וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטרוז בתל אביב: תערוכת "משחקי הכס" הבינלאומית מגיעה לישראל

7.1.2015 / 16:13

סדרת הפנטזיה המצליחה תאפשר למעריצים בישראל לחוות מקרוב את העולם של ווסטרוז בתערוכה אינטראקטיבית מיוחדת. במהלך האירוע תתאפשר גם רכישה של פרטי אספנות רשמיים מהסדרה

תערוכת משחקי הכס. באדיבות yes ו-HBO,
הם לובשים מלא בגדים יחסית לכמות העירום/באדיבות yes ו-HBO

סדרת הפנטזיה המצליחה של רשת HBO ממשיכה לייצר דרכים חדשות להגדיל את החוויה סביבה. אחרי שבשנה שעברה התארחה בישראל תערוכה מיוחדת של יצירות ברוח הסדרה, השנה מביאה חברת yes למעריצים שורה של אטרקציות אינטראקטיביות, שיוצגו גם בערים מרכזיות נוספות בעולם: לונדון, שטוקהולם, מדריד, ברלין, אמסטרדם ופריז.

התערוכה צפויה לכלול כ-70 פריטים מקוריים מסצנות מפתח בסדרה, בנוסף לפריטים נבחרים מהעונה החדשה שתעלה לשידור בישראל במהלך אפריל הקרוב. בין המייצגים הבולטים יוכלו המבקרים להצטלם על כס הברזל הנחשק, מקום מושבו של שליט שבע הממלכות, שיוצב במקום במודל בגודל מלא. התקן מציאות מדומה יאפשר למבקרים לטפס על חומת הצפון האייקונית על ידי כניסה למודל של המעלית מ"טירת שחור".

האמיצים שבין המבקרים יוכלו לבחון מקרוב דגם בגודל מלא של הלך לבן וכן שורה של תלבושות, כלי נשק, דגלים ותכשיטים אותנטיים שהוצגו בסדרה. בנוסף, תתארח בתערוכה גם החנות הרשמית של HBO ובה ניתן יהיה לרכוש פריטי אספנות רשמיים מהסדרה.

מספר המקומות לתערוכה מוגבל וכפוף להרשמה מראש באתר. הכניסה תתאפשר ללא עלות. מידע נוסף ניתן למצוא באתר yes.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully