וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדים ב"דה וויס": "מאוכזבים מהקפאת התוכנית"

28.7.2014 / 13:26

מתמודדים ב"דה וויס" מאוכזבים מהקפאת התוכנית בשל הלחימה. "זה לא טוב לתוכנית. בזמן שהיא לא משודרת צופים שוכחים ממנה, אין קשר בינם למתמודדים, ויהיה קשה להחזיר את זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בזמן שהתוכנית לא משודרת אנשים שוכחים ממנה". שיראל ביתן ב"דה וויס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנטורים של "דה וויס" ביקרו אתמול (ראשון) בבית חולים סורוקה כדי לחזק את הפצועים, ואולי על הדרך גם לחזק את התוכנית שספגה פגיעה בשל ההקפאה העמוקה ששיבשה את הרגלי הצפייה. ברשת עצרו צילומים חדשים של "דה וויס" וקטעו שידור הפרקים שכבר צולמו. עם זאת, החזרות עם המתמודדים נמשכות, שלא בפני המצלמה.

מתמודדים ב"דה וויס" לא מסתירים מוואלה! תרבות את אכזבתם מהקפאת התוכנית. "מבאס שהתוכנית מוקפאת", אומרת לוואלה! תרבות שיראל ביתן, בת 36 מתל אביב. "אני בטוחה שגם המפיקים לא רצו שזה יהיה ככה. אני בטוחה שהם רצו שהתוכנית תימשך כי זה לא טוב לתוכנית. בזמן שהתוכנית לא משודרת אנשים שוכחים ממנה, כבר אין קשר בין המתמודדים לצופים, ויהיה קשה להחזיר את הקשר הזה".

מועמדת נוספת שאינה שבעת רצון מהקפאת התוכנית היא ארינה פופובה, בת 29 מתל אביב. "זה מאכזב שהתוכנית הוקפאה אבל אני משתדלת לנצל את הזמן כמה שאפשר, לעבוד וגם חוזרת על השירים שאני עומדת לשיר בפרקים הבאים, אני מקווה. אני גם כותבת מוזיקה גם כדי לעודד את עצמי. אני מוכנה להמשך התוכנית ומוכנה גם ליום שבו התוכנית תיגמר. אני לא רוצה להיות אחת מאלה שאחרי שהתוכנית נגמרת הם נעלמים מהמסך ולא שומעים עליהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאכזב שהתוכנית הוקפאה". ארינה פופובה ב"דה וויס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיראל וגם ארינה עלו לארץ, בנפרד, והשאירו רחוק מעבר לים קריירה שהיתה להם שם, וכמובן גם משפחה וחברים שדואגים להם בימים לא קלים אלו. ארינה עלתה לארץ בסוף אוקטובר 2012, ובאמצע החודש שלאחר מכן החל מבצע "עמוד ענן". "למרות שאני רק שנה וחצי פה בישראל, זאת כבר מלחמה שנייה שלי פה וכבר יש לי כבר חברים במילואים".

"יש לי משפחה ברוסיה והרבה חברים", מוסיפה ארינה, "כולם מאוד דואגים לי. הם מקבלים מידע ממני ואני מספרת להם מה שקרה באמת. אני מסבירה להם שבישראל שומרים ומגנים עלינו, שיש כיפת ברזל וצבא מצויין, אולי הכי טוב בעולם בטכנולוגיות ובמקצועיות. כן, ההורים שלי דואגים, אבל הם מבינים שזאת המציאות הישראלית". ואילו שיראל מוסיפה: "לקרובים שלי בצרפת זה נראה מפחיד כשהם שומעים חדשות, והם דואגים. וגם נהיה מאוד מסוכן להיות בצרפת. אבל כאן בארץ קרה סוג של נס לדעתי, כולנו מאוחדים. איחוד כזה לא היה כאן במלחמות קודמות".

בעוד שהמבצע הצבאי אילץ את ארינה לעצור תוכניות להקלטות ולצילומים של קליפ לשיר חדש, שיראל דווקא הקליטה שיר חדש שקשור במצב שכבר זכה לאלפי צפיות ביוטיוב. "הכל נעצר, ואני מאוד מאוכזבת", אומרת ארינה, "כי היו לי תוכניות להקליט וגם לצלם קליפ לשיר חדש שחשבתי להוציא אחרי התוכנית. אני לא יודעת מתי זה ייגמר ואי אפשר לתכנן עכשיו" ואילו שיראל אומרת: "בעקבות המצב כתבתי והקלטתי שיר שנקרא 'לא נפסיק לרקוד', שכבר קיבל יותר מ6000 צפיות ביוטיוב. חשוב לי בתקופה כזאת לשיר שירים על אמונה, ושירים שמחים שיעודדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גורם בהפקת "דה וויס" סיכם בהתבדחות: "לך תדע, אולי המלחמה הזאת היא קונספירציה של אבי ניר כדי לפגוע ב'דה ווייס'".

מרשת נמסר: "אנו שמחים שמתמודדי 'דה וויס' מגלים אחריות והבנה למצב הנוכחי. אנו מחכים בקוצר רוח לחזרתה של 'דה וויס'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully