וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ: "'הכוכב הבא' מחקים את 'אקס פקטור'"

9.2.2015 / 0:01

האם שופטי "אקס פקטור" זוכרים מי זכתה בעונה הקודמת? כיצד הם עקצו את המתחרה, "הכוכב הבא"? מדוע משה פרץ סבור שלאחרונה רמי פורטיס התאחד עם רמי פורטיס? ומי המועמדת הכי הזויה השנה? צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

"איזה זלזול! איזו שאלה נוראית!", התעצבנה שירי מימון על כתב וואלה! תרבות, בעת ריאיון עמה בהיכל הספורט יד אליהו, ביום האודישנים האחרון לעונה השנייה של התכנית אקס פקטור, שתעלה ברשת בהמשך השנה. הסיבה לכעסה של מימון היא השאלה הבאה שהופנתה לכל השופטים: עם יד על הלב, האם אתם באמת זוכרים מי זכה בעונה הקודמת? "אנחנו זוכרים את כל המתמודדים נראה לי", השיבה מימון. כך נראה לה. לאחר גיגול מתברר כי הזוכה היא רוז פוסטאנס.

עם רמי פורטיס בדקנו האם אמר לעצמו "מה אני לכל הרוחות עושה פה?!", את משה פרץ שאלנו מדוע סינגלים אחרונים שלו התרחקו מהמוזיקה הים-תיכונית. ואם זה לא מספיק, ביררנו עם השופטים גם האם הז'אנר, שנמצא בדעיכה מסויימת בעולם, לא מוצה גם בארץ? באילו דרכים הושפעה "הכוכב הבא" מ"אקס פקטור"? ומתי ייגמרו המועמדים לתוכניות הריאליטי המוזיקלי והם ייאלצו לבחון כלבים? צפו בכתבת הודאו, וקבלו בונוס: מועמדת טרנסקסואלית מבוגרת וכלבתה מרימות את יום האודישנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully