וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחקת כל הדרך אל ה-90: המערכונים הכי מצחיקים על המלכה אליזבת

21.4.2016 / 0:00

מלכת הממלכה המאוחדת, אליזבת השנייה, חוגגת היום (חמישי) תשעה עשורים, מה שאומר שלאורך דורות שלמים היא פירנסה תוכניות מערכונים ורגעים מצחיקים. ליקטנו כמה מהמוצלחים ביותר

המלכה אליזבת', סאטרדיי נייט לייב, פרד ארמיסן. יוטיוב, צילום מסך
פרד ארמיסן מגלם את המלכה הגסה, "סאטרדיי נייט לייב"/צילום מסך, יוטיוב

התוכנית של קרול ברנט, 1975

הקומיקאית האגדית גילמה את המלכה כבר מהעונה הראשונה של תוכניתה הפופולארית ב-1968, אבל אחד המערכונים הקלאסיים בכיכובה הוא זה שבו ניסתה עם בעלה להיכנס למתחמי ארמון בקינגהאם אבל נדחתה על ידי שומר נאמן מדי למלאכתו.

Tracey Takes On..., 1996-1999

במסגרת תוכנית המערכונים של טרייסי אולמן ב-HBO בשלהי הניינטיז היא חיקתה את המלכה מספר פעמים, כל פעם במפגשים שונים עם אישים למיניהם כמו אמא תרזה, או ג'יי סימפסון, דמי מור, בוב דילן ואחרים. הנה אסופה ממצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החיקויים הגדולים של אליסטר מקגוון, 2002

הקומיקאי הבריטי אמנם מגלם כאן את הנסיך צ'ארלס, אבל הוא לוקח צעד אחורה לטובת הנשים - המלכה עצמה ובעיקר קאמילה בגילומה של רוני אנקונה, שקנתה כאן את עולמה עם החיקוי שלה לשנואת האומה הבריטית. המשפחה המלכותית הופכת כאן לסתם משפחה מן השורה (ליתר דיוק למעין תבנית של דמויות הדרמה הקומית "The Royle Family") שצופה בטלוויזיה לעת ערב.

Dead Ringers, 2004

תוכנית המערכונים והחיקויים של BBC שודרה בטלוויזיה הבריטית במשך חמש שנים, והציגה את המערכון החמוד הזה שבמסגרתו נחשפים פספוסי המלכה בנאומה המסורתי לאומה בחג המולד 2004.

הלייט לייט שואו עם קרייג פרגוסון, 2008

הנשיא ג'ורג' וו. בוש הגיע לבקר את המלכה (בגילומו של פרגוסון, בגג שחזר מספר פעמים בתוכנית) וגילה אישה שתיינית. בוש הוא זה שיוצא כאן כמו אידיוט, כצפוי, אבל המערכון מצחיק בעיקר כי פרגוסון נשבר באמצע.

סאטרדיי נייט לייב, 2010

גם "SNL" הקדישו מספר מערכונים למלכה (עם פרד ארמיסן שמגלם אותה בגסות חיננית). זה הראשון שבהם, במסגרתו מביא הנסיך וויליאם את ארוסתו קייט (אן האתאוויי) להכיר את סבא וסבתא, וכשהיא נשארת איתם לבד בחדר, היא מגלה שהאופי שלהם שונה בהרבה מכפי שהם מציגים בציבור. ובמבטא קוקני. במערכונים מאוחרים יותר אלטון ג'ון הגיע כדי להופיע בחתונת הזוג המאושר ואז הצטרף לחרפון המוזיקלי הכללי; האחות פיפה מידלטון (קייטי פרי) באה לבקר את המלכה והמלך והשיבה מלחמה, ובהמשך המלכה גם נשאה את ברכת חג המולד המסורתית באופן ייחודי וקופצני; ולבסוף הדרכה לגניקולוג שאמור לראות את הנכסים המלכותיים.

טקס פתיחת אולימפיאדת לונדון, 2012

ולקינוח משהו בכיכובה של המלכה עצמה, לכבוד החגיגות האולימפיות, בקטע שבוים על ידי דני בויל (שהיה אחראי על טקס הפתיחה כולו): ג'יימס בונד (דניאל קרייג) הגיע ללוות את המלכה אל אירוע הפתיחה, והשניים נקלעו להרפתקאות בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully