וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר חושף: "קיימתי מגעים עם סוכן זר"

7.12.2014 / 13:20

לקראת עליית העונה השנייה של הסדרה "תא גורדין", פגשנו בהקרנת הבכורה את כוכבי הסדרה, ובהם מוני מושונוב, רן דנקר, ישי גולן ואנחל בונני, ושמענו וידוי מפתיע. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

"כן, קיימתי מגעים עם סוכן זר", מודה רן דנקר בפני וואלה! תרבות ומאשר את השמועות, "עכשיו אני חשוף". דנקר שב לדמותו של אייל (אליק) גורדין בעונה השניה של "תא גורדין", שתעלה לשידור ביום חמישי ב-yes. בעונה החדשה מתרחשת בצל מזימה רוסית להצית מלחמה אזורית במזרח התיכון, ובמהלכה דמותו של דנקר תעשה הכל כדי לרצוח את אחותו נטליה המגולמת על ידי נטע ריסקין. ובחיים האמיתיים, שאלנו את דנקר, כמה רחוק הגעת במריבות עם אחיך? "נעלתי אותו בחדר ל-4 שעות", אומר דנקר, "הוא היה קטן ולא יכול היה להתנגד". במהלך הקרנת הבכורה של "תא גורדין 2" פגשנו גם את כוכב הסדרה מוני מושונוב, ושאלנו אותו האם ירצה לשיר על משקל להיטו של חברו אריק איינשטיין ז"ל את "אני והתא גורדין נשנה את העולם". זאת מכיוון שהסדרה "תא גורדין" מעוררת עניין עולמי: בשבוע שעבר נודע כי גרסה דרום קוריאנית תעלה בשנה הבאה ברשת הטלוויזיה KBS, זאת בנוסף לגרסאות בארצות הברית וברוסיה.

"תא גורדין 2" נוצרה על ידי רון לשם, עמית כהן יזהר הר לב, גיורא יהלום ודני סירקין, שגם ביים. העונה החדשה תעלה ב-yes Action ביום חמישי 11 בדצמבר ב-22:45 ולמחרת בyesVOD.

אביב אלוש, רן דנקר. רפי דלויה,
אביב אלוש ורן דנקר/רפי דלויה
רן דנקר. רפי דלויה,
וכעת בלי אביב אלוש אבל עם הדר רצון/רפי דלויה
אביב אלוש, אנחל בונני. רפי דלויה,
אביב אלוש ואנחל בונני/רפי דלויה
צוות תא גורדין. רפי דלויה,
וכל הצוות/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully