וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידורי סדרה חדשה על צלף נידחו בארה"ב בגלל הטבח בדאלאס

12.7.2016 / 15:45

בעקבות אירוע האירוע הירי בדאלאס בסוף השבוע האחרון, בו נרצחו חמישה שוטרים על ידי צלף כמחאה על האלימות נגד שחורים, הודיעה רשת USA שהסדרה החדשה שלה "צלף" תידחה בשבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריאן פליפה בדמות הצלף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמחווה של כבוד למשפחות השוטרים בדאלאס, שנרצחו בידי הצלף מייקה ג'ונסון בסוף השבוע האחרון, הודיעה רשת USA על החלטתה לדחות את שידוריה של סדרת הדרמה החדשה שלה "צלף", שיועדה לעלות לשידור ביום שלישי הבא.

"צלף" ("Shooter") בכיכובם של ריאן פיליפה ועומר אפס ("האוס") היא דרמת פעולה בת עשרה פרקים המבוססת על ספרו של סטיבן האנטר "Point of Impact", שעובד ב-2007 לסרט "על הכוונת" בכיכובו של מארק וולברג. העלילה עוקבת אחר גיבור מלחמה אמריקאי המואשם ברצח ומנסה לטהר את שמו. הפעם וולברג משמש כיועץ לסדרה וריאן פיליפה מגלם את הצלף.

דובר מטעם רשת USA מסר להוליווד ריפורטר: "לאור האירועים הטארגיים ומתוך כבוד לקורבנות, משפחותיהם והצופים שלנו, החלטנו לדחות את פרימיירת הסדרה החדשה של רשת USA, 'צלף', ל-26 ביולי".

שינויים בלוח השידורים על רקע טרגדיות הופכים אט אט לדבר שבשגרה בארה"ב. כ-10 חודשים לפני אירוע הירי בדאלאס, הוחלט ברשת לדחות את שידורי פרק הבכורה של הסדרה "מר רובוט" (שעונתה השנייה תחל השבוע), בשל דמיון בין התרחשות עלילתית שבה מבוצע רצח בשידור חי והירי בצוות החדשות בוירג'יניה בזמן השידור. בנוסף בחודש שעבר דחתה רשת TNT את שידורי הסדרה "The Last Ship" אחרי הטבח במועדון הלילה באורלנדו, מאחר ופרק הבכורה של הסדרה כלל סצינת ירי לעבר מועדון לילה וייטנאמי.

  • עוד באותו נושא:
  • shooter
  • צלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully