וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מאבדים שליטה: כך יצרו את הפרומו של "הצילו! אני לא יודע לבשל"

24.8.2014 / 10:41

יעל בר זוהר מכה בעוגה, רן שריג מסתחבק עם דג חלקלק ומיכל ינאי מסתבכת עם בצק. עודד תבור, מנהל קריאייטיב בקשת, מספר על מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הפרומו לתוכנית הריאליטי החדשה

יח"צ - חד פעמי

הספירה לאחור לקראת הפרידה מ"האח הגדול" נמצאת בשיאה ובתעשיית הבידור כבר מחכים למחליפתה, "הצילו! אני לא יודע לבשל". בימים האחרונים רץ על מסך הטלוויזיה הפרומו הראשון והארוך ששיגרו אנשי קשת. פרומו שמערב מפורסמים ואוכל שמתעופף לכל עבר. "היה לנו קשה להשתלט על פרצי הצחוק. פשוט היה נורא נורא מצחיק. אני לא זוכר הרבה ימי צילום בהם צחקנו כך", מספר עודד תבור, מנהל קריאייטיב במחלקת הפרומו בקשת.

בניגוד למה שאפשר לחשוב, המפורסמים שלא יודעים לבשל לא סובלים ממקרה קשה של ידיים שמאליות. האפקט הושג בזכות מוטות ארוכים שחוברו לידיים של הכוכבים והופעלו מרחוק. המפורסמים למעשה ויתרו, מרצון, על היכולת לשלוט בגופם. "דאגנו לשלומם. עשינו טסטים וראינו שזה עובר מסך", מרגיע תבור.

מה היתה ההשראה לפרומו?

"הקליפ "Ya Mam" של פטבוי סלים. חיפשנו מצב של חוסר שליטה ואהבנו את הטכניקה שבה השתמשו בקליפ הזה. לפני שאנחנו יוצאים בקמפיין אנחנו חושבים על הרבה רעיונות ובסוף בוחרים את הרעיון הכי מתאים".

פרומו הצילו! אני לא יודע לבשל. צילום: פיני סילוק,
יעל בר זוהר ואדם סנדרסון, במאי הפרומו/צילום: פיני סילוק

הצילומים, מספר תבור, ארכו יום צילום שלם. הם החלו בשעה שש בבוקר והסתיימו באחת עשרה בלילה. לכל מפורסם הוקצתה שעה בה הוא יוכל להתעלל באוכל.

מי היה הכוכב המצטיין?

"כולם שיתפו פעולה בצורה מדהימה. הם מאוד אהבו את הקונספט ושיתפו פעולה. כל המפורסמים היו סבבה לגמרי, בראש טוב וצחקו מהצילומים".

ובכל זאת, בטח היו חששות. מדובר באנשים עם אגו שמתבקשים לוותר על כל אספקט של שליטה.

" אנחנו לא מגיעים לקמפיין כשאנחנו מפחדים ממשהו. חשבנו שהרעיון הזה יכול להתאים לקונספט ולשלב ההתחלתי של הקמפיין. בהמשך התוכנית המפורסמים יחזירו את השליטה לעצמם".

הפקת הפרומו: חלי שפירא
ארט דירקטור: ארית גורדון
סמנכ"ל מחלקת פרומו, קשת: ירון גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully