וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה יפרח זכתה בגמר "האח הגדול"

6.4.2016 / 23:03

בתום גמר חגיגי שכלל קטעי קישור ארוכים מהרגיל הוכתרה שי מיקה יפרח כמנצחת העונה השביעית של "האח הגדול". מתמודדים רבים בחרו להיעדר ממשדר הגמר

באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל

לאחר 113 ימים, שי מיקה יפרח הוכתרה כזוכת העונה השביעית של "האח הגדול". יפרח בת ה-23 לוהקה לתוכנית בין היתר בשל קרבתה לתאיר ראדה המנוחה. בתחילת העונה הקפידה יפרח שלא להזכיר את רצח חברתה הטובה אולם ככל שהעונה התקדמה, התייחסה לנושא בהרחבה ועוררה שיח ציבורי. אילנה ראדה, אמה של תאיר, לא אהבה את התנהלותה של יפרח. "אני מאוד מצרה שאנשים כדי להיכנס ל'האח הגדול' או כדי לעשות איזשהו אייטם ישתמשו בזה כסיפור כיסוי לעשות מזה רייטינג", אמרה בתוכניתו של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה 103FM. יפרח התייחסה פעמים רבות גם למות אביה, אירוע מצער שהתרחש חודשים ספורים לפני תחילת העונה.

אל המקום השני הגיע ברק אדרי. עמרי בן נתן סיים במקום השלישי ודודו כהן הפתיע רבים כשסיים רק במקום הרביעי. שי חי, שקרא למעריציו חברי צבא האמת להצביע לשי מיקה הודיע לאחר ההכרזה על נצחונה: "עבודה טובה חברים. זאת היתה עוד מצגת אדירה של עוצמה מבית היוצר של צבא האמת".

עונה זו של "האח הגדול" אופיינה באלימות ובשיח בוטה. במרכז העימותים והחיכוכים בתוכנית עמד המתמודד שי חי שהגיש מדי שבוע את פינת "כל האמת בפרצוף" במסגרתה הטיח עלבונות בחבריו לקאסט. לאחר 86 ימים, החליט שי חי לפרוש מהתוכנית ואליו הצטרפו זוגתו תניה גרבר והמתמודד איציק כרסנטי. שלישיית המתמודדים הזו אף בחרה שלא להגיע למשדר הגמר, כמו מתמודדים נוספים, בניגוד למשדרי גמר בעבר. פרישת השלישייה הצטרפה לפרישות נוספות קודמות: פלורי אלקסלסי ושחר חפץ עזבו גם כן מיוזמתם את התוכנית.

העונה השביעית של "האח הגדול" זכתה לרייטינג עונתי ממוצע של 33.1% (ללא משדר הגמר). מדובר בנתון דומה לממוצע העונה הקודמת (33.3%). העונה החמישית נהנתה מממוצע של 36.5%, העונה הרביעית מ-41.1%, העונה השלישית מ-35.9%, העונה השנייה מ-30.8% והעונה הראשונה זכתה לרייטינג עונתי ממוצע של 31.7%. שתי עונות ה-VIP של התוכנית זכו לרייטינג עונתי ממוצע נמוך יחסית - העונה השנייה קיבלה 32.8% והראשונה 31.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully