וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי מניו יורק: הקטעים המובחרים מחגיגות 40 השנה ל"סאטרדיי נייט לייב"

16.2.2015 / 9:45

כל מי שהוא משהו הגיע אתמול (ראשון) לחגיגות 40 השנה של תוכנית המערכונים האגדית, עם מיטב הדמויות והמערכונים לאורך חייה. הנה כמה מהרגעים החיוניים בתוכנית

סאטרדיי נייט לייב 40. GettyImages
ג'סטין טימברלייק וג'ימי פאלון אתמול על השטיח האדום/GettyImages

בשבועיים האחרונים התפרסמו כל יום עוד ועוד שמות מפוצצים של סלבריטאים שיגיעו אל חגיגת 40 השנה ל"סאטרדיי נייט לייב", תוכנית המערכונים של NBC, הוותיקה והארוכה בתולדות הטלוויזיה. לא רק בוגרי התוכנית, בכללם כוכבי ענק ואגדות קומיות כמו מייק מאיירס, אדם סנדלר, ביל מוריי, וויל פארל ואפילו אדי מרפי לראשונה מזה 31 שנה. לא רק חברים במועדון ה-5, אורחים ידועים שהנחו את "SNL" חמש פעמים ולמעלה מכך (מועדון הכולל בין היתר את טום הנקס, סטיב מרטין, אלק בולדווין וג'סטין טימברלייק). אלא גם המון שחקנים, קומיקאים, מוזיקאים, ספורטאים, אנשי תעשייה ופוליטיקאים שהתארחו בה לאורך השנים וגם כאלה שלא - מטיילור סוויפט, בראדלי קופר, מיילי סיירוס וג'ים קארי, דרך פול מקרטני, פול סיימון, בטי ווייט וג'ק ניקולסון, ועד ג'ורג' לוקאס, סטיבן ספילברג, פייטון מנינג ושרה פיילין.

רשימת המשתתפים הסופית כללה יותר ממאה שמות, ובהתאם תפח אורך התוכנית. במשך שלוש וחצי שעות בשידור חי, חגג אתמול (ראשון) לב הפריים טיים את תוכנית המערכונים שבראשיתה חרתה על דגלה את הסלוגן "לא מוכנים לפריים טיים". ובכן, בליל אמש הם היו מוכנים מאוד. הקהל היה מורכב מאותם כוכבים שהגיעו להתארח, מולם קמו שוב לתחייה מערכונים אהובים, דמויות שלא נצפו על המסך מזה עשורים שבו לבקר והכל התחבר לכדי עונג אחד צרוף ונפלא. והכי מצחיק - יום ההולדת של "סאטרדיי נייט לייב" הוא בכלל באוקטובר.

snl חוגגת 40. GettyImages
גם טיילור באורחים/GettyImages

היילייטס מהערב

החברים ג'ימי פאלון וג'סטין טימברלייק פותחים את הערב עם מונולוג חמוד וקטע מוזיקלי נהדר עם תזכורות לכמה מהקטעים הזכורים בתולדות התוכנית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

כמה מהגדולים שצויינו לעיל והיו חלק מהמרקם של "SNL" לדורותיה מתקבצים על במה אחת כדי לשכנע את סטיב מרטין שהם חשובים.

מבזק סוף השבוע איחד בין שלוש הקומיקאיות האדירות ג'יין קרטין, טינה פיי ואיימי פוהלר, ואיפשר למספר כוכבים - אמה סטון, אדוארד נורטון ומליסה מקארתי - לגלם את דמויות האפדייט האהובות עליהם. התוצאה ממש, אבל ממש, מענגת.

אדם סנדלר ואנדי סאמברג שרים הלל לרגעי השבירה, כאשר השחקנים לא יכולים עוד להבליע את הצחוק שלהם ומנסים ככל יכולתם בכל זאת לעשות את זה ולהמשיך עם הטקסט. כפי שניתן לצפות, ג'ימי פאלון והורשיו סאנז זוכים כאן לכבוד של מלכים.

אופרת הסבון "הקאליפורניאנז" עשתה איחוד משפחתי שמלבד הקאסט הקבוע כלל את טיילור סוויפט בתור הדודנית אליסון, בטי ווייט כלאנה, שעד כה נחשבה למתה, בראדלי קופר כנער הבריכה, וקרי וושיגנטון בתפקיד הגניקולוגית של קרינה (קריסטן וויג). כולם כמובן בלונדינים עם מבטא גולשים סטלני כבד, וזה היה מלבב כמו תמיד, אבל הגיע לשיא של ממש בסוף המערכון בזכות ווייט וקופר.

ווין וג'ארת עדיין נמצאים במרתף ביתו של וויין באורורה, אילינוי, ולכבוד הספיישל מונים השניים את עשרת הדברים הטובים ביותר ב"סאטרדיי נייט לייב", כולל עקיצה עסיסית כלפי - ובשיתוף - קניה ווסט. אקסלנט.

רצף מסחרר של אמנים והרכבים מוזיקליים אהובים מתולדות התוכנית הובא אל במה אחת, כולל ביונסה (בגילומה של מאיה רודולף), ניק אושן (ביל מוריי), האחים בלוז (דן אקרויד והבלושי הפחות מוצלח), אופרה מן (אדם סנדלר), צ'ופין ברוקולי (דיינה קארבי) ואחרים.

מצחיק עד דמעות, ואולי הקטע המעולה של הערב (אם כי אפשר היה לגלח קצת מהחלק האחרון שלו): "סלבריטי ג'פרדי" עושה קאמבק בהנחיית אלכס טרבק (וויל פארל) ובהשתתפות המתחרים שון קונרי (דארל המונד), ג'סטין ביבר (קייט מקינון) וטוני בנט (אלק בולדווין), ועם עזרתם של ג'ים קארי, טרן קילם, קינן תומפסון ונורם מקדונלד.

תמונות נוספות מהשטיח האדום

snl חוגגת 40. GettyImages
בוגרת התוכנית קריסטן וויג/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
לארי דיוויד ואמה סטון/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
טינה פיי ובעלה, המלחין ג'ף ריצ'מונד - שניהם החלו את דרכם ב-"SNL"/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
בוגר התוכנית ביל היידר/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
לואי סי קיי/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
בוגרת התוכנית שרה סילברמן, שהסתפקה בעונה אחת בעבר/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
פול ראד נראה כשם שנראה כאשר "SNL" התחילה/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
בוגר התוכנית אדי מרפי שב אליה אחרי 31 שנה/GettyImages
snl חוגגת 40. GettyImages
בוגר התוכנית סת' מאיירס ורעייתו/GettyImages

פרק הספיישל לציון 40 שנה ל"סאטרדיי נייט לייב" ישודר בשבת הקרובה, 21 בפברואר, בשעה 21:10 בערוץ yes Comedy.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully