וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכס מת מצחוק: הפארודיות הכי מצחיקות על "משחקי הכס"

11.4.2015 / 19:08

הידיעה על דליפת ארבע הפרקים הראשונים של העונה החמישית הכניסה את מעריצי "משחקי הכס" לטירוף. רגע לפני שאתם צוללים לאם כל הבינג'ים, הנה כמה מהמערכונים הכי מוצלחים שמסתובבים ברשת בשבועות האחרונים

כמה שעות בלבד לפני פתיחת העונה החמישית של "משחקי הכס", דלפו הבוקר (ראשון) ארבע הפרקים הראשונים אל הרשת והכניסו את המעריצים הרעבים למרתון לא מתוכנן. בשבועות האחרונים תודלק הרעב הזה עם אינספור מדריכים, תזכורות ומבחני "מי אתם מהדמויות", וכמובן גם עם כמויות עצומות של פארודיות ברוח הסדרה. בחרנו כמה מהבולטות שבהן: מהדרכים הטיפשיות ביותר למות בווסטרוז ועד המשמעות האמיתית של משחק הכיסאות.

seperator

זוכרים את "Dumb Ways to Die"? הלהיט הממכר מ-2012 שמציג באנימציה דרכים מטופשות ביותר למות? עכשיו אפשר להתמכר אליו שוב, הפעם בגרסה שבה ג'ורג' מרטין בוחר להיפטר מהדמויות שלו.

משחקי הכס? אה, אולי התכוונתם למשחק הכיסאות. כן, זה באמת נשמע הגיוני יותר. הנה הפארודיה המקסימה של רחוב סומסום על מה קורה כשיותר מדי אנשים מתחרים על כיסא אחד.

ג'ון שלג הוא איש די מבאס, לא חידשנו לכם בעובדה הזאת שום דבר. אבל הדרך האמיתית להבין כמה מבאס הוא יכול להיות באמת היא להזמין אותו לבלות ערב עם החברים שלכם. סת' מאיירס, מנחה תוכנית הלילה של NBC, עשה את זה ושילם את מלוא המחיר.

אתם מתרגשים? גם אנחנו! אבל לא רק, גם הכוכבים של "משחקי הכס" מאד מתרגשים לקראת העונה החדשה. איך אנחנו יודעים? כי ג'ימי פאלון הציג קליפ שבו הם מספרים על כך ... ובכן, בערך מספרים על כך.

צמד הקומיקאים המעולים "קי ופיל" מראים לנו איך כולנו נראים מהצד כשאנחנו מדברים על "משחקי הכס".

התלהבנו מהסרטון הזה כשהוא רק יצא, ההתלהבות לא שכחה גם היום. בעולם מושלם זה היה גם השיר שמוביל את המצעדים בכל מקום. אתר Nerdist יצר מאש-אפ שהופך את "Blank Space" של טיילור סוויפט לשיר האהבה של ג'ורג' מרטין לדאינריז טארגאריין. וזה פשוט מקסים.

פרסומות משחקי הכס

אם כבר נסחפנו כל כך עמוק לתוך העולם המסעיר של ווסטרוז, למה לעצור רק באקשן עצמו? הנה מה שתושבי שבע הממלכות רואים בהפסקות הפרסומות שלהם.

לפני כמה ימים עשינו הערכנו כאן מה היה קורה עם אירועים מסוימים ב"משחקי הכס" היו מסתיימים אחרת. הסרטון הזה יציג לכם את הגרסה האופטימית מכולן.

נכון שתמיד רציתם לדעת מה היה קורה אם משחקי הכס היו מתנהלים בעולם של גורילות? ברור שכן. התשובה לפניכם.

לא באמת חשבתם שג'ימי פאלון וסת' מאיירס יתייחסו ל"משחקי הכס" כשקונאן אובראיין יושב בצד. המנחה הג'ינג'י הפרוע גייס לטובתו את ג'ורג' מרטין בכבודו ובעצמו שמציג את גרסת האנימציה הקריפית במיוחד לסדרה שלו.

הדרדסים היו יצורים כחולים, אופטימיים וחמודים שמחפשים רק שקט ושלווה? אתם כנראה לא זוכרים מה קרה שם מספיק טוב. הנה מה שבאמת מתרחש בכפר הציורי של דרדסבא

אחרי ארבע עונות, חשבנו שלמדנו כבר על כל המקומות במפה של ווסטרוז. עד ש-SNL הגיעו והציגו את South Centors, המקום הכי קשוח מחוץ להארלם.

קצת ישן, אבל עדיין מצחיק אותנו בכל פעם מחדש. מהומה בפארק השעשועים "ארץ ימי הביניים", ולמנהל אדי סטארק יש רק שבוע לעשות סדר.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully