וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק עפיה זכה ב"האח הגדול VIP"

16.6.2015 / 23:04

בתום 38 ימים באולפן בנווה אילן, הוכרז שמושיק עפיה הוא המנצח של "האח הגדול VIP". עפיה גבר על נירו לוי הגיע למקום השני

עריכת וידאו: ליאור קירשנר

מושיק עפיה הוא הזוכה של "האח הגדול VIP". כך הוכרז הערב (שלישי) במתחם האולפנים של התוכנית בנווה אילן. לגמר הגיעו חמישה מתמודדים: מושיק עפיה, נירו לוי, איציק זוהר, שיר אלמליח וסטלה עמר. סטלה עמר סיימה במקום החמישי, איציק זוהר הגיע למקום הרביעי, שיר אלמליח סיימה במקום השלישי ונירו לוי הגיע למקום השני. מערב הגמר נעדרה באופן בולט אריאנה מלמד, שדיווחה בעמוד הפייסבוק שלה כי לא הגיעה לנווה אילן בשל זיהום ברגל.

בשבוע שעבר נודע כי בית המשפט המחוזי מרכז-לוד החליט לאסור באופן זמני על חברת אנדמול ישראל, המפיקה את "האח הגדול", להעביר לליאם הפקות או לכל גורם אחר כספים המגיעים למושיק עפיה, המצוי בפשיטת הרגל בעקבות חובות, בעבור השתתפותו בתוכנית, וזאת כדי למנוע הברחת נכסים. לפי פרסומים בתקשורת, עפיה צבר חובות בגובה של מעל ל-1.8 מיליון ש"ח, ואמור לקבל סכום של מעל ל-100 אלף ש"ח מהפקת "האח הגדול".

עונת ה-VIP היתה קצרה מעונה רגילה ובניגוד לעונות קודמות לא עוררה עניין מיוחד ו/או שערוריות גדולות. ארבעת הנושאים המרכזיים שגרמו לעיסוק תקשורתי היו התבטאותה של אריאנה מלמד לגבי הז'אנר הים-תיכוני, דבריו ההומופוביים של נירו לוי, פרישתו של ישראל גודוביץ' בן ה-81 והקפאת שכרו של מושיק עפיה בעקבות חובות.

העונה הנוכחית של "האח הגדול VIP" זכתה לרייטינג ממוצע של 32.8%. עונת ה-VIP הקודמת ששודרה בשנת 2009 נהנתה מרייטינג ממוצע של 31.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully