וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לאופק - Upfronts 2016: רשת CBS

אחרי ניסיון לרענן קצת את הלוח שלה בשנה שעברה עם סדרות שקצת חורגות מהשטאנץ הנוסחתי, CBS חוזרת להיות ארכאית ומיושנת כמו שהיא אוהבת. אבל מה איכפת לה, זה עובד לה, היא עדיין במקום הראשון

צילום מסך

איזה הבדל בין ההיצע שהציגה CBS לפני שנה לבין זה שהציגה בשבוע שעבר מול המפרסמים. יותר מאשר כל המתחרות שלה מזוהה הרשת הזו עם ארכאיות ונוסחתיות מיושנת, לפחות בכל הנוגע לסדרות המתוסרטות שלה (סדרות הריאליטי כמו "הישרדות" ו"המירוץ למיליון" עדיין מצליחות לשמור על רעננות). בשנה שעברה היא חשפה לראשונה לוח שידורים שונה מהשטאנץ הקבוע שלה. הוא כלל סדרה כמו "סופרגירל" ושתי קומדיות סינגל קאמרה ללא קהל, שונה בתכלית מההיצע הקיים של הרשת (שמורכב מ"המפץ הגדול", "ממי", "מרוששות" וכאלה).

הלוח החדש של CBS עושה אחורה פנה ומתרפק שוב על אותם מרכיבים אהובים. "סופרגירל" בוטלה אצלה והועברה אל הרשת-האחות הקטנה ה-CW, משתי הקומדיות רק אחת שרדה כהצלחה יחסית ("Life in Pieces", שבשבת הקרובה תגיע ל-yes תחת השם "במשפחות הכי טובות"), ובמסגרת הסדרות החדשות הוזמנו שוב רק קומדיות מהזן הישן. גם בדרמות ניתן לזהות את המוכר והמוכח, דרמות פרוצדורליות עם סיפורים שנפתחים ונסגרים באותו פרק, אם כי בניגוד לחיבה הקבועה של CBS, הן מתמקדות פחות בפשע (דוגמת "צוות עקרב", סדרות "NCIS", "שוטרים בדם" וכו') ויותר בז'אנרים אחרים כמו משפטי ("Bull") ורפואי ("Pure Genius").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איש עם תוכנית חדשה. מאט לבלאנק/מערכת וואלה!, צילום מסך

יתר על כן, בניגוד לניסיון של יתר הרשתות להרבות בגיוון הגזעי, CBS מציבה במרכז הסדרות שלה, לפחות אלה שעולות בסתיו הקרוב, גברים לבנים. את הקומדיות יובילו קווין ג'יימס, שהיה בעבר "מלך השכונה" ברשת הזו וכעת יככב ב-"Kevin Can Wait", מאט לבלאנק מ"חברים" שיככב ב-"Man with a Plan" וג'ואל מקהייל מ"קומיוניטי" שמשום מה נקלע ל-"The Great Indoors" ברשת שהיוותה מטרה לכל כך הרבה חצי לעג שלו כמנחה "מרק הוליוודי". באגף הדרמות נראה עיבוד חדש ל"מקגיוור", גם הוא בלונדיני כמובן כמו ריצ'רד דין אנדרסון באייטיז, "Bull" בכיכובו של מייקל וות'רלי מ-"NCIS", ו-"Pure Genius" בכיכובם של דרמוט מולרוני ואוגוסטוס פרו.

רק ב-2017 יגיעו סדרות שירעננו קצת את החלביות: דרמה חדשה בכיכובה של קתרין הייגל ("Doubt") ועיבוד לסרט "יום אימונים מסוכן" שזיכה את דנזל וושינגטון באוסקר, הפעם עם ביל פקסטון בתור השוטר הוותיק והמושחת וג'סטין קורנוול כשוטר הצעיר והשחור, שיעשה בסדרה הזו את הפריצה שלו. דברים מעניינים צפויים גם ב-CBS All Access, הפלטפורמה הדיגיטלית של הרשת, ב-2017: סדרה חדשה של "מסע בין כוכבים", וספין אוף של "האישה הטובה" המציב בחזיתו את דמויותיהן של דיאן לוקהארט ולוקה קווין. ניתן היה לצפות שגם "ללא גבולות", שבוטלה ב-CBS אחרי עונה אחת למרות רייטינג סביר, תמצא את דרכה אל All Access, אבל CBS רק עדכנה שהיא מנסה למצוא עבורה בית אחר. רצוי לא להעלות ציפיות.

למטה תמצאו פירוט של כל הסדרות החדשות של CBS, אבל לפני כן, אלא שנשארו ואלה שבוטלו.

עוד באותו נושא

רואים רחוק - Upfronts 2015: רשת CBS

לכתבה המלאה

ממשיכות הלאה

אלמנטרי
במשפחות הכי טובות
הוואי חמש אפס
הישרדות
המירוץ למיליון
המפץ הגדול
מזכירת המדינה
מחשבות פליליות
מחשבות פליליות: חוצה גבולות
ממי
מרוששות
צוות עקרב
קוד שחור
שוטרים בדם
NCIS
NCIS לוס אנג'לס
NCIS ניו אורלינס
Supergirl (עוברת ל-CW)
The Odd Couple

אינן עמנו עוד

אקסטנט
בתוך הבועה
האישה הטובה
ללא גבולות
מבוקש
מייק ומולי
CSI: סייבר
Angel from Hell
Rush Hour

הקומדיות

Kevin Can Wait

תשע שנים אחרי ש"מלך השכונה" בכיכובו ירדה מהמסכים, חוזר קווין ג'יימס לככב ברשת שבה עשה את פריצתו הגדולה למיינסטרים. הסדרה, בכיכובו ובכתיבתו של ג'יימס, מתמקדת בשוטר בגמלאות שמקווה לבלות סוף סוף זמן איכות עם אשתו ושלושת ילדיו, רק כדי למצוא את עצמו בצרות גדולות יותר מאשר אלו שחיכו לו ברחובות המסוכנים. הסדרה זכתה להזמנה של עונה מלאה מראש.

The Great Indoors

ג'ואל מקהייל, כריסטופר מינץ-פלאס ("סופבראד", "קיק אס") וסטיבן פריי מפזרים הרבה אבק כוכבים מעל הקומדיה החדשה מבית היוצר של מייק גיבונס, מי שעמד מאחורי תוכניות הלייט נייט המצליחות של קרייג קילבורן, קרייג פרגוסון וג'יימס קורדן. הסיפור מתמקד בכתב הרפתקן (מקהייל) שדיווח על סיפורים בכל פינה נידחת של העולם, אך נאלץ להתאים את עצמו לזמנים החדשים ולהצטרף לצוות מגזין דיגיטלי, שמסקר חיי אקסטרים מהמשרדים הממוזגים והמשעממים. פריי צפוי לגלם את הבוס של מקהייל והמו"ל של המגזין, במה שכבר מוגדר כמערכת יחסים שתזכיר את זו של ליז למון וג'ק דונגי ב"רוק 30".

Man With a Plan

מאט לה-בלאנק חוזר לככב בקומדיה של רשת גדולה לראשונה מאז "ג'ואי". "Man With a Plan" של בני הזוג ג'ף וג'קי פילגוס ("מופע שנות השבעים") מתמקדת בקבלן מצליח שנאלץ לבלות יותר זמן עם ילדיו, לאחר שאשתו עקרת הבית מחליטה לצאת לעבודה. זה כמובן הרגע שבו הוא מגלה שהמלאכים הקטנים שמחכים לו בבית דומים הרבה יותר למפלצות.

הדרמות

Bull

ד"ר פיל, הפסיכולוג המפוקפק, הסופר ואושיית הטלוויזיה בכבודו ובעצמו, עומד (כתסריטאי) מאחורי הדרמה המבוססת על סיפור חייו. הסדרה עוקבת אחרי ד"ר בול (מייקל וות'רלי, "NCIS"), יזם מבריק שמשלב פסיכולוגיה, אינטואיציה ויכולת הסקת נתונים כדי ללמוד את מערכת המשפט על שופטיה, סנגוריה ונאשמיה, ולהקים את אחת מחברות הייעוץ המשפטי המצליחות בכל הזמנים.

Doubt

טוני פילן וג'ואן רייטר ("האנטומיה של גריי") עומדים מאחורי הפרויקט הטלוויזיוני השני בקאמבק של קתרין הייגל אל המסך הקטן (הראשון היה "State of Affairs" ברשת NBC בשנה שעברה, שבוטל אחרי עונה אחת בלבד), וכן, גם הפעם מדובר בדרמה משפטית. הייגל תגלם את דמותה של סיידי אליס, עורכת דין מצליחה ומבטיחה במשרד עורכי דין יוקרתי, שמתאהבת באדם שעליו היא מנסה להגן במשפט בו הוא נחשד כאשם בפשע אלים. לאברן קוקס ("כתום זה השחור החדש") ודולה היל ("הבית הלבן") יככבו לצידה של הייגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"Doubt"/מערכת וואלה!, צילום מסך

Pure Genius

סדרת בית החולים החדשה של ג'ייסון קייטימס ("אורות ליל שישי", "הורים במשרדה מלאה") מתרחשת בבית חולים הייטקי במיוחד בעמק הסיליקון בקליפורניה. במוקד עומד איל הון צעיר (אוגוסטוס פרו) שמגייס מנתח ותיק (דרמונט מולרוני) בעל עבר מפוקפק, כדי שיעמוד בראש המתקן הרפואי המתקדם ופורץ הדרך שהקים. השניים מכניסים לשימוש שיטות טיפול וטכנולוגיות רפואיות שלא נוסו מעולם בתחום הרפואה.

MacGyver

שטף הנוסטלגיה שסוחף את הטלוויזיה בשנים האחרונות נמשך עם גרסה מודרנית ללהיט הקאלט האייטיזי בכיכובו של ריצ'רד דין אנדרסון. סוכן חשאי מיומן של ארגון סודי, בעל הכשרה כמדען, עושה שימוש בשלל דרכים לא קונבנציונאליות כדי לפתור בעיות ולמנוע אסונות רגע לפני התרחשותם. לוקאס טיל ("אקס-מן") ייכנס לנעליו המיתולוגיות של דין אנדרסון בתפקיד הראשי.

Training Day

עוד סרט פעולה מצליח שהופך לסדרה בהתאם לטרנד הרימייקים, הוא זה שהעניק לדנזל וושינגטון את פרס האוסקר השני שלו. בסרטו של אנטואן פוקואה מ-2001 היה וושינגטון השוטר הוותיק ונטול הרסן שחושף את איתן הוק הצעיר לאמת הקשה של הפשע ברחובות לוס אנג'לס. בסדרה התפקידים מתהפכים ופרנק רורק (ביל פקסטון, "טיטניק", "אפולו 13"), השוטר הלבן והפרוע, מראה לקייל קרייג הצעיר (ג'סטין קורנוול) איך מטפלים בפשע ברחובות וושינגטון. הטריילר חושף ספוילר משמעותי לגבי העלילה בשניות האחרונות שלו, כך שהצפייה על אחריותכם.

  • עוד באותו נושא:
  • cbs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully