וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי? ביי!

21.7.2014 / 15:48

פרסום ראשון: קשת מורידה מהאוויר את תכנית הלייט-נייט "חי בלילה" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גם התכנית "אנשים" אותה מפיקה קסטינה תרד מהאוויר, בשל המצב הביטחוני

זכיינית ערוץ 2 קשת מורידה מהאוויר את תכנית הלייט - נייט "חי בלילה" ומוציאה את התכנית מלוח השידורים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם בזכיינית תלה את הסיבה לירידתה מהאוויר במצב הביטחוני ואמר היום כי היא "תצא לפגרה מוקדמת ותשוב בחגים". בחברת "קסטינה" המפיקה את "אנשים", קיבלו היום הנחייה לעצור את צילומי התוכנית בשל אותן נסיבות.

בשל המצב: עובדי רשת ייצאו לחופשה כפויה

"חי בלילה" תרד מהאוויר שנה לאחר שהושקה, במטרה לתת תשובה לרצועת הלילה של ערוץ 10 ולהתחרות ב"היום שהיה" ו"צינור לילה". בהגשת התכנית שובץ נדב בורנשטיין, לשעבר ראש דסק התרבות של חדשות 10. בורנשטיין, החתום על חוזה טאלנט בקשת, ימשיך לעבוד על תוכניות דוקו ועל פורמטים שהוא מפתח עבור הזכיינית.

ההפסדים הכספיים שמסב מבצע "צוק איתן" לזכייניות נתנו השבוע את אותותיהם גם בגזרות אחרות: אתמול דווח בוואלה! ברנז'ה כי הנהלת רשת החליטה להוציא לחופשה מרוכזת את כל עובדי הזכיינית למשך יומיים, וזאת על מנת לחסוך בעלויות. במקביל, פנו מנכ"לי שלוש הזכייניות ומנכ"לי חברות החדשות לשר התקשורת גלעד ארדן ודרשו ממנו להביא לשינוי בכללי הרגולציה, כך שיכירו באופן קבוע בהפסדים שנגרמים להם בעתות משבר ושידורי חדשות מיוחדים בהיקף נרחב. ההפסדים של זכייניות ערוץ 2 נעים, על פי הערכות ראשוניות, בסכומים של בין 26 ל-28 מיליון שקל, וערוץ 10 הפסיד עד כה קרוב ל-20 מיליון שקל. היקף הפרסום צנח לכרבע מהיקפו בעת שגרה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ברשות השנייה כבר נערכו למתן הקלות לזכייניות בשל ההפסדים הכספיים, שנגרמו בשל הוצאות לא מתוכננות על משדרי חדשות, ביטול קמפיינים פרסומיים וביטולי תכניות.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully