וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מתברר שדריל מ"המתים המהלכים" סטרייט

2.12.2014 / 9:46

יוצר "המתים המהלכים" חושף את נטייתו המינית של אחד מגיבורי הסדרה, לעונה החדשה של "בית הקלפים" יש תאריך עלייה, ריס וית'רספון וניקול קידמן מגיעות לטלוויזיה ולורד מגלה סוד. חדשות הטלוויזיה של השבוע

מתי "בית הקלפים" חוזרת לעונה שלישית?

נטפליקסה הודיע השבוע על תאריך חזרתה של אחת מסדרות הדגל שלה: "בית הקלפים". הכינו את הספה והפופקורן ופנו לפחות סוף שבוע שלם: ב-27 בפברואר 2015, פרנק אנדרווד חוזר להראות לכל הבית הלבן מאיפה משתין הדג.

נחשפה זהותו המינית האמיתית של דריל דיקסון מ"המתים המהלכים"

במשך מספר חודשים תהו מעריצי "המתים המהלכים" לגבי זהותו המינית של דריל דיקסון. הפרש הבודד לא נצפה בסדרה כשהוא מתכרבל עם אף אישה (או זומבית), והדבר עורר תהיות בקרב המעריצים שסברו שייתכן שהוא הומוסקסואל בארון. השבוע חשף יוצר הסדרה רוברט קירקמן את האמת. בתוכנית "Talking Dead" אמר השבוע קירקמן: "למען האמת, דריל דיקסון הוא סטרייט". אבל לכל אותם מאוכזבים מהגילוי, יש במה להתנחם: "כשנחזור לחציה השני של העונה, נציג דמות גאה מבטיחה מעולם הקומיקס", הבטיח קירקמן.

טריילר לסדרה חדשה על ישו שמתרחשת בירושלים

רשת NBC תשיק באפריל הקרוב סדרה חדשה בת 12 פרקים בשם "A.D" העוסקת בחייו של ישו. השבוע, שחררה הרשת טריילר ראשון ומבטיח, בו נראות כל הדמויות המרכזיות בסיפורה של תחילת הנצרות, וגם קווי העלילה המרכזיים – צליבתו של ישו, קימתו לתחייה – אשר חלקם, מתרחשים גם בירושלים.

לורד מספרת איך היא וטיילור סוויפט הפכו לחברות הכי טובות

ג'ימי פאלון ראיין השבוע את לורד, הזמרת הניו זילנדית בת ה-18 שכבשה את העולם והופיעה בתוכניתו לפני כשנה. בתוכנית סיפרה לורד הצעירה לפאלון איך כבשה את לבה של עוד כוכבת בתחום – טיילור סוויפט. לורד סיפרה כיצד סוויפט שלחה לה פרחים כשזכתה בפרס, וכיצד חשבה שעליה להכיר אותה טוב יותר. "נפגשנו ב'שייק שאק' בניו יורק", סיפרה לורד, "הרגשתי שזה מקום טוב להתחבר בו, עם המילקשייקים הגדולים האלה". לורד המשיכה והחמיאה לחברתה המצחיקה, וגם סיפרה על הפעם ההיא שחשבו שהיא המנהלת האישית שלה.

קליפ חדש מהספין-אוף של "שובר שורות"

מאז הסתיימה "שובר שורות" המעריצים המכורים מחכים לדבר הטוב הבא מבית היוצר של וינס גיליגן – "Better Call Saul". סדרת הספין-אוף שעוסקת בדמותו של עורך הדין הממולח סול גודמן. השבוע, יצא קליפ חגיגי מהסדרה. צפו בסול (ועוד מישהו שאתם בוודאי מכירים) עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – להתווכח.

ריס וית'רספון וניקול קידמן יככבו במיני סדרה חדשה

ריס וית'רספון וניקול קידמן הודיעו השבוע על הצטרפותן למיני סדרה חדשה אותה יכתוב דיוויד אי. קלי. הסדרה מבוססת על הספר "שקרים גדולים קטנים" מאת ליאן מוריארטי, ועוסקת בחייהן של שלוש אימהות לילדים בגילאי גן, שאת מעטה החיים המושלמים שלהן סודקת תעלומת רצח שמתרחשת בערב גיוס תרומות של ההורים לגן. וית'רספון וקידמן יככבו בשניים מהתפקידים הראשיים וגם יפיקו בפועל את הסדרה. בשלב זה, אף גוך שידור לא רכש את הפרויקט.

ריס וית'רספון בטקס פרסי גלובוס הזהב 2012. GettyImages
מגיעה לטלוויזיה. וית'רספון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully