וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוות איז קאמינג: ג'ורג' מרטין מבטיח מיתות מפתיעות בעונה 5 של "משחקי הכס"

16.2.2015 / 12:24

בריאיון שהעניק השבוע למגזין showbiz411 מודה הסופר שיוצרי הסדרה לקחו לעצמם חופש יצירתי בעונה הקרובה. "כדאי שכולם יהיו בכוננות", הציע מרטין, "הם הרבה יותר אכזריים ממני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנסת למוד אבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל שהספר השישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח" מתעכב, כך ברור שסדרת הטלוויזיה המצליחה שמבוססת על סדרת הספרים תצטרך להסתדר בכוחות עצמה. יוצרי "משחקי הכס", ד. ב. ווייס ודיוויד בניוף, סטו כבר מספר פעמים בעונות האחרונות מהקו העלילתי שהכתיב ג'ורג' מרטין, והבטיחו שהעונה הקרובה תהיה העצמאית ביותר של הסדרה עד כה. כעת גם מרטין עצמו חושף שקוראי הספרים, שידעו עד כה הכל לפני כולם, צפויים להפתעות בקרוב. יש לציין שגם כוכבת הסדרה, סופי טרנר (סנסה סטארק), סיפרה לאחרונה בריאיון שהעונה הקרובה תהיה סופר טראומטית".

"אנשים עומדים למות ואלה לא האנשים שמתו בספרים", אמר הסופר למגזין showbiz411 במהלך שיחה בטקס פרסי גילדת התסריטאים, "כך שגם הקוראים יהיו לא מרוצים. כדאי שכולם יהיו בכוננות כי דייויד וד. ב. הרבה יותר אכזריים ממני". בהמשך התייחס מרטין גם למשך הזמן שבו הסדרה צפויה להמשיך לרוץ: "קשה לנו לדעת בשלב הזה. זאת תהיה העונה החמישית וכבר יש לנו הזמנה לעונה שישית. הם מחדשים אותנו רק לעונה או שתיים מראש, כך שיכול להיות שיהיו שבע, שמונה או תשע. טלוויזיה היא תחום מאד דינמי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זאת אומרת יותר אכזריים ממך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חששתם לרגע שהעתיד הלא ברור של תעשיית הטלוויזיה עשוי להשפיע על הספרים עצמם, מרטין ממהר להרגיע. "אני מתכוון לכתוב את שבעת הספרים שהבטחתי. כל אחד מהם יהיה בערך באורך של 1,500 דפים ובכל אחד מהם יש מספיק חומרים שיספיקו לשבע עונות. יש עוד שני ספרים לכתוב וזה אומר שנותרו לי 3000 דפים. כמה עונות זה אומר? זה כבר תלוי בדיוויד ובד.ב."

העונה החמישית של "משחקי הכס" תעלה לשידור ב-12 באפריל

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully