וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הזוג המוזר

אביעד "צפניה" קדרון

23.1.2016 / 23:44

פלורי מסתמנת כאיום הגדול ביותר לזכייה אפשרית של שיחי בעונה, גיל וגילי מודחים כי אף אחד לא באמת מתעניין בהם וארבל מפתחת אובססיה לקטשופ. בלוג "האח הגדול" - צפניה מוכן לדבר עם כל אחד

צילום מסך

01. נו, אז גילי וגיל הודחו. אני יכול לחשוב על דרמות גדולות יותר בחיים. הפיטורים של דיוויד בלאט למשל. או זה שאור לא תעשה יותר שפם לפלורי כי הן אויבות שמטילות שחור אחת על השנייה. לא יודע מה אעשה בלי התקפי הזעם הלא ברורים של גיל והסלסולים המטרידים של גילי אבל רק מהמחשבה על זה שלא אצטרך לבדוק אם כתבתי "גיל" בכל פעם שאני מתייחס לגילי אני שמח. אין לכם מושג כמה פעמים זה קרה לי. באמת. אבן נגולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, ביי/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. אם שיחי לא ייזהר, פלורי תגנוב לו את הדירה בפריפריה. היא מספיק עממית כדי לקחת את ההצבעות והיא גם, איך נאמר זאת בעדינות, מעט יותר מעניינת ממנו כרגע. שיחי הניע את העונה ורב עם כולם אבל ההבדל בין המריבות שלו והמריבות של פלורי עם כל הבית הוא שהמריבות של שיחי, שלא באמת מבדיל בין האנשים בקאסט, דומות ושל פלורי, שהיתה חברה של כל האנשים המוזרים בנווה אילן, שונות ומעניינות. את אור היא שונאת בגלל המטבח, לדודו היא בזה כי הוא הכלבלב של עמרי, את עמרי היא מתעבת כי הוא לא מעוניין בה, את שי מיקה טוב, לא באמת צריך להסביר וכך הלאה והלאה. רוצה לומר, כרגע הרבה יותר מעניין לראות את פלורי צועקת על אנשים מאשר את שיחי מעליב אנשים.

03. מה שכן, המשולש הרומנטי הלוהט של שיחי-פלורי-תניה מעניין הרבה יותר מכל משולש שכולל את עמרי ושתי בנות שמלטפות לו את היד/מחזיקות לו את המכנס (מה הקטע ארבל? טי-באג מאץ'?). עם זאת, די ברור ששיחי ותניה ניסו לגשר בין עמרי ופלורי רק כדי שעמרי ייקח את פלורי בחזרה כי היא מפריעה לחופשה החינמית שלהם בצימר המהנה שהוא נווה אילן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן, זה נראה אינטימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. נשבע לכם שגיגלתי "שק פטישים". ואפילו "שק של פטישים". הכל כדי להבין את העלבון החדש ששיחי הטיח בדודו. לא הצלחתי למצוא תשובה. אני אומר לכם, מעונה לעונה, העלבונות והקללות הופכים להיות יותר מדי מתוחכמים עבורי. ברור לי שזה דבר רע אבל אם פטיש הוא דבר חזק, שק פטישים זה אומר שזה שק של הרבה דברים חזקים ואז איך בדיוק זה עלבון? פעם הדברים היו הרבה יותר פשוטים.

05. אפס הקנסות שמייקל צבר השבוע מעלים את התהייה האלמותית הבאה: אם דייר נמצא בבית האח הגדול ולא נקנס, האם הוא אכן דייר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יודע איך הם נכנסו לפוסט הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. אם אני הייתי הסוכנת של ארבל, ואני ממש שמח שאני לא, הדבר הראשון שהייתי עושה אחרי שהיא תודח מהבית בהדחה הכללית הבאה זה לקחת אותה לשיחה על חומרים משמרים ומה שהם עושים לעור הפנים. האובססיה של ארבל לקטשופ כמעט מזכירה בממדיה את התאווה של אביבית בר זוהר לשוקולד השחר. במקרה ההוא חשבנו שזה ייגמר בקמפיין, תכלס, יש מצב שלשם ארבל חותרת. זה לא שהיא תוכל לעשות משהו אחר עם עצמה אחרי ההשתתפות בתוכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בודקים את התפירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. חייבים לאהוב את העקביות של עמרי. הוא "תמיד מוכן לדבר" עם "אוהב או אויב". כמובן שזה תקף רק אם האדם השני הוא לא שיחי כי עמרי לא רוצה לדבר עם שיחי כי הוא סבור שזה ייתן לשיחי זמן מסך. כמו מה שקרה בפרק הקודם למשל, עת עמרי סירב להיכנס לחדר האח הגדול עם שיחי. צופי ערוץ 26 גם לבטח זוכרים שממש אתמול (שישי) לאחר שיחות הפיוס בנסט, עמרי מיהר לאור וסיפר לה ששיחי ניצל את המריבה שלו ושל פלורי כדי לגנוב את הפוקוס ושזה מה שקרה בשיחת הפיוס. אבל היי, העיקר שעמרי "תמיד מוכן לדבר".

08. אגב ערוץ 26, מופלא ומקסים ונהדר מבחינתי זמן המסך המועט שהוקדש בתוכנית המרכזית ליום הולדתו של ברק. די בטוח שהיו לי נפיחות שנמשכו יותר זמן מזה.

ו09. עוד משפט אחד על ריב המקלחת: למה קסניה רצתה להתקלח אחרי עמרי ולא ביחד איתו? הרי הם ישנים ביחד, מחליפים נוזלים ביחד - למה לא להמשיך עם זה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכל הכיוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"מה המצב מייקל?" (ארז טל עושה מצווה ומתייחס למייקל)

"אישה שאוהבת לעשות סקס עם מלא גברים, זה עושה אותה זולה?" (אור מחפשת מחירון)

"רוצה ללכת לישון אבל לא נישן?" (שיחי מפתה את תניה ואת הצלמים בנווה אילן)

"אני יותר מלביאה, אני מלכה", "את מלכה? את בית שימוש" (פלורי ועמרי אוהבים)

"את בושה וחרפה לעם ישראל" (עמרי שומר על פרופורציות)

"קידוש בשני מקומות, הכותל מתפורר" (ברק היסטרי)

סקר שישי ישראלי מרגש לסיום!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully