וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הרמות של כלה

10.1.2016 / 1:14

מיסיס שיחי מצטרפת סוף סוף לקאסט וזה מרגיש כמו התחלה של סרט אימה שבסופו כולם שחוטים בסלון. וגם: חלומות הקדושה של דודו ופשלת המיס יוניברס של קוקו. טור האח הגדול, התור של רחלי – בפעם האחרונה

צילום מסך

שיר אהובת השטן

איזו התרגשות, דיירים חדשים בבית. האחת היא בת זוגו של שיחי כוכב הבית ומסמר השערוריות מה שישנה לחלוטין את כל יחסי הכוחות בתכנית, השנייה רוכבת על קטנוע. תמהיל מרתק. כאילו מפיקי התכנית אמרו "לעזאזל, השיחי הזה מביא מלא רייטינג, זרקו פנימה את החברה שלו דחוף!" "רגע, אבל לא כדאי שנכניס עוד קצת דיירים חדשים, שיהיה מהלך קצת פחות שקוף?" "אממ טוב תביאו עוד בחורה וואטאבר". "יש פה בחוץ מישהי על קטנוע". "בינגו! רק תוודאו שהיא מוכנה להיכנס לבית בלי חולצה, רק חזייה ושקית". "בוס אתה גאון!"

כך זכינו בשיחי נוספת ממין נקבה, אותן דעות קומפלט רק עם פרצוף של ורד פלדמן, היא אפילו נכנסה עטופה בקטיפה בצבע בורדו ממש כמו שיחי עצמו. קריפי. הם בטח מהזוגות האלה שמשלימים אחד לשני את העלבונות. "אור את חתיכת..." "מכשפה מגעילה" "שיואו גם אני רציתי להגיד מכשפה מגעילה!" "יו מאמי גם אני!" "נשיקת אסקימוסים!" והם מתגלגלים בחדווה ומצמוצי תינוקות בזמן שכל השאר חותכים ורידים. בוני וקלייד של האלימות המילולית.

תניה (אלוהים, אישה, מי במשרד הפנים התעטש על המקלדת כשהקלידו לך את השם) אמורה לאזן קצת את הכוחות לטובת שיחי, עכשיו כשסלים הסתכסך איתו והודח ואת גילי ממילא אף אחד לא סופר. אבל בעיקר, היא אמורה לרכך אותו, להפוך אותו לאנושי ופוטוגני יותר. תתפלאו כמה נאומי שטנה נראים הרבה יותר טוב כשיושבת לך בחורה על הברך ומשחקת לך בתנוך. בנוסף, ההפקה ככל הנראה בונה על קאט פייט חושני בין אחת מיריבות שיחי לבין בתזוגו מלווה בשאגות "אל תדברי ככה לקושקוש", מה שיאפשר לשיחי לנוח בשלווה בצד במקום ללכלך לעצמו את קעקועי האצבע העדינים.

האח הגדול. צילום מסך
עזר כנגדו/צילום מסך

כל האמת בפרצוף, בהגשת רחלי

והנה שוב פרק שלם על שיחי, לעולם לא נימלט. הפעם הוא עצוב שלא מציעים לו אוכל, ואז כן מציעים לו אוכל אז הוא עצוב על זה שהוא לא יכול להיות עצוב על זה שלא מציעים לו אוכל. קשה להיות מיוסר כשהאנשים סביבך דווקא בסדר, אז הוא ממהר לעצבן אותם שוב כדי ששוב תהיה לו סיבה להיות מנודה ואומלל, ומפר כמה מכללי הבית בהפגנתיות כדי להוריד מתקציב הבית. התכנית עובדת: שוב שונאים אותו, הידד! הוא יכול כעת לבהות שוב באופק בפרצוף נוגה כשלחלוחית בעיניו עם מוזיקה עצובה ברקע, והצופים שוב מתמוססים. שרשורי "האח" בפייסבוק מלאים זעזוע על כך ש"מחרימים" את שיחי. יש לישראלים רגישות מאוד גדולה לחרם, משום מה, כאילו אנשים שלא אוהבים התנחלויות חייבים לקנות מהתנחלויות ואנשים שלא אוהבים את שיחי חייבים לדבר עם שיחי. כאילו הדבר הכי נורא בעולם זה להתרחק מהדבר שעושה לך רע. תתקוף, תכפיש, תרסק את הבנאדם – רק חס וחלילה אל תתעלם ממנו! זה חרםםםםםםםםם!

אבל למה שיחי מפריע לי כל כך, בעצם? אני הרי אוהבת דמויות נבלים. ביליתי את רוב ילדותי מפנטזת על שרדר מ"צבי הנינג'ה". אולי זה בגלל תגובת הצופים לבחור הזה. אם העם היה אוהב את שיחי כי הוא מצחיק או כי הוא אכזר, הייתי מצטרפת בכיף למועדון המעריצים, אבל כל טוקבק "שי חי הכי אמיתי שם!" עושה לי פריחה במוח. הרי שיחי התגלמות הצביעות, הוא הבחור שמכריז שזה רדוד ושטחי לשמוע בריטני ספירס אבל חופר על המותגים שהוא קונה, הוא הבחור שאומר שהוא מוכן לשלם את מחיר הבדידות אבל דקה אחר כך מתבכיין שלא אומרים לו שלום, הוא הבחור שנואם על משמעת פנימית של אדם עליון ובשנייה שמישהו נכנס לדבריו צורח "סתום ת'פה שלך!". האיש הוא מכונה שמייצרת אג'נדות בקצב אבל בפועל לא מקיים אפילו אחת מהן, אבל הטוקבקיסטים חושבים שהוא אמיתי כי הוא מעליב אנשים בפרצוף. זה, מתברר, הסממן האמיתי של יושרה בעיניהם. כך שלמעשה, לא שיחי מעצבן אותי אלא מה שהוא חושף אצל הישראלי המכוער שצופה בו: את העובדה שאנחנו לא באמת מחפשים אמת, אלא פוזה של אמת. לא אכפת לנו איך הבנאדם אשכרה מתנהג, כל עוד הוא נותן בסוף נאום מרגש על רוח האדם. וכשחושבים על זה, זה די אירוני ששיחי כל כך שונא דווקא את ביבי. הם נולדו מאותו סטיקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תז.../מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע יש עוד דיירים

לא הכול שיחי, הנה, למשך ארבע שניות במצטבר קיבלנו גם סיפורי דיירים אחרים, כמו תקרית המיס יוניברס של קוקו, "בעצם את לא חסינה מהדחה". כמה מביך בשביל המצביע היחיד של קוקו שנאלץ לקום מהספה ולחפש את הסמארטפון. לא מביך כמו לקרוא לעצמך קיי אביסדירס כשאת לא מלכת דראג, אבל מביך.

בנוסף, דודו מתעורר בוקר אחד במצברוח של כתונת פסים משגעת ורץ לספר לעומרי על חלום מופלא שפקד אותו בלילה. מתברר שאבא שלו נגלה אליו בחלום ואמר לו ש"גילי הוא כמו ערבים". דודו המסכן לא הספיק לפענח את המסר הקסום ותיכף התחיל חלום אירוטי על שיחי, שהוא מנשק אותו ומגפף אותו. דודו הקיץ משנתו, הרהר בשני חלומותיו והגיע לשתי מסקנות: 1. אסור לסמוך על גילי כי הוא כמו ערבים. 2. אממ לא חשוב ביי! נו, נקווה שגם בהמשך יתגלו לגיבורנו חזיונות מקודשים כאלה, אבל בלי שבע פרות רזות אוכלות שבע פרות שמנות כי אז דודו יקום בבוקר בלי מזרון.

ומה עוד היה בפרק? מתברר שגילי מעביר את ימיו בלשחק כדור עם גרביון. סוף סוף אינפורמציה מועילה.

וגם

זה הטור האחרון שלי על "האח הגדול" בוואלה, ואני משאירה את הבמה לצפניה המעולה. אם כי הוא מעריץ שיחי מובהק, ואני קצת חוששת להפקיר אתכם לפרופגנדה המגונה שלו, אבל אין מה לעשות. נותר רק לקוות שמתישהו בהמשך העונה שיחי יגיד משהו רע על הראל סקעת ואז צפניה ייטוש אותו בזעם. בעזרת השם ואבא של דודו.

תהיו טובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמר תז.../מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"שתהיי בריאה קסניה, הריחות שיוצאים ממך" (עומרי. תודה אין צורך לפרט)

" אז מה, את מציירת דברים גסים?" (שיחי אוטוטו מסיים כיתה ב')

"אתה גועל נפש של בנאדם" (שיחי לסלים שאמר שהוא רוצה להיות לבד. ובכן זה הסלים במהירות)

"כאב לי התחת מהלשון שלו" (סלים מחפש סימפתיה אצל מתנגדי שיחי)

"חחחחחחחחח זה משפט! איזה משפט זה!!!!!" (וברק מספק לו אותה בהגזמה)

"אני לא אומרת 'זה מצחיק', אני אומרת ' זה פיפי', זה הסלנג שלי" (ארבל מסכמת את האישיות הרבגונית שלה)

"אני חושב שהדיירים המבינים שמעכשיו הכול יכול לקרות" (ארז, אחרי הכניסה של תניה. "הכול" = הזכייה של שיחי בגמר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully