וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג האח הגדול: האח עם עוגת הסולת הטבעונית

27.8.2014 / 23:55

מה כבר אפשר להגיד על פרק לקט? פרק לקט. וכשהדיירים לא נזכרים בפעם האלף מה קרה בפרק 22, הם נעלבים. בלוג האח הגדול, התור של רחלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסר, חמלה, צדק, לקט!/מערכת וואלה!, צילום מסך

יה, זוכרים את הפעם הראשונה שכתבתי טור על האח הגדול 6? חה חה, כמה הייתי תמימה אז. וזוכרים את הפעם ההיא שכתבתי טור על פרק 3 של העונה? אח, זה היה בהחלט מרגש. וזוכרים כשכתבתי טור בשבוע שעבר? וואו, זה היה ממש בשבוע שעבר. וזוכרים איך כתבתי טור על הפרק הלפני-אחרון של העונה, אבל הוא כולו היה רק רצף אחד אינסופי של אנשים נזכרים בדברים ולא היה לי מושג איך למלא 700 מילה על פאקינג לקט אז סתם כתבתי משפטים ארוכים על כלום ושיבצתי יותר תמונות מבדרך כלל בתקווה שהעורך לא ישים לב שבקושי יש מלל? כי זה קרה ממש לפני רגע. היו ימים!

היו אפילו יותר מדי ימים, כך הבנתי כשצפיתי חצי מעולפת באותן מריבות בפעם האלף. בין לבין שובצו ראיונות עם הדיירים כדי שיספרו מה רואים בקטע תוך כדי שאנחנו רואים את הקטע ויתייפחו על כמה שזה סגירת מעגל ("אני לובשת את אותה שמלה שלבשתי כשרבתי את יאיר!" נשנקת טל. לתרומות חייגו). התוצאה נראית כמו שישים פרומואים ברצף כשבין לבין אסי וארז מעירים אותנו מהתרדמת עם ניסיונותיהם ההיסטריים להתלוצץ. "ואגב! מי שרוצה לחזור ולעיין במה שקרה במהלך העונה יוכל לעשות זאת באמצעות המשהו מסוים לא ממש הקשבתי", מכריז ארז טל פחות או יותר לא ממש הקשבתי. כן בטח, אני תיכף רצה לעיין חמודי. לא מספיק עיינתם לי ת'מוח הערב עם הפלאשבקים המחרפנים שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה חבובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שכן, צפייה מחודשת בפרק פתיחת העונה מלמד על כמה דברים. קודם כל, דנית נראית הרבה יותר טוב בנטורל. בפתיחת העונה, עם בקבוקי הפן ומסיכת המייקאפ בעובי של בניין ממשלתי היא נראתה כמו מעושרת שמורה היטב בת 42, וככל שהשילה מעצמה שכבות והפכה לנערה צוחקת עם שיער רטוב כך הזדרחה לה החוצה הנסיכה שבתוכה. רק לטפל בעניין הזעיר שנקרא אישיות והיא מושלמת.

וגם – הי, זוכרים איך בתחילת העונה חפרו לנו בשכל על כל השיגועים האינטראקטיביים שהולכים להיות כאן הפעם? השיקו בהתלהבות את הטוויסט עם יאיר פיש ("אתם בוחרים אם הוא דמות שלא תשפיע על כלום בבית עם כובע או דמות שלא תשפיע על כלום בבית עם כובע!") ואז זה גווע בפתאומיות. הבטיחו לנו שנזכה להשפיע על גורל הדיירים בבית, חשבנו שנהיה פאקינג אלוהים, ובסוף חוץ מהצבעה פה ושם על "האם לתת לדיירים כדורעף או כדורסל?" לא ממש התעניינו בדעתנו לגבי גורל היומיום של הדיירים. אגב, זה לא הופיע בלקט החשוב אז אולי אתם יודעים, הם שיחקו בסוף כדורעף או כדורסל?! חברה גוססת שואלת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דנית גרינברג. מור שאולי
מי את?/מור שאולי

מעבר ללקט הצפוי (אלוהים אדירים אם אני אראה את זיגי המצחין הזה עוד פעם אחתתתתתתת) לא הרבה קורה אצל חמישיית הגמר שלנו. אז כדי להעביר את הזמן, הם מחליטים להיעלב. לא יודעת ממה. מהכול. טל נעלבת שמרטין אמרה שהיא סובלת מחרדת נטישה, ועוד "מול כל עם ישראל". מילא הייתה אומרת לה בפרטיות חדר השינה מול כל עם ישראל, כמו כל שיחה אחרת שמנהלים בבית הזה כבר שלושה חודשים. אלדד נורא נעלב (עדיין!) שטל בחרה בו להיות טווס ועוד יזכור למלמל את זה על ערש דוויי בגיל 90. נופר ודנית נעלבות שטל לא מוכנה לשבת בשולחן. ישו נעלב שלינור לא מכירה את הציטוטים שלו. אני נעלבת שאנשים עדיין מצביעים ללינור. כולנו סרוחים יחדיו בעלבוננו וסופרים את הדקות עד לגמר המיוחל. כשהוא יבוא, יירד עלינו כמו גשם.

אלוהים כמה מילים זה יצא? אני אשים עוד כמה תמונות כדי למלא פה.

כלב מגזע שי טסו. כלבים, כלב, שי טסו
צילום: chaoss, ShutterStock
כלב מגזע שי טסו/ShutterStock, כלבים, כלב, שי טסו צילום: chaoss
עציץ בזיליקום. ShutterStock
עציץ בזיליקום/ShutterStock
עפרון. ShutterStock
עפרון/ShutterStock

בפרק הגמר נהיה כאן גם אני וגם צפניה ונתאמן על הפרצוף המופתע שנעשה כשאלדד יזכה.

הצביעו למנצח שלכם ב"אח הגדול"

ציטוטפוט

"לא חשבתי שאגיע כל כך רחוק" (לינור. כולנו בהלם)

"אמרתי לך שאני אגרום לה לבכות" (מרטין, אחרי שגרמה לטל לבכות. חבל שהיא כבר לא עמנו)

"צר לי להגיד לך אבל אני לא אתקשר אלייך אחרי התכנית" (דנית לנופר. הו לא אלוהים רק אל תיקח מאיתנו את הקשר הקסום הזההההה)

"טירוף חושים מכל הכיוונים" (אלדד מסכם את החווייה)

"מאחל לך שתזכי" (האח הגדול ללינור. אז תאחל)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully