וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול נדם: כוכבת "המפץ הגדול" מתה

12.11.2014 / 10:02

קרול אן סוזי, הקול מאחורי גברת וולוויץ ב"המפץ הגדול", הלכה לעולמה בגיל 62 לאחר מאבק במחלת הסרטן. "איבדנו חברה אהובה" נכתב בהודעה רשמית מטעם מפיקי הסדרה

קרול אן סוזי. AP
קרול אן סוזי/AP

קרול אן סוזי, שהעניקה את קולה לדמותה של גברת וולוויץ ב"המפץ הגדול" (שמשודרת בארץ ב-yes), הלכה לעולמה בגיל 62 לאחר מאבק במחלת הסרטן. סוזי לא נראתה מעולם בסדרה אולם קולה נשמע לאורך עונות הסדרה כשנזפה פעם אחר פעם בבנה היהודי, הווארד וולוויץ (סיימון הלברג).

"משפחת המפץ הגדול איבדה חברה אהובה עם מותה של קרול אן סוזי, שהעניקה את קולה לגברת וולוויץ. העובדה שמעולם לא ראינו אותה על המסך יצרה סוג של מסתורין לאורך שנות שידור הסדרה. אך מה שלא היה מסתורי, היה כשרונה העצום והעיתוי הקומי המוצלח שלה שהופיעו בכל פעם בה שיחקה. בנוסף לכישרון העצום שלה, קרול היתה מקור לשמחה וטוב לב עבור כולנו. מחשבותינו ותנחומינו הולכים אל משפחתה בשעה הקשה הזאת. היא תחסר לכולנו מאוד". נכתב בהודעה מטעם מפיקי הסדרה ואולפני וורנר.

לאורך השנים הופיעה סוזי בתפקידי אורח בסדרות מצליחות, ביניהן "נשואים פלוס", "סיינפלד"ו"עמוק באדמה". בנוסף הופיעה בשורה של הפקות תיאטרון בלוס אנג'לס. נכון לשלב זה, לא ברור כיצד מותה של סוזי ישפיע על המשך הסדרה שכן בעונה הנוכחית, דמותה זוכה לככב בעלילה מרכזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully