וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בנדמה לי: מה היה קורה אם האירועים האלו לא היו מתרחשים ב"משחקי הכס"?

8.4.2015 / 0:00

איך היו נראים חיינו אם הגוף והראש של נד סטארק עדיין היו מחוברים, האם ג'ופרי עדיין היה חלאה אם לא היה מורעל ומה היה עולה בגורלו של חאל דרוגו? החלטנו להחזיר לרגע אחד את העלילות שנלקחו מאיתנו

משחקי הכס. HBO, yes
האם היינו יכולים להימנע מהרגע הזה?/yes, HBO

אם בראן לא היה תופס את סרסיי וג'יימי

תסריט פסימי: בראן תופס את שני ההורים שלו בעליית הגג של המגדל. הוא דוחף את עצמו למטה, עוקר לעצמו עין ונכנס לקומה. נד מכחיש כל קשר ומאשים את הלאניסטרים בקונספירציה. במלחמה בין שני הבתים נהרגים רוב, נד, קייטלין, ריקון, 7 זאבים, שני מלומדים והודור. ג'ופרי הופך את סאנסה ללוח המטרה שלו, בזמן שאריה נשלחת לעבודות שירות בחומת הצפון. אצבעון מקבל זיכיון להפוך את ווינטרפל לבית הבושת הגדול ביותר בצפון, בעקבות ההצלחה נוטשים כל השומרים את עמדותיהם ומגיעים לגור במקום. המהלכים הלבנים פולשים ומחסלים את כולם.

תסריט אופטימי: בראן לא נופל מהמגדל ונותר הילד הצפוני הבינוני שהוא. אין חלומות על עורבים בעלי שלוש עיניים, הודור ממשיך להסתובב בווינטרפל ולהטריל את כולם, ומכולנו נחסך העוול של לעקוב אחרי קו העלילה הנורא של שניהם במשך שלוש עונות. רוברט באראתיאון מחליף את אחיו אחרי שמת בתאונת ציד, וכתוצאה מכך מתים משעמום 60 אחוז מנתיני שבע הממלכות בשנים הבאות. ג'יימי וסרסיי ממשיכים להשתובב בעליית הגג ולהתרבות, עד שהיריון אחד מוביל להולדתו של תינוק מכוער במיוחד. השניים משאירים אותו במערה, קוראים לו גולום ומשאירים בידיו טבעת. הם נשבעים לא לגעת זה בזו עד קץ ימיהם.

תסריט ריאלי: מאחר ובסופו של דבר התגלתה גם כך העובדה שכל הילדים של סרסיי הם ממזרים, לא נראה שמשהו דרסטי היה משתנה. סיפורו המתיש של בראן היה נחסך מאיתנו, אבל נד מן הסתם היה מספיק עקשן כדי לחפור בספרים של מעלה מלך ולגלות את מה שלא היה צריך. רוב היה יוצא לקרב לנקום את מות אביו, מגיע לחתונה האדומה ומת. ג'יימי מאבד יד, סרסיי מאבדת בן, תוך כדי שהיא מגלה שהיא בהיריון נוסף. די אנד.

משחקי הכס. youtube, צילום מסך
אופסי, התבלבתי בחלון. ביי/צילום מסך, youtube

אם נד סטארק היה עדיין חי

תסריט פסימי: נד כאמור היה מוצא דרך להסתבך כך או אחרת. אחרי שגילה כי ג'ופרי אינו היורש החוקי של רוברט הוא יוצא בחשאי לדרגונסטון, מקים ברית אחים עם סטאניס ומסתער על מעלה מלך בכוחות גדולים, רק כדי למות ביחד עם מרבית צבאו של סטאניס בקרב בלאקווטר. רוב יוצא לנקום, ג'יימי נתפס, חתונה אדומה... נו, אתם כבר יודעים איך זה נגמר. בונוס: מליסנדרה מאתרת את ג'נדרי ומבצעת בו ניסויים עם עלוקות וסקס קריפי עד מותו המר.

תסריט אופטימי: נד מוברח מהכלא על ידי ואריז וחוזר לווינטרפל. הוא מתבצר מאחורי החומות הגבוהות ועומד בלי כל קושי במצור שמטיל עליו המלך ג'ופרי. אחרי שחייליו המותשים של המלך נכשלים במשימה, תוקף סטאניס דרך הים ותופס את השליטה בממלכה. הוא מכריז על עצמו כסטאניס, הראשון לשמו ומלך מבאסי האדם, ומעניק לנד חנינה מלכותית ואוטונומיה בצפון. נד חוזר הביתה בדיוק בזמן כדי להושיט עזרה למשמר הלילה הקורס תחת מצור הפראים. הוא כורת ברית אמיצה עם מאנס ריידר והשניים הודפים את מתקפת ההלכים הלבנים.

תסריט ריאלי: נד מוברח מהכלא על ידי ואריז, אבל לא מוכן למחול על כבודו ולהתחבא בווינטרפל. הוא יוצר קשר עם רוב ומאחד את שבטי הצפון למלחמה מול בית לאניסטר. אחרי שורה של קרבות מרשימים הוא מלווה את בנו לחתונה האדומה עם בחירת ליבו, ומוצא את מותו בידיו של רוס בולטון. טייווין לאניסטר מסר ד"ש וצ'ק על סך ח"י שקלים.

עוד באותו נושא

אתם מנצחים או מתים: חידון הטריוויה הגדול של "משחקי הכס"

לכתבה המלאה
משחקי הכס. youtube, צילום מסך
רגע, קיבלת חנינה. אתה משוחרר/צילום מסך, youtube

אם ג'ופרי לא היה מורעל

תסריט פסימי: הנישואים הופכים את ג'ופרי למופרע אפילו יותר, הוא מכריז על יום ציד שנתי שבמסגרתו הוא רוכב על טיריון, לצד משמר המלך וצולף בתושבי הממלכה. סאנסה אחראית על ניקוי כלי הנשק וטעינתם מחדש. מרג'רי מתקשה לשמור על קור רוח ומבקשת ממנו להפסיק, בתגובה ההר מחבק אותה חזק חזק. אוברין דורש נקמה בזירה, הופך לקטשופ ומדליק את ג'ופרי לעשות את אותו הדבר גם לטייווין וסרסיי. השמועות מגיעות להלכים הלבנים שמחליטים שלא בא להם להתעסק עם הפסיכי הזה, הם חוזרים לאחור ומנשנשים שאריות של משמר הלילה.

תסריט אופטימי: ההשפעה של מרג'רי מצליחה למתן את הטירוף של ג'ופרי, היא משכנעת אותו להיפתח אל ההמונים ולקבל את אהבתם אליו כמלך שבע הממלכות. הוא הופך לטבעוני, מפרק את משמר המלך ומודיע על יוזמת שלום כוללת. ג'ופרי יוצא לאסוס כדי לדון עם דאינריז בתנאי העסקה שתעניק לה את המלוכה ברוטציה, אבל פרץ שמחה ספונטני של דרקון מביא למותו. דאינריז מבטיחה להמשיך את דרכו כמלכה של כולם וקוראת למקום מותו "תל מניאק". אחת לשנה נערך במקום טקס זיכרון ממלכתי.

תסריט ריאלי: ראו תסריט פסימי.

משחקי הכס. youtube, צילום מסך
בסוף אלה היו סתם גזים/צילום מסך, youtube

אם אוברין היה מנצח

תסריט פסימי: סרסיי מכינה תוכנית ב' מראש למקרה כזה ושורה של צלפים ממשמר המלך מחסלים את אוברין במקום. היא יורדת לזירה וחונקת את טיריון במו ידיה. טייווין נבהל ומעניק לה את הכתר. סרסיי מודיעה על ביטול הברית עם בית טיירל והופכת את מרג'רי למלצרית היין האישית שלה, היא מתה מתשישות כעבור חודש. ג'יימי וסרסיי מתרחקים אחרי ששב ממסעו שבר כלי, הוא יוצא לגלות ולא שב לעולם. סרסיי יוצאת למלחמה עם בית דורן, מנצחת וקובעת את בית הקיץ שלה במקום. טומן נותר בתול.

תסריט אופטימי: סרסיי מאבדת את זה, רצה לזירה ומנסה להעיר את "ההר". היא מועדת וגופתו נופלת עליה. מומחים מגרדים את מה שנותר ממנה במשך שלושה ימים. איגוד יצרני היין של ווסטרוז מודיע על שלושה ימי אבל, ביתר הממלכה פורצות מסיבות רחוב ספונטניות. ג'יימי מגלה שלטייווין יש בת סודית נוספת שעליה לא סיפר מעולם, הוא מאתר את אחותו בצוק קאסטרלי וחי עמה באושר, עושר וגילוי עריות. טייווין מבכה את נפילת ביתו וקופץ מהמבצר האדום. אוברין ממונה לראש משמר המלך וטיריון חוזר לתפקידו כימין המלך. טומן נותר בתול.

תסריט ריאלי: הטינה שסרסיי רוחשת לטיריון מתעצמת עשרות מונים. לא נותרת לו ברירה אלא לעזוב את מעלה מלך ולהצטרף לבן בריתו החדש, אוברין, בדורן. שם זוממים השניים ליצור קשר עם דאינריז ולסייע לה לתפוס את השלטון. דאינריז ואוברין מתאהבים וחיים בשלישייה מופלאה עם דאריו נהריס, טיריון מקבל בית בושת על שמו וקורא לו "המפגש של שיי". כולם יחד נישאים על כנפי הדרקונים כובשים ללא התנגדות את מעלה מלך. טומן מת בתול.

משחקי הכס. HBO, yes
איניגו מונטויה, אתה עדיין איתנו!/yes, HBO

אם חאל דרוגו היה נשאר בחיים

תסריט פסימי: טיפוסים חביבים הדות'ראקים סך הכל, אין סיבה מיוחדת לחשוש. כלומר אלא אם כן אתם לא דות'ראקים בעצמכם, במקרה כזה תהיו נתונים לבזיזה, אונס, רצח ושיעבוד, לא בהכרח אגב בסדר הזה. אז נכון, מספרית לא היו לחאל דרוגו מספיק לוחמים כדי לחצות את הים הצר ולהיאבק על כס הברזל, אבל אז הוא לא ידע שיעמדו לרשותו 3 דרקונים בוגרים. שחרור עבדים? זאת סתם עבודה. עדיף לשרוף חצי, היתר כבר יתגייסו לבד. פתאום ג'ופרי לא נראה מפחיד כל כך.

תסריט אופטימי: הדמות היחידה שהצליחה למתן את האגרסיביות המתפרצת של דרוגו היתה דאני. החמלה שבה לא היתה מאפשרת לו להרוג ולאנוס כבעבר. יחד הם היו מגיעים למסקנה שכל החומרנות הזאת לא באמת חשובה, מקימים ומזמינים את כולם לעשות איתם מעגלי רוחניות. הדרקונים רובציים בפינה ומנשנשים כבשים מטופו, והעולם נראה פתאום פשוט יותר.

תסריט ריאלי: העוצמה של דאינריז מאפילה בסופו של דבר מאפילה על זו של חאל דרוגו. בוודאי אחרי שהתגלתה כאם הדרקונים. יכול להיות שזה היה עולה לו בנטישה של חלק מחייליו לטובת שבטים דות'ראקים אחרים, אבל הם ממילא לא היו עומדים בקרב מול הצבא העצום שבנתה דאינריז. מה שבטוח הוא שדרוגו לא היה ממתין כל כך הרבה זמן לפני הפלישה, נאמן להבטחתו לתפוס את כס הברזל .

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully