וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוועלד: ההורים בארה"ב נגד תוכניות העירום

18.9.2014 / 11:13

מועצת ההורים האמריקאית יוצאת נגד תוכניות הריאליטי המצליחות שהמתמודדים בהן מסתובבים עירומים כביום היוולדם. "אנחנו רק מנסים להגן על הילדים שלנו", אומר היו"ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגישות עיוורות בעירום מלא. "Dating Naked"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת מפתיע שזה לא קרה עד עכשיו, אבל ה-Parent Television Council, מועצת ההורים ששמה לה למטרה לשטר אחרי מה שקורה בטלוויזיה האמריקאית, יוצאת כנגד ריבוי תוכניות העירום על המסך. החודשים האחרונים הביאו לזינוק בקונספט של תוכניות ריאליטי שהמתמודדים בהן מסתובבים עירומים לחלוטין. על המסך כמובן איבריהם המוצנעים מטושטשים.

"Buying Naked" היתה הסנונית הראשונה, סדרה של TLC העוקבת אחר סוכני נדל"ן בקהילת נודיסטים. מאוחר יותר הגיעה "Naked and Afraid" של דיסקברי, המציבה אנשים בלב טבע פראי כשהם עוטים כיסויי חלציים בלבד כדי לבחון את כישורי ההישרדות שלהם. סמוך אחריה הגיעה "Dating Naked" של VH1, שבה יוצאים זוגות לפגישות עיוורות כשהם עירומים כביום היוולדם. העובדה שהתוכניות האלה משודרות לאורך כל שעות היממה בשידורים חוזרים לא מקובלת על מועצת ההורים.

"אנחנו לא שונאי טלוויזיה, אנחנו לא מתחסדים - אנחנו רק מנסים להגן על הילדים שלנו", אמר טים ווינטר, העומד בראש מועצת ההורים. דרך הפעולה של המועצה היא לקרוא למפרסמים למשוך את הקמפיינים שלהם מתוכניות שכאלה, אחרת ההורים יפעילו את השפעתם ויחרימו את העסקים. ווינטר מצביע על מקדונלדס כעל עסק שפרסם המון בתחילת דרכה של "Dating Naked" אבל הפסיק לעשות זאת מאז, אם כי הוא מודה שאינו באמת יודע אם זה נובע כתוצאה מההתנגדות של מועצת ההורים. מדובר באיזון עתיק יומין בין הטלוויזיה המסחרית לבין המפרסמים לבין הצופים המצקצקים, אם בצדק ואם לא. בסופו של דבר תוכנית מצליחה תמשוך אליה מפרסמים גם אם היא שנויה במחלוקת, וזה מה שקורה כרגע עם שלוש התוכניות האלה, הזוכות לאחוזי צפייה נאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully