וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליהיא לפיד לא תשתתף בשום תכנית טלוויזיה של רשת"

28.8.2014 / 15:21

פרסום ראשון: לאחר שפורסם כי אשת שר האוצר הציעה לזכיינית ערוץ 2 תכנית חדשה בפיתוחה, מבהירים היום מקורביה לוואלה! ברנז'ה כי היא חזרה בה; התכנית תמשיך בפיתוח, אולם לפיד לא תיקח בה כל חלק

ליהיא לפיד החליטה שלא להמשיך ולקחת חלק בתכנית אותה הציעה לזכיינית ערוץ 2 רשת, והיא פרשה משלבי הפיתוח שלה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. השבוע הועברה ביקורת על רשת בעקבות פרסום בדה-מרקר, אשר קשר בין הנכונות לפיתוח התכנית בהשתתפותה לבין היותה אשר שר האוצר יאיר לפיד אשר לו השפעה על עסקיהם של בעלי השליטה ברשת - אודי אנג'ל ועידן עופר.

"ליהיא לפיד לא תשתתף בשום תכנית טלוויזיה של רשת", אומר לוואלה! ברנז'ה אחד ממקורביה. "אכן היה רעיון כזה ונערכה פגישה מקדימה, אולם ליהיא החליטה לבטל את ההשתתפות מיוזמתה". יצוין כי הבימאית רוני קיי תמשיך לעבוד על התכנית, שעתידה לעלות בלוח השידורים החדש של רשת המיועד לשבעה ימי שידור.

עוד פורסם כי גם אשת שר התשתיות שילבן שלום ג'ודי ניר שלום מוזס הגישה הצעה לפיתוח תכנית, והיא תמשיך בפיתוחה במסגרת אולפני הרצליה. היא אף תקפה אישית את כתב דה מרקר נתי טוקר אשר פרסם את הדברים, כינתה אותו בטוויטר "לוזר בשם נתי משהו", והוסיפה כי "על אמת בפירסום לא שמע כנראה, 15 שנה 10 תוכניות אצל אותה זכיינית". יצוין כי טוקר כן ציין בידיעה כי מוזס השתתפה בעבר התכניות של רשת.

טרם התקבלה תגובת הזכיינית רשת לידיעה. ליהיא לפיד הפנתה לקבלת תגובה מסוכנה בועז בן ציון, ובמשרדו אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully