחם יצא מצופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייה שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אנחנו רק רוצים להציע לכם הפוגה קלה מהמציאות הקשה" (ארז טל לפני זום על שמלת המפה שעינב בובליל לבשה הערב)

"כבר אין כוחות לכלום" (דנית בעוד יום ממוצע)

"הייתי צריך לתקוע אותה בכלים עוד יום, יום וחצי" (אליאב מדגמן שרמנטיות)

"ביער קסום, על צוק איתן" (האח הגדול מתחכם)

"הרסת את ה'מאמי' בישראל" (אליאב מבין שהלכה לו המדינה)

"אמרתי 'תמותו'? חשבתי שאמרתי 'תיחנקו'" (טל נחרדת)

"הן נבלות והן רעות" (טל מתנצלת על היחס שלה לעינב ונופר)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully