וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג עוזבת את "הכוכב הבא"

20.10.2014 / 13:52

טלטלה נוספת ב"הכוכב הבא": אסתי גינזבורג, שהנחתה את התוכנית לצד אסי עזר, פרשה מתפקידה בתום עונה אחת בלבד. "אני נכנסת לתקופה מרגשת בחיים הפרטיים שלי", אמרה

באדיבות שידורי קשת וטדי הפקות

ההכנות לקראת העונה החדשה של "הכוכב הבא" נמשכות והיום (שני) הודיעה הזכיינית קשת כי אסתי גינזבורג, שהנחתה את עונתה הראשונה של התוכנית לצד אסי עזר, עוזבת את התוכנית. עבודתה של גינזבורג בתחילת העונה הראשונה הפכה את גינזבורג למושא לבדיחות ברחבי האינטרנט. גינזבורג, שנמצאת בהיריון, מצטרפת לצביקה הדר שפרש מהתוכנית בחודש שעבר. למעשה, פרט למוקי, כל השופטים מהעונה הראשונה עזבו אותה.

יואב צפיר מסר: "אסתי הצטרפה אלינו בעיצומה של תקופה מרגשת של יצירת פורמט חדש. היא צללה היישר ללב הפריים טיים, להנחיה של שידורים חיים ודינמיים ולא נרתעה מהאתגרים. אנחנו מאוד אוהבים את אסתי, מאחלים לה בהצלחה רבה ובטוחים שניפגש שוב"

אסתי גינזבורג מסרה: "שמחתי לקחת חלק בהפקה מדהימה ומאתגרת כמו "הכוכב הבא". אני נכנסת לתקופה מרגשת בחיים הפרטיים שלי וחשוב לי לתת לזה את מלוא הזמן והמקום".

העונה החדשה של "הכוכב הבא" צפויה לעלות בחודשים הקרובים. בסוף השבוע דווח כי הגרסה הצרפתית של התוכנית כשלה ברייטינג. בבריטניה העונה בוטלה לפני שידורה, בגרמניה העונה הופסקה באמצע ובארה"ב עדיין קיים ספק לקיום העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully