וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתונים מדאיגים: מי שצופה במרתון של "משחקי הכס" עושה פחות סקס

19.6.2016 / 7:55

על פי מומחים, זוגות בריטיים עושים פחות סקס בשל העלייה בנגישות לצפייה בסדרות בחדר השינה. "אנשים מעדיפים לצפות במרתון של העונה השנייה של משחקי הכס במקום לשכב עם הפרטנרים שלהם"

באדיבות yes

בסרטון: אניה בוקשטיין מככבת במשחקי הכס

הכמות הנדיבה של סצנות העירום ב"משחקי הכס" כנראה לא עושה מספיק את העבודה, לאחר שמחקר חדש מצא כי אנשים שצופים בסדרה במרתון - עושים פחות סקס. המחקר הבריטי אמנם תקף לא רק לסדרה הזו, אלא לכל סדרות הטלוויזיה הפופולריות, אבל החוקרים טרחו במיוחד לציין את "משחקי הכס" כדוגמא בולטת לתופעה.

לפי המחקר, המתבסס על זוגות בריטיים בלבד (יש לנו עוד סיכוי לנצח את הסטטיסטיקה!) , העלייה בנגישות לסדרות פופולאריות פוגעת בכמות הפעמים שאנחנו מקיימים יחסי מין בחודש, כשהאשמה העיקרית נופלת על רשתות כמו נטפליקס, המציעה לקהל לצפות בסדרות טלוויזיה וסרטים ללא הגבלה בכל מכשיר נייד, כגון אייפד ומחשב - כמו גם בטלוויזיה. השירות, שהפך לפופולרי מאוד בבריטניה עם לא פחות מ-5 מיליון מנויים נכון לסוף שנת 2015, גורם לאנשים להעדיף לעשות מרתון סדרות בחדר השינה מאשר לקיים יחסי מין עם הפרטנר שלהם. הודור.

משחקי הכס עונה 6 פרק 4. צילום מסך
דיאנריז פרי סער מבית טארגריאן, הראשונה לשמה, הבלתי נשרפת, מורידת החשק המיני ואם הדרקונים/צילום מסך

"אנשים מעדיפים לצפות בכל העונה השנייה של משחקי הכס במקום לשכב עם הפרטנרים שלהם" אמר פרופסור דייוויד ספיגאלטר, מאוניברסיטת קיימברידג', "הכמות הבלתי נדלית של האפשרויות העומדות בפנינו, העובדה שאנחנו בודקים את הנייד שלנו כל דקה, כמות הבידור שאנחנו צורכים בכל מקום בבת אחת - כל אלה משפיעים מאוד על התדירות שבה אנו מקיימים יחסי מין. רק לפני כמה שנים הטלוויזיה הפסיקה לשדר בשעה 10 וחצי ולא היה שום דבר אחר לעשות".

סקר ארצי הבודק אורח חיים והעדפות בנוגע למין - המתבצע כל עשור ובו משתתפים 15 אלף אנשים - הראה על ירידה של כ-20 אחוזים בשכיחות קיום יחסי מין אצל זוגות. בסקר האחרון שבוצע, נשאלו משתתפים בגילאי 16-44 "כמה פעמים ב-4 השבועות האחרונים עשיתם סקס?" והממוצע עמד על פחות מ-5 פעמים בחודש. בסקר קודם שנערך בשנת 2000, הממוצע עמד על 6.3 לגברים ו-6.2 לנשים. פרופסור ספיגאלטר מוסיף שהנתונים בוודאי נמוכים יותר, כי מניסיונו בסקרי מין אנשים נוטים שלא לענות בכנות כדי לא להביך את עצמם. למשל, לדבריו נשים צפויות לדווח על פחות פרטנרים מיניים וגברים על יותר.

עוד באותו נושא

צפו: הניסוי שמוכיח שמי שמוותר על הסלולר בחופשה - מקבל יותר סקס

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully