וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: "טווין פיקס" חוזרת בפרקים חדשים

6.10.2014 / 19:13

הכינו את הקפה ופאי הדובדבנים: רשת הכבלים שואוטיים מודיעה שתשדר פרקים חדשים של "טווין פיקס" ב-2016. מדובר במיני-סדרת המשך בת תשעה פרקים, דיוויד לינץ' יביים את כולם

דיוויד לינץ' ומארק פרוסט ניסו לאורך שנים רבות להחזיר את "טווין פיקס" לחיים בפרקים נוספים. בפרק האחרון של הסדרה, שמתרחש במרץ 1989, מופיעה דמותה לורה פאלמר המנוחה (שריל לי) בפני הסוכן קופר ואומרת לו, "אני אראה אותך שוב בעוד 25 שנה", כך ש-2014 נראית כמו שנה טובה להוציא את זה לפועל.

ואכן זה קורה. רשת הכבלים שואוטיים שחררה היום (שני) פרומו חדש שבו היא מודיעה כי השמועות שנפוצו בימים האחרונים נכונות: הסדרה פורצת הדרך חוזרת בפרקים חדשים שישודרו אצלה במהלך שנת 2016. לינץ' ופרוסט, יוצרי הסדרה המקורית, יכתבו את כל תשעת הפרקים החדשים ולינץ' יביים אותם.

האישור הרשמי הזה מגיע ימים ספורים אחרי שהשניים רמזו עליו בטוויטר. כל אחד מהם צייץ, "חברי טוויטר יקרים: המסטיק הזה שאתם אוהבים עומד לחזור לאופנה!", וחתם עם ההאשטג, damngoodcoffee. החלק הראשון עם המסטיק הוא משפט שאמר לסוכן קופר (קייל מקלחלן) הגמד המרקד בדיבורו ההפוך המוזר, וההאשטג הוא ביטוי שגור בפיו המתמוגג של קופר.

כשבועיים לפני כן צייץ בטוויטר מקלחלן את מה שבדיעבד נראה כמו הרמז הראשון - הוא פירסם תמונה עכשווית שלו עם דיוויד לינץ' וכתב טייק נוסף על משפט הקפה המפורסם שלו מהסדרה: "מבלה עם החבר שלי דיוויד לינץ' - damn good hair". אתמול (ראשון) הבחינו מעריצים חדי עין של "טווין פיקס" כי מארק פרוסט החל לעקוב בטוויטר אחרי ראש מחלקת היח"צ של שואוטיים, והיא עקבה אחריו בחזרה.

היצירה החדשה היא מיני-סדרה בת תשעה פרקים שמתרחשת 25 שנה אחרי סיום הסדרה המקורית ותחזיר את הדמויות המקוריות (אם כי עוד לא ידוע מי מהן בדיוק) ואת האווירה הסוריאליסטית שהפכה לסימן ההיכר שלה. על פי שואוטיים, הסדרה צפויה לספק סוף סוף תשובות לכמה מהשאלות שמעולם לא זכו לתשובה בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully