וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם הגיעו לאחת הבנות באמצע הלילה והציעו לה להיכנס לחדרו של דודו"

13.8.2015 / 1:21

הסדרה "UnREAL" חשפה את הצד האפל של הריאליטי. שוחחנו עם מתמודדות "הרווק עם דודו אהרון" ועם גורמים בהפקת התוכנית וגילינו שהמציאות עולה על כל תסריט. הכתבה המלאה במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS

yes

השם החם בשבועות האחרונים בתעשיית הבידור הוא "UnREAL", סדרת הדרמה המוצלחת של רשת לייפטיים שעוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של תוכנית בשם "אהבת נצח" (המקבילה לתוכנית "הרווק" במציאות). ככל שהצופים נחשפו לתככים ולמזימות המניעים את תוכניות הריאליטי מז'אנר הרומנטיקה, עלתה השאלה עד כמה הסדרה מבוססת על המציאות (את "UnREAL" יצרה שרה גרטרוד שפירו, ששימשה כמפיקה במשך שנתיים על הסט של "הרווק"). יצאנו לבדוק מה קרה מאחורי הקלעים של הגרסה הישראלית של "הרווק".

"הם הגיעו לאחת הבנות באמצע הלילה והציעו לה להיכנס לחדרו של דודו אהרון. אמרו לה: 'אל תדאגי. אנחנו נערוך את זה כאילו שאת רק נוקשת על הדלת וגם שאת יושבת על הספה ולא על המיטה שלו'. עכשיו, איך זה נראה? להגיד לבנאדם בלילה ללכת לחדר של מישהו במלון? היא לא הסכימה. היא נכנסה לאטרף ובכתה והיה בלאגן גדול. בסוף הם ירדו מזה", מספרת נטע דנינו, ממתמודדות העונה, לוואלה תרבות. "למחרת היום עשו לנו שיחה", מוסיפה דנינו, "אמרו לנו: 'אתן משעממות תחת. אין לנו תוכנית'. מה את כבר יכולה לעשות? זה לא שהבנאדם סוחף אותך. מאיפה את יודעת לעשות טלוויזיה? זה מוביל אותך לסיטואציות שבהן את אומרת דברים שלא היית אומרת בחיים הרגילים. הכל כדי שזה ייראה טוב בטלוויזיה".

"כשהציעו לי את התוכנית בהתחלה אמרתי 'מי בא לטלוויזיה לחפש אהבה? נו באמת'", מסבירה לימור פרג, העורכת הראשית של התוכנית, "זה דודו אהרון. הבנות רוצות להיות נשואות לזמר מזרחי לוהט? היה לי המון פקפוק באמיתיות של הדבר הזה. אבל זה הדהים אותי לגלות מה קורה שם. יש בריאליטי משהו גדול, בנות התאהבו בו ברמות של חוויתי בחיי. היו שם רגעים של שברון לב בקטע מוטרף ממש. אני לא יודעת להסביר את זה, אבל זה קורה. הריאליטי באמת חזק יותר מכל תחזית. היו דמויות בפרה (פרה פרודקשן- ט.ק) שהייתי בטוחה שהן 'וואו' והן הולכות להפציץ ודודו ימות עליהן". אבל מרגע שהמצלמה התחילה לפעול חלק מהמתמודדות כבו והתסריטים שבנתה פרג לא עבדו. "פתאום הן נחבאו אל הכלים והיו נורא מאכזבות. לא עזר כמה שניסיתי להזכיר להן שהן יפות ומדהימות ולמה בחרתי דווקא אותן. לעומת זאת, דמויות שבפרה היו נראות לי בסדר, את יודעת גם בשביל להשלים את הצוות. פתאום דווקא שם משהו פרץ. את צריכה להיות פתוחה לדבר הזה וללכת עם הבטן שלך".

הקליקו כאן לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully