וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ל"בן של אבא": הטרגדיה של האבות במבצע צוק איתן

2.10.2014 / 0:00

ארבעה הורים שכלו את בניהם שלחמו במבצע צוק איתן. הסרט מביא את סיפור התמודדותם בחודש הראשון אחרי שאיבדו את בנם. מהרגע שבו דופקים על הדלת ובשנייה אחת העולם מתהפך

יח"צ - חד פעמי

יהודה, מיכאל, עופר ואבי שכלו את הבנים שלהם, שלחמו במבצע צוק איתן. הסרט מביא את סיפור התמודדותם של האבות בחודש הראשון בו איבדו את בנם. מהרגע שבו דופקים על הדלת ובשנייה אחת העולם מתהפך. ארבעתם מגדלים זקן לא מאמינים לאסון הגדול שקרה להם, הם לא מצליחים לעכל את הבשורה.

יהודה, אביו של סרן צביקה קפלן, היה בהכנות לחתונה של בתו הצעירה כשקיבלו את הבשורה המרה. יהודה, אדם דתי, מאמין שבנו נמצא במקום טוב יותר. מיכאל לא יסלח לעצמו שהסכים לחתום לבנו שי על שירות קרבי למרות היותו בנו היחיד. שלושה ימים לפני ששי נהרג, מיכאל כתב לו מכתב מרגש. עופר לראשונה נכנס לחדר של בנו עוזי רק אחרי שהוא נהרג. הוא לא מבין מה הביא אותו מספר ימים לפני שבנו נהרג לעלות על רכבת מחיפה לשדרות ולתפוס טרמפים לשטחי הכינוס בשביל לאתר את בנו. אולי הבין שזה יהיה החיבוק האחרון שלהם. אבי לא יישכח כשהגיעו קציני הצבא לפגישה שקיים והודיעו לו שבנו גלעד נפל. מאותו רגע הוא לא מפסיק לבכות.

צפו בקטע מתוך הסרט, בו נוסע יהודה קפלן לבית הקברות, "להיות עם הבן שלי קצת".

"בן של אבא" ישודר הערב (חמישי) בשעה 21:00, ערוץ 10

  • עוד באותו נושא:
  • בן של אבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully