וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זה מה שיקרה ב"להרוג את הסבתא"

3.12.2015 / 0:53

"להרוג את הסבתא", סדרת הווייט טראש הישראלית הראשונה שתעלה ב-yes בהמשך החודש, מציעה סאטירה חברתית פרועה על ישראל 2015. גולשי וואלה! תרבות מוזמנים לצפות בהצצה בלעדית לסדרה

יח"צ - חד פעמי

"להרוג את הסבתא" היא סדרה מקורית חדשה בכיכובם של: מירי אלוני, אלי פיניש, רמי הויברגר, גל תורן, מאור שוויצר וליהי קורנובסקי. יוצרי הסדרה הם יוסי מדמוני, דוד אופק, ליאור שפר. עלילת הסדרה עוקבת אחרי בני משפחה שמנסים להרוג את סבתם לאחר שזו מסרבת למכור את האדמה ולחלק את הכסף בין צאצאיה.

כבר בשנות החמישים, כשהגיעו מרומניה, תפסו בני משפחת זליג חזקה על כמה דונמים אי שם בגוש דן. היום כבר מקיפות את המתחם שלהם אוטוסטרדות ושכונות יוקרה של רבי קומות. אבל את הזליגים אין דרך להוציא. חוקי המדינה לא חלים עליהם. הם גרים שם ומנהלים את העסק שלהם לשטיפת מכוניות על אפם וחמתם של העירייה וכל היזמים.

אחרי 40 שנים של הצעות סרק, מגיעה הצעה מדהימה באמת, הצעת 20 מליון הדולרים של רגב שרעבי (אלי פיניש), יזם נמרץ וחסר מעצורים. הילדים והנכדים בטוחים שהגיע הקץ לסבל שלהם. הם טועים. סבתא עליזה לא מוכרת. היא גם לא תמכור. למה לה? העונג שלה הוא להתעלל בצאצאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully