וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם המזרובה

אביעד "צפניה" קדרון

30.1.2016 / 23:42

מתמודדת נוספת שיוצאת נגד שיחי מודחת באכזריות, תניה ושיחי רבים ומתפיייסים, שי מיקה מתגלה כבחורה משעממת ואור יוצרת בובות וודו. בלוג "האח הגדול" - צפניה עושה דמויות

צילום מסך

01. קוקו הודחה. אני קצת לא יודע מה לעשות עם החיים שלי כעת. בשבוע אחד עולם התרבות ספג גם את קמפיין "שתולים בתרבות" וגם הדחה של "אמנית, ציירת, שרה ועושה דמויות, יוצרת" מבית "האח הגדול". האם יש מספיק דמעות בגוף האדם כדי להתאבל על אובדנה של קוקו?

02. יודע כל צופה שההדחה של קוקו היתה רק עניין של זמן. הדחה כללית או הדחה מקרית או סתם פשוט הליכה מתוך שינה היישר מחוץ לנווה אילן. קוקו, כפי שתגלה זאת בקרוב בצפייה בתוכניות המוקלטות, לא עשתה הרבה ב"האח הגדול". מה היא כן עשתה לפי אותן תוכניות? בעיקר לאכול ולהגיד שהיא מרגישה שהיא לא מביאה את עצמה. נו בטח, איך אפשר להביא את עצמך כשאת עסוקה בלדבר על אדם אחר (שיחי) עשרים וארבע שבע? רק נאום הזומבי הוציא אותה מאיזון אבל זה היה מעט מדי מאוחר מדי. שלושים המנדטים מאמינים לשיחי והיא, היא, רק עושה דמויות. היא לא דמות אמיתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מה שצריך זו פעם אחת מוצלחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. לא נפלתי מזה שתניה ושיחי לא נפרדו בגלל המריבה שלהם. אולי זה בגלל שהשניים מטפחים זוגיות גם כשאין טריליון מצלמות שמתעדות כל דבר שהם עושים (תניה, ראינו שגנבת את המפרום הצמחוני לקוקו! ואכלת אותו עם מיונז! מיונז!). ואם שיחי מתנהג בצורה כל כך מזעזעת מול המצלמות, סביר להניח שהוא אנטי-כרייסט בחיים האמיתיים. לכו תדעו מה שיחי אומר לתניה כשהם לבד. מה שכן, סביר להניח שאין להם הרבה כוסות בדירה. בכל זאת, בכל פעם שמישהו מהם מעורב במריבה, כוס תמימה מוצאת את עצמה שבורה לאלפי רסיסים כמו הביטחון העצמי של דודו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה, קשה להיות שיחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. 46 ימים לתוך העונה יורם זק, באמת הגיע הזמן לטוויסט שייקח מברק את החסינות. די, באמת שמיצינו. זה דבר אחד לראות את הישראלי המכוער דוחף אותך בסופרמרקט כשאתה בוחר איזו גבינת שמנת לקנות, מעיר לך באוטובוס (סליחה, אני בן 35 וכותב על "האח הגדול", אין שום סיבה שאפנה מקום לאישה בהיריון. לי קשה יותר. וחוץ מזה, אולי גם אני בהיריון? בימינו אי אפשר לדעת) וקונה סלט יווני בלי עלים. זה דבר אחר לראות אותו בטלוויזיה כל הזמן. אז נכון, יש את הסיפוק מזה שאם ברק ימשיך לטנף על כל הסביבה בדרך לגמר, סביר להניח שהוא יודח במקום החמישי. אבל עדיין, אפשר טוויסט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה ישנה, אבל מוצלחת. של קסניה, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. באמת שי מיקה? ההזדמנות היחידה לספר את מה שאת לא מסוגלת? אל תילחצי כפרה, יש המון קבוצות פייסבוק שמספרות את זה. מבטיח לפתוח פודקאסט א-לה "Serial" שיוקדש לסיפור. מצלמות ומיקרופונים בשירותים כבר יש, הגיע הזמן לרימייק של "הג'ינקס".

06. ואגב שי מיקה, אפשר לחזור לסידור הקודם בו התעלמנו מקיומה? אפילו בובת הוודו השחורה הקטנה שאור הכינה התגלתה כיותר מעניינת ממנה. מתברר ששי מיקה היא בחורה משעממת, מי היה מאמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגב קסניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. סבב מתנות הפרידה של אור מהדיירים היה מעט מעורר רחמים, בלשון המעטה. בסבב, נזכיר למי שלא צפה, אור העניקה לכל דייר בובה שהכינה במו ידיה מדם של ילדים מאבו גוש (נו, לא באמת, אל תתחילו עם הטוקבקים) ואמרה לו כמה הוא מושלם וכמה הוא פתוח וכמה הוא יצירתי וכמה הוא יכול להיות יופי של פליט ריאליטי. שי חי צדק כשאמר שהבובות שהכינה היו מכוערות. מצד שני, אור היא לא יוצרת אינסטגרם מוערכת כמו קוקו. חומר הגלם שעמד לרשותה היו קופסת פסטה וקאסט כעור. האם הסצנה הזו אמורה לגרום לנו לחבב את אור או אולי לשלוח אותה לסדנת ריפוי בעיסוק? לעולם לא נדע.

08. הרגע המרגש של הערב: אחרי שאור עשתה ריקליימינג למילה "מכשפה" ויצקה בה תוכן וגאווה ועוד כל מיני דברים מוסללים עם חברות משחר האנושות, הפקת התוכנית מדביקה לה פסקול של מישהי מעט, איך נאמר זאת, לא יציבה. רגעים קטנים של אושר.

09. הדיאלוג הכמעט מושלם של הערב: יורם זק פונה לאור ושואל אותה מה עם הבובה שלו, היא משיבה שיש לו אחת. אם אור היתה ממשיכה את המשפט שלה עם "וזו אני", היה מדובר בדיאלוג מושלם.

ציטוטפוט

"את אף אחד לא מעניין מי אנחנו" (שימיקה לקסניה. תכל'ס)

"צריך להיפגע כדי לשנות" (שיחי מראה את האור בקצה המנהרה)

"רגע, עם מי יאנה התחתנה? (דודו עדיין מצולק מקריאות "קותי, יאנה מוסלמית")

"אני מרגישה שעוד לא יצאתי החוצה" (קוקו מקדימה את זמנה בארבעים דקות)

"הבנות רוצות חתיכים" (דודו בתפקיד פרויד)

"יאללה לך, ייחרב ביתך" (אור מפרגנת לשיחי)

"זה הבית שלי ואני אעשה מה שאני רוצה" (ברק עם המשפט הכי עצוב של 2016)

"למה אתה נאצי?" (תניה מפנה לשיחי שאלה רטורית)

"שי, אני חושבת שאתה מושלם" (תניה אומרת בקול את מה שכולם חושבים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully