וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסדי השם: החלה כתיבת העונה השלישית של "שטיסל"

1.6.2016 / 11:34

לוואלה! תרבות נודע כי החלה כתיבת התסריט לעונה השלישית של "שטיסל". סייד קשוע יהיה אמון על עריכת התסריט וצילומי העונה צפויים לצאת לדרך בסתיו 2017

שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

(בסרטון: ביקור בסט צילומי העונה השנייה של "שטיסל")

seperator

התגעגעתם למעלליו של עקיבא שטיסל, האברך הצעיר, הרווק והחולמני שלא מצליח ללכת בתלם של העולם אליו הוא משתייך? לוואלה! תרבות נודע שבימים אלה החלה להיכתב העונה השלישית של הסדרה שגרמה לכולנו להתאהב בחרדים. סייד קשוע, שהיה אמון על עריכת התסריט בעונה הקודמת, יחבור אל דקלה ברקאי, מפיקת הסדרה, לעריכת התסריט בעונה השלישית.

עונתה הראשונה של סדרת הדרמה של yes, שכתבו אורי אלון ויהונתן אינדורסקי וביים אלון זינגמן, עלתה ב-2013. העונה התמקדה באהבתו של עקיבא (מיכאל אלוני), המכונה "קיווע", באלמנה אלישבע רוטשטיין (איילת זורר) ובייסוריו אם להינשא לה או להיוותר רווק בגיל 26 ולחיות עם אביו הנוקשה. העונה השנייה, שהסתיימה בינואר 2016, התמקדה בהתאהבותו של עקיבא בבת דודתו ליבי (הידועה בכינויה "שטרצלע") ובמאבקים הפנימיים שנולדו בעקבות התשוקה שלו לציור. העונה השנייה מועמדת ל-14 פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה שיערך ביום שישי הבא (10 ביוני). צילומי העונה השלישית צפויים להתחיל בסתיו 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully