וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יפה זכתה בעונה השנייה של "אקס פקטור"

5.9.2015 / 23:22

אחרי שרוז פוסטנס עשתה זאת בעונה הראשונה, הוכתרה הערב דניאל יפה כמנצחת העונה השנייה של "אקס פקטור". יוסי שטרית סיים במקום השני, אנה טימופיי שלישית

צילום מסך

אחרי עונה גדושה בביצועים גדולים ודרמות על הבמה, הוכרזה הערב (שבת) דניאל יפה (28) כמנצחת הגדול של "אקס פקטור ישראל". אל הגמר הגיעו שלושה מתמודדים נוספים: אנה טימופיי, יוסי שטרית והצמד עידו ועטרה.

עידו ועטרה סיימו במקום הרביעי, זמרת האופרה והעולה החדשה אנה טימופיי הגיעה אל המקום השלישי, יוסי שטרית הסתפק בסגנות. לביצוע הגמר שלה בחרה יפה, שהשתייכה העונה לקבוצת הבוגרים של רמי פורטיס, את השיר "Earth Song" של מייקל ג'קסון. שטרית, שהתמודד במסגרת קבוצת הבנים של עברי לידר, ביצע את "שקרים" של אייל גולן; עידו ועטרה, שהשתייכו לקבוצת הלהקות של משה פרץ, ביצעו את "איך אפשר שלא" של ג'יין בורדו ואלון עדר; אנה טימופיי שהשתייכה לקבוצת הבנות של שירי מימון, ביצעה את השיר "Memories" מתוך המחזמר "Cats".

העונה השנייה של "אקס פקטור" זכתה לרייטינג ממוצע של 26.2% (לא כולל תוכנית הגמר). מדובר בצניחה משמעותית של יותר מ-20 אחוזים לעומת 34.2% שרשמה עונת הבכורה של הריאליטי המוזיקלי מבית רשת.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully