וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הפלסטר

אביעד "צפניה" קדרון

13.1.2016 / 23:37

מדיניות הייבוש המינית של תניה מוציאה רק טוב משי חי, פלורי לא מפסיקה לצרוח ואף אחד כבר לא יודע למה ועמרי בטוח שהוא שי חי יותר טוב משי חי. בלוג "האח הגדול" - צפניה במשימת סולו

צילום מסך

01. צנזורה, צו איסור פרסום, שמועות ואין סוף סמסים הזויים. עוד יום שגרתי בישראל. עמרי השתין לשיחי על הבגדים, פלורי השתמשה בקמח מלא לקובות ואור כעסה, שיחי הרביץ לעמרי, שיחי הרביץ לקוקו, מייקל פתח את הפה ואמר משהו, גילי סגר את הפה. כמה שמועות. ואם זה לא מספיק, באתר של התוכנית דיברו על "אירוע חמור". מה כבר יכול להיות "אירוע חמור" בבית "האח הגדול"? את חודדה העיפו על זה ששפכה כוס מים אז מה כבר יכול להיות חמור אבל לא חמור כמו כוס מים? מישהו אמר את מילת ה-פ' לאור? אני אלך על זה שדודו נתקע בקיר.

02. הו, האבל קשה מנשוא. ארבעה ימים עברו מאז שרחלי רוטנר נטשה את הבלוג ואני, מה אני בכלל. כיצד ממשיכים מכאן? אין ברירה, אעשה כמעשה ירון לונדון ואשאיר את שם הבלוג אותו הדבר. זה גם טוב לגוגל. החיים לא יהיו אותו הדבר בלי רחלי. בעיקר מוצאי שבת שנתפסו. עד שרחלי עזבה העברתי את מוצאי השבתות הפנויים בביקורים תכופים בחוג הקדרות לפנויים פנויות אליו הצטרפתי. כעת גם זה אבוד. הכל אבוד. אבל אנחנו כאן כדי לדבר על מישהו אחר. אנחנו כאן כדי לדבר על שיחי.

הערב האח הגדול. צילום מסך
מפרגנות/צילום מסך

03. גם דיירי הבית כאן כדי לדבר על שיחי. אין להם בעצם קיום עצמאי בלעדיו. הם רק מגיבים, הוא המנוע. לכן לא היה מפתיע, אם כי מעט מעורר רחמים, שאיך שתניה נכנסה לבית, כולם ניגשו אליה וביקשו שתעזור להם לתקן את יחסיהם עם שיחי. רק עמרי לא רצה לתקן את יחסיו בהתחלה אבל בסוף התרצה והודיע שהוא מוכן לכבד את שיחי אבל לא להיות חבר שלו. מה שזה לא אומר. אני מניח שכשעמרי יכבד את שיחי, שיחות הגיבוש הקבוצתיות ("תעשו לו בלוק!", "הוא מכוער!") שהוא מנהל עם שאר הניצבים בעונה הזו ייפסקו. אבל מה אז הוא יעשה עם חייו? הרי די ברור שהרגע הכי מאושר של עמרי ב"האח הגדול" עד כה הוא הסצנה בה גילם את שיחי. אי אפשר היה להוריד לו את החיוך מהפנים. ככה זה, בסוף כולם רוצים להיות האויב הכי גדול שעומד מולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרגנות. טייק 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. הזוגיות של שיחי ותניה היא אחד הדברים המושלמים. אני גם מקווה שמתישהו מיטת היחיד שהם חולקים תקרוס על אחד הדיירים האומללים שבמקרה יישן מתחתיהם. קארמה, רק חבורת אנשים דוחים לא תתן לבני זוג לחלוק מיטה זוגית. אבל באמת מדובר בזוגיות מושלמת. שיחת "לא תקבל סקס" שלהם במיטה היתה נהדרת. באמת, איזו בחורה מונעת מבן זוגה סקס רק כי כל המדינה תראה את זה? מוזר. מה שהזוגיות המעולה הזו ממחישה היא את הפער הפסיכולוגי (הייתי כותב "אינטלקטואלי" אבל אין לי כוח לעוד לינצ'טרנט) בין שיחי ושאר דיירי הבית. בניגוד לפינג פונג המילולי המענג ששיחי מנהל עם תניה, החבר'ה פשוט לא מסוגלים לנהל דו-שיח ציני ושנון בלי להיעלב ו/או לפצוח בשירה באמצע השיחה. מדכא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. מה בעצם פלורי יודעת לעשות חוץ מלבשל? ולצעוק בקולי קולות? קצת פספוס שתניה וארבל בחרו בדודו (שייהנו מהספק שלא היה תיאום כן?) כמנצח במשימת הבישול ולא בפלורי או באור. היריבות הקולינרית בין פלורי ואור היא בין הדברים שגורמים לערוץ 26 להיות מעניין. אם אחת מהן היתה נבחרת כמנצחת, האחרת היתה מאבדת את שפיותה ומתחילה לצעוק. סוג של לופ כזה. לבשל קנלוני, לדחוף כרוב וחמוציות ואז לצעוק על זה. יו, כמה אני מתגעגע ל"מאסטר שף".

06. הרגע הכואב של הערב: משימת הסטנד-אפ. וואו, זה היה ממש קשה לצפייה. מצד שני, בזמן משימת הסטנד-אפ הצלחתי להכין חריימה. סתם, לא.

07. הרגע מכמיר הלב של הערב: דודו מעז להיכנס לחדר "האח הגדול" ביחד עם שיחי ואז חוטף על הראש מחבריו לבית כולל אמירות "איזה מטומטם אתה", "אתה כלי במשחק" ו"אין לך אופי" מצד עמרי ו"כל הסרח יוצא" מצד שי מיקה. על בגידות חמורות פחות מאלה אילנה דיין כבר הרימה תחקירים. כמו ששיחי אומר: "קורים פה דברים מזעזעים".

08. מי יודח במוצ"ש? תמר. רק בגלל מופע הסטנד-אפ המתיש. מצטער. אשים סרט כתום על הבלוג לזכרה.

ציטוטפוט

"ארבל הוא בן 30, הוא דוגמן, והוא הורס את הבריאות" (ברק ממשיך לקרוא את המציאות לא נכון)

"אני לא מתכוון ללחוץ לה יד" (ברק שומר נגיעה)

"יש לך איזה חוק מסוים בנוגע לסקס בבית?" (שיחי מפלרטט עם תניה)

"שלא ניתן להפקה סרט פורנו רך", "לא יהיה שם שום דבר רך" (שיחי ותניה מושלמים)

"אל תיפגע, היא שונה ממך באלף דרגות" (דודו מחמיא לשיחי)

"ואני אוהב אותך ואני אוהבת אותך" (שיחי ותניה מתערבבים בפומבי)

"אני לא יכולה להסתכל על עצמי" (שי מיקה. זה בסדר, גם אנחנו לא יכולים להסתכל עלייך)

"דודו, אני מבקש לשמור את הפראות אדם לשתי דקות" (שיחי מנומס)

"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאארררראאאאאא" (פלורי במונולוג שגרתי)

"חתיכת חלאת המין האנושי" (אור רגישה)

"יא מחלואה, תקחי את הרגליים השבורות שלך" (שיחי רגיש גם כן)

הפתעה! סקר מרגש בעקבות משימת המשחק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully