וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם החביתה של אור

אביעד "צפניה" קדרון

10.2.2016 / 23:26

פלורי בוכה פעם אחת יותר מדי ובאמת שצריך לרחם עליה, עמרי הוא סוג של רמי קלינשטיין ואיציק ושחר מלמדים לקח את משטרת ישראל. בלוג "האח הגדול" - צפניה עובר לטים ארבל

צילום מסך

01. אחוז האמפתיה הבודד שיש לי בגוף מופנה לעבר פלורי. באמת. אני כמעט מרחם עליה. חוץ מזה שהיא גרמה לי להתחיל לאכול דייסת קוואקר מדי יום, כולם יודעים שדיירים שפורשים מ"האח הגדול" מיוזמתם והורסים להפקה את התוכניות - בטח כשזה קורה באמצע הלילה - יזכו לרצח אופי מושלם בערוץ 2. וזה מה שהתחיל לקרות לפלורי היום. עכשיו, גם אני זוכר שלא ממש אהבתי את פלורי בתחילת העונה אבל מתישהו משהו בי נסדק. וב"משהו" אני מתכוון לעור התוף כמובן.

02. ברור שפלורי היא שחקנית. היא אפילו לא צריכה להסתיר את זה שהיא סדנת משחק אנושית. יוטיוב גדוש בפרצוף שלה עושה פרצופים בכל מיני הפקות של חיים בוזגלו, אבל אי אפשר להכחיש שהדרך בה היא מצליחה לעבור מאדם רגוע לאדם היסטרי שהרגע איבד את הארנב שלו בפיגוע כימי של דאעש מרשימה. אפילו הדמעות אמיתיות. מה היא עושה כדי לגרום לעצמה לבכות ולצווח בכאלה טונים? זה עולה הרבה כסף? יותר מהזוועות שמתרחשות מעבר לקיר חדר העבודה שלי (כן שכנים יקרים, אני יודע שיש לדודו אהרון הרבה שירים. כן, אני מכיר גם את השיר הזה. תודה על הפלייליסט. שימדורה על החיים שלכם או מה שלא אומרים במקרה הזה), סביר להניח שהדבר הכי מזעזע שנשמע אי פעם באוזניים של מישהו היו זעקות השבר המושלמות של פלורי ששודרו היישר לאוזניות של דודו ושיחי בחדר המתים. די בטוח שראיתי את שיחי מדמם מהאף באיזשהו שלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכי אותנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. לפחות בפרק הזה ראינו שמתמודדי "האח הגדול" הם אנשים כמו כולם. כלומר, אנשים שמרוכזים בעצמם. תניה מתאבלת על הדחתו של שיחי אבל חבריה לקאסט עסוקים בלהציק לה כמו שקורה בכל שבעה בישראל. האבלים רק רוצים לבלוס פחמימות ולהיות בשקט. המבקרים מרגישים צורך מוזר לשאול אם הכל בסדר. לא, הכל לא בסדר, מישהו בדיוק מת וכל מיני אנשים שאף אחד לא רוצה לראות שואלים אם הכל בסדר. פלא שתניה הפכה להיות רוצחת סדרתית? קסניה מתאבלת על הדחתו של דודו אבל לא דואגת למה שקורה לו מחוץ לאולפנים. לא, היא מתאבלת על עצמה כי הוא "תמיד היה שם בשבילה". בקיצור, יופי. הם לא מיוחדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע אחד של מחשבה על דודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. משימת רוצחים ונרצחים במסגרתה מישהי מאבדת את חייה במלתחות. שי מיקה מצליחה לשרוד. דז'ה וו, מישהו?

05. ועדיין, למרות הכשלים במשימת הרוצחים ונרצחים, חייבים להודות שסביר להניח שאיציק ושחר (וואו, לקח לי כמה שניות להיזכר בשמות שלהם) היו מצליחים ללכוד את נשאת מלחם יותר מהר ממשטרת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכולים לישון טוב יותר בלילה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. ברכבת ההרים הרגשית שהיא הזוגיות של שיחי ותניה כפי שהיא מתנהלת בראשו של שיחי ("אני נפרד ממנה", "לא, אני מציע לה נישואין", "לא, אני מקפיא את היחסים", "לא, אני מוריש לה את כל רכושי", "לא, היא האישה הכי מושלמת בעולם", "לא, למה היא לא מושלמת?" וכך הלאה), צריך להודות שהיה מרגש לראות את שיחי בוכה ומתפרק. שזה בדיוק מה שהכרית האומללה לה שיחי הרביץ באלגנטיות במהלך הפרק רצתה לעשות ולא היתה יכולה כי היא, נו, כרית. השאלה הבאמת מעניינת היא כיצד דודו יגיב לאחר שיבין שהזוגיות הנהדרת שלו עם שיחי היא בסך הכל צעצוע נוסף בדרך לניצחון של שיחי. ראינו מה קרה לו בהדחה הפיקטיבית, לא בטוח שמקום שני בגמר "האח הגדול" יהיה יותר טוב.

07. כמו כן, הסצנה שבה עמרי מציע לשיחי להציע נישואין לתניה עם הטבעת שלו היא המקבילה הטלוויזיונית ללהיתקע על אי בודד עם אייפוד שאפל שכולל רק את האלבום "תפוחים ותמרים" של רמי קלינשטיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג יפה בסך הכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. ולמרות האובססיה לקטשופ, השלכת הסכו"ם בקולי קולות ובאופן כללי, הרס האולפנים בנווה אילן - אני מתחיל לחבב את ארבל. באמת שנאבקתי בזה אבל אי אפשר שלא לסמפט אותה. "עמרי, מישהו אמר עליך משהו נורא באמת אבל לפני שאגיד לך מה זה היה - תן לי לבצע עמידת ידיים. אז בקיצור, אמרו עליך שרגע - תראה איזה גלגלון מגניב אני עושה". היא כמו באנר מציק כזה שקופץ באמצע קריאת הבלוג. הנה, עכשיו. בקיצור, נכנעתי.

09. ולסיום, מי שהיה צריך לעזוב את בית "האח הגדול" הוא ברק. מתמודד, שמאז תחילת העונה, מנצל את החסינות שקיבל עד לגמר כדי לעשות כל מה שעולה בראשו. בין אם זה לעבור על חוקי הבית כפי שהוגדרו ע"י ההפקה ובין אם לעלוב בחבריו לקאסט תוך מלמול "אני פה עד הסוף". בניגוד למתמודדים אחרים שהתנהלו באופן דומה בנסיבות אחרות (מנחם בן, שיחי ועוד), הצפייה בברק עושה זאת פשוט לא מהנה. ובסופו של דבר, בשביל זה אנחנו כאן - בידור. כשזה לא קורה, זו סתם המחזה עילגת של טוקבקים אלימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נערת הקטשופ של כולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"מתה לגג'דר אותה, זה מה שהיא" (עמרי צופה עתידות לאסתי-לי)

"מוציאים אותי טמבל בתוכנית הזאת" (עמרי צופה הווה)

"מה שווה 'האח הגדול 7' בלי דודו?" (ובכן שי מיקה, די הרבה)

"מישהו השביע אותי לשלוח לכם את השיר הזה" (יורם זק

"קיוויתי לרצוח אנשים אחרים אבל שיהיה" (תניה מתבאסת)

"איך אני עושה את זה?" (תניה לא יכולה לחכות)

"בשביל מה בכלל אני מנסה להיות נחמד?" (שיחי שואל את מה שכולנו שואלים)

"אני הולך למרר לה את הלייף" (ברק ממשיך לשמור על קלאס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully