וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הדומינו: גם בבריטניה הוחלט לבטל את הפקת "הכוכב הבא" של קשת

17.9.2014 / 15:52

ימים ספורים לאחר שרשת RTL הגרמנית החליטה להוריד את ”Rising Star” מהמסך בשל נתוני רייטינג נמוכים, היום נודע כי ITV הבריטית החליטה אף היא לבטל את ההפקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפס הצבעות. המסך יורד על "הכוכב הבא" גם באנגליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפקט דומינו מבשר רעות לפורמט "הכוכב הבא" של קשת וטדי הפקות: ימים ספורים לאחר שנודע כי רשת RTL הגרמנית מורידה את "Rising Star" מהמסך באופן מיידי ועוצרת את ההפקה בשל נתוני רייטינג נמוכים, היום מדווח המגזין "הולייווד ריפורטר" כי רשת ITV הבריטית החליטה גם היא לבטל את ההפקה המתוכננת - עוד לפני שבכלל עלתה לאוויר.

כישלון בגרמניה: רשת RTL עצרה באופן מיידי את הפקת ”הכוכב הבא”

הגרסה הבריטית של "Rising Star" אמורה הייתה לעלות לאוויר בשנה הבאה, ובמגזין דווח כי ההחלטה נובעת מהתעניינות צופים נמוכה במדינות אחרות. "זו תכנית חדשנית ונהננו לעבוד עם הצוות על הפורמט", אמר דובר מטעם ITV. "למרות זאת, כגוף שידור מסחרי אנחנו צריכים תמיד להיות בטחים ככל האפשר בפוטנציאל הרייטינג של כל פורמט לתכנית חדשה שאנו רוכשים - ולכן החלטנו שלא להמשיך בתכנון לשדר את התכנית ב-ITV". שתי תכניות ריאליטי המוזיקה שכן ימישכו להיות משודרות ברשת הן "Britain's Got Talent" ו"אקס פקטור" - אשר בשתי העונות הקרובות שלהם צפוי סיימון קאוול לשמש כשופט.

ההחלטה של ITV מגיעה, כאמור, לאחר שפורמט "Rising Star" לא עמד בציפיות הרייטינג במספר מדינות, בהן ארצות הברית וגרמניה - זאת לאחר הבאזז שהיה סביבו והאופן בו שווק לקנייני מדיה בפסטיבל MIP. בארצות הברית הושקה התכנית בחודש יוני עם 5.2 מיליון צופים, והיא הלכה ונחלשה בהדרגתיות מפרק לפרק עד שהגמר שלה רשם 3.5 מיליון צופים - ובתעשיה המקומית מעריכים כי למרות הצהרת הכוונות של ABC, היא לא תחדש אותה לעונה נוספת. בגרמניה צפו בפרק האחרון שלה 1.1 מיליון צופים בלבד, מה שהביא כאמור להחלטה להפסיק את העונה מוקדם מהצפוי. בין המדינות שרכשו את הפורמט ועדיין לא עלו איתו לשידור נמצאות צרפת וסין.

נציג קשת בבריטניה, סמי נורמנד, מסר להוליווד ריפורטר בתגובה כי "תמיד יש סיכון שבא בצמוד להשקה של קונספט שאפתני, ואנחנו לחלוטין מאוכזבים מההחלטה של ITV". הוא הוסיף כי הפורמט נחשב מבחינתם כפורץ דרך, וביקש להודות לצוות ההפקה המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully