וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן גבירתי: "נשואים פלוס" עובדת על סדרת בת בכיכובה של אחת הדמויות

11.9.2014 / 22:48

17 שנה אחרי שירדה מהמסך, ובדיוק בשבוע שבו התאחד הקאסט, "נשואים פלוס" מצויה בעבודה על ספין אוף חדש שיעקוב אחר אחת הדמויות המקוריות

נשואים פלוס. ספלאש
על שדרת הכוכבים. קאסט "נשואים פלוס" השבוע/ספלאש

קייטי סיגל, לנצח פגי באנדי מ"נשואים פלוס", זכתה השבוע לכוכב על שמה בשדרות הכוכבים בהוליווד, אירוע שאיחד את משפחת באנדי בהרכבה המלא - אד אוניל, כריסטינה אפלגייט, דיוויד פאוסטינו וסיגל עצמה. בראיון עם !E סיפרה סיגל שהקאסט נשאר בקשר טוב מאז שהסדרה הסתיימה, והם מדברים על האפשרות לאיחוד כלשהו מדי שנה בערך.

אפלגייט לעומתה לא ששה לחזור לבגדים הצמודים של קלי באנדי, אבל אמרה שברקע ישנו דיבור רציני על פרויקט אחר שקשור ל"נשואים פלוס", משהו שיהיה קשור בפאוסטינו, היחיד שלא בדיוק מצא הצלחה ב-17 השנה שחלפו מאז ש"נשואים פלוס" ירדה מהמרקע. היום מדווחים ב-!E כי אכן מדובר בספין אוף בכיכובו של דיוויד פאוסטינו, שצפוי לחזור לגלם את באד. הנושא מצוי במגעים ראשונים בלבד ועדיין לא הוצע לרשתות השונות, אבל סביר להניח שהדבר ייצור עניין מסוים, בייחוד אם יתר חברי המשפחה יבליחו להופעות אורח מדי פעם. הלו"ז של סיגל מתפנה עכשיו עם סופה של "ילדי האנרכיה" בכיכובה.

זו רחוקה מלהיות הפעם הראשונה שבה "נשואים פלוס" מנסה להנפיק ספין אוף. במרוצת 11 שנות חייה של "נשואים פלוס" בין 1987 ל-1997, היו ניסיונות לכמה וכמה סדרות בת. אחת אכן יצאה לפועל אך כשלה, "Top of the Heap" בכיכובו של מאט לבלאנק בתקופת טרום "חברים". הוא גילם את אחד מחבריה הטמבלים הרבים של קלי, ויני ורדוצ'י, והספין אוף עסק בו ובאביו שמנסים תמיד להשיג כסף קל. אחרי שהוא בוטל ניסו ליצור אחד נוסף, "ויני ובובי" שבוטל אף הוא. סדרת בת אחרת נוסתה בתור פרק במסגרת "נשואים פלוס" אבל לבסוף לא זכתה להפוך לסדרה מלאה: "אויבים", שניסתה לרכוב על הצלחת "חברים" רק עם הרבה יותר ארס והתבססה על המעגל החברתי של קלי באנדי.

בנוסף, כפי שפירטנו באריכות בכתבה על יוצרי טלוויזיה שנעלמו, יוצר הסדרה מייקל מוי ביקש לעשות סדרת בת שתעסוק בחבורת "No Ma'am", קבוצת הגברים ששמה לה למטרה להפסיק את העוולות הנשיות כדוגמת אופרה ווינפרי. רשת FOX דחתה את הרעיון מחשש שינכר קהל נשי, ומוי פרש מהביזנס. לא ברור אילו כותבים יהיו אחראיים על כתיבה לפיילוט החדש, אבל סביר להניח שמוי לא יטול חלק בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully