וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה "האח הגדול ארה"ב" חשף: "אני נשא איידס"

2.10.2014 / 17:32

דיק דונאטו, שזכה בעונתה השמינית של "האח הגדול ארה"ב" וחזר להתמודד בעונה ה-13 והודח במפתיע, חשף כי הוא נשא איידס. "אמי היתה הראשונה לה סיפרתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת התעלומות הגדולות בעולם הריאליטי האמריקאי נפתרה לאחר שלוש שנים. דיק דונאטו, זוכה העונה השמינית של "האח הגדול ארה"ב" שחזר להתחרות גם בעונתה ה-13 אך עזב במפתיע, חשף כי נאלץ לעזוב את התוכנית לאחר שבדיקות דם שערכה הפקת התוכנית חשפה כי הוא נשא איידס.

"הם אמרו לי שמשהו לא בסדר עם בדיקות הדם שלי. בדיקה אחת חזרה עם תוצאה חיובית ובדיקה אחרת חזרה עם תוצאה שלילית", סיפר דונאטו בן ה-51 בריאיון למגזין "People". כעבור שעתיים חזרו התוצאות של הבדיקה השלישית ודונאטו, לפי דבריו, נותר בהלם. הוא עזב את בית "האח הגדול" האמריקאי ללא הסבר ונסע ישר לבית אמו. "היא היתה האדם הראשון לו סיפרתי", אומר דונאטו. עזיבתו המפתיעה של דונאטו עוררה גל שמועות בקרב חובבי הריאליטי אולם רק כעת התבררה הסיבה האמיתית לעזיבתו של זוכה העונה השמינית שנחשב לאחד הנבלים הגדולים בתולדות הסדרה האמריקאית.

"הפחד הגדול ביותר שלי היה לספר לזוגתי. היה לנו דיון ארוך ולמרות שחששתי שהיא תילחץ, היא הגיבה בידידותיות ואמרה שלא משנה מה יקרה, נתמודד עם זה ביחד", סיפר דונאטו וחשף כי נדבק באיידס לאחר שקיים יחסי מין לא מוגנים עם אישה. בימים אלה מככבים דונאטו וזוגתו בתוכנית הריאליטי "Couple's Therapy". דונאטו מטופל בתרופות באופן קבוע והוא הביע תקווה שלאחר חשיפת מחלתו, יוכל לסייע לאנשים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully