וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות החדשה: כל מה שלא סיפרו לכם על קורין גדעון

1.12.2015 / 10:55

רגע לפני שקורין גדעון מתחילה לבשר לנו על ההדחות בבית "האח הגדול", מתברר שהיא עצמה הודחה בעבר מתפקיד בשירותה הצבאי. יצאנו לבדוק מי הדיירת החדשה בפריים טיים שלכם

צילום מסך

(בסרטון: רתם איזק מודחת מ"האח הגדול VIP")

seperator

אחרי שהתבשרנו שקורין גדעון תחליף את אסי עזר לצדו של ארז טל בהנחיית "האח הגדול", הגיע הזמן להכיר קצת יותר מקרוב את האחות החדשה בבית האח.

גדעון בת ה-23 פרצה לתודעה לראשונה בתקופה שבה החליפה את לירון ויצמן לצדו של גיא פינס ב"ערב טוב עם גיא פינס". גדעון עבדה עד אז בתוכנית ככתבת שטח. עם היוודע מעברה לקשת, זכתה גדעון לתגובות מפרגנות וחמות בעמוד הפייסבוק שלה מצד צוות התוכנית. "אל תשכחי את האנשים הקטנים; אלה ששלחו אותך באמצע הלילה להתגנב לחתונה לצלם באייפון את נטלי פורטמן, שעזרו לזה שאושרי כהן קרא לך טיפשה", כתבה גלי בראון עורכת התוכנית. "אל תילחצי מכל אלה שיזהירו אותך לא להדליף לי דברים כי בכל מקרה הם יודלפו ובכל מקרה יאשימו אותך אז עדיף כבר לצבור אצלי נקודות. ורק תזכרי שאסי ורותם סלע לא מסננים אותי לעולם, גם לא באמצע שידור חי, אין להם אומץ. אז בהצלחה זיבלונית קטנה".

"אני עבדתי מול קורין בעיקר כשהיא יצאה ככתבת שטח", מספרת אחת ממפיקות תוכנית הבידור. "אני יכולה לומר שיצא לי לעבוד מול בחורה שלמרות גילה הצעיר תמיד יצא לי לגלות את רמת המקצועיות הגבוהה שלה, המון חריצות ויכולת למידה מהירה. עוד מההתחלה ידעה לקבל הערות וללמוד מהן ומשם להתפתח ולהתקדם במערכת ובעיקר אני יכולה לומר שמצאתי חברה לחיים".

"קורין קשוחה, מקצועית, היא תעשה הכל בשביל אייטם. היה חיבור מיידי בינה ובין ארז טל לאחר שהתקשרה בפעם הראשונה לבקש ממנו תגובה והוא נדלק עליה כבר מאז. קורין מאוד חכמה. היא לא אהבה את זה שהופיעה רק פעם בשבוע על המסך ולמען האמת, יש כאן חבר'ה שחושבים שזו הנקמה המתוקה של יורם זק במערכת כי אחרי כל התאקלים שהיו לו עם התוכנית, הוא גנב אותה", אומר גורם במערכת "ערב טוב עם גיא פינס".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתבת ששיקרה למערכת. קורין גדעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הדרך לפריים טיים של ערוץ 2 סללה גדעון ממושב בצרה שבשרון. היא בתם של ורדה וסמנכ"ל מחלקת משאבי האנוש בבנק דיסקונט, אמנון גדעון, ואחותם הקטנה של אלי ועידו. גדעון למדה בתיכון לאמנויות תלמה ילין במגמת תיאטרון שם מספרת חברה לספסל הלימודים שהיתה "חרשנית". בהמשך התגייסה גדעון לגלי צה"ל. שירות שהסתיים בטונים צורמים.

גדעון ששימשה ככתבת לענייני משפט במסגרת שירותה בגל"צ הודחה מתפקידה כחצי שנה לפני השחרור. מקורות בתחנת השידור הצהל"ית טוענים שגדעון הועברה מתפקידה כיוון שהתגלה שהעבירה ידיעות אל התחנה מביתה ולא נכחה בבתי המשפט ובאתרי הסיקור בעת הדיווח.

"היא מאוד שמחה על המינוי", אומר גורם בכיר בגל"צ. "היו שם דמעות של שמחה במעמד המינוי. היא עשתה את זה פלוס מינוס שנה שנה ומשהו. לאט לאט התחילו להגיע אליי כל מיני תלונות שהן לא משהו שלא שמעתי על כתבים אחרים. שהיא פחות מתפקדת ככתבת. זה קורה בכל מערכת על כל כתב. אבל אז יום אחד היא אמרה שהיא בבית משפט. הרס"ר שלנו חיפש אותה בעניין משמעתי ועלה על זה שהיא בבית. לכל אורך הדרך היא אמרה שהיתה בבית המשפט. גם אחרי שהתעמתנו איתה, היא שיקרה. כשאת כתבת חדשות אין שום מצב שאת אומרת שאת בבית משפט ולא נמצאת שם. אם חס וחלילה היה קורה משהו לא היה לנו שם כתב".

המקרה, שהתרחש ככל הנראה בתקופה שבה נדון תיק הולילנד בבית המשפט, נרשם כחמור במיוחד. בגל"צ הוחלט שלא להדיח את גדעון אלא להעבירה למחלקת אחריות שידור, מחלקה שאינה עיתונאית בתוך תחנת השידור. לאחר מספר חודשים ובקשות חוזרות ונשנות מצדה של גדעון היא קיבלה חנינה וחזרה לעשייה עיתונאית יותר זוטרה. "קורין ערכה חדשות בלילה בשעות מאוד מאוחרות בין 1:00 ל-5:00" אומר הגורם. "היא השתחררה עם הרבה מאוד כעס על המערכת. אולי לא היה צריך להשאיר אותה שם. בקיצור, היא כתבת ששיקרה למערכת. האירוע התנפח כי היא גם שיקרה אחרי שתפסנו אותה".

seperator

קורין גדעון הפנתה ליחסי הציבור של קשת לקבלת תגובה. מקשת לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully