וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ AMC מגיע לישראל עם סדרות חדשות, כולל סדרת הבת של "המתים המהלכים"

23.3.2016 / 11:10

הערוץ האמריקאי שעלה על המפה עם הסדרות "מד מן" ו"שובר שורות", מגיע לישראל במקום MGM, ואיתו סדרות חדשות כמו "אימת המתים המהלכים", "מנהל לילה", "אנושיים" ועוד

יח"צ - חד פעמי

הערוץ האמריקאי AMC עושה עלייה ויהיה זמין גם בישראל, עם סרטים קלאסיים מספריית MGM (במקום הערוץ עצמו שיורד) וסדרות של הערוץ (הכולל תחת מטרייתו את תכני ערוץ סאנדנס האמריקאי) כשהן מתורגמות לעברית. הערוץ ישודר ב-HOT וב-yes באפיק 19.

בין הסדרות שישדר הערוץ: "אימת המתים המהלכים" (החל מ-4 באפריל), "אדמת הפקר" ("Into The Badlands"), "אנושיים" (הגרסה הבריטית ל"אנשים אמיתיים" השבדית, ששודרה ב-HOT; החל מ-6 באפריל), "מנהל לילה", "הפ וליאונרד" וסדרות וסרטים נוספים. הסדרות החדשות של הערוץ ישודרו בהפרש של עד 24 שעות משידורן בחו"ל.

"רשת AMC הציגה לעולם תכנים שהגדירו מחדש את הסיפורים הדרמטיים בטלוויזיה", אומרת לואיז קוטרל, סמנכ"ל תפעול בינלאומית ב-AMC, "עם כמה מסדרות המקור המהוללות ביותר. אנחנו נרגשים להביא את AMC לצופים בישראל בפעם הראשונה ואת התכנים בעלי השם העולמי של המותג. יחד עם השותפים שלנו בישראל, אנחנו מצפים להשקה מרגשת שתאפשר לנו להמשיך באסטרטגיה המוצלחת שלנו ביצירת פלטפורמה גלובלית עם תוכן מקורי ומשכנע"

"רשת AMC הציגה לעולם את 'שובר שורות', 'מד-מן', 'המתים המהלכים' ואינספור תכנים משובחים ואיכותיים נוספים", אומר עמי אלה, מנכ"ל חברת ELLACOMM שמייצגת את הערוץ בארץ. "הערוץ בישראל ישדר בצמוד ובהתאם ללוח השידורים האמריקאי ויציע את הסדרות הטובות בעולם, לצד סרטים מגוונים בתרגום מלא ובהתאמה לקהל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully