וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכבד את זכרה": "החברים של נאור" חוזרת לעונה רביעית ללא אמא

13.7.2016 / 14:00

בעקבות מותה של השחקנית רונית איבגי, תעבור הסדרה להתמקד ביחסים שבין החברים, "כמו ב'הפמליה'", לדברי היוצר והכוכב הראשי נאור ציון. דמויות חדשות צפויות להצטרף אך החלל לא יתמלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין לה תחליף. רונית איבגי בתפקיד חנה ציון, מתוך העונה השלישית של "החברים של נאור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החברים של נאור" חוזרת לערוץ 10 לעונה נוספת אחרי חמש שנות היעדרות מהמסך. קומדיית המצבים מתמקדת בקורותיהם של קבוצת חברים טובים בשנות ה-30 לחייהם שחיים בתל אביב ומתמודדים עם תלאות חיי הרווקות בעיר הגדולה. בכתיבת העונה החדשה ציפה לציון אתגר משמעותי כשהשחקנית שגילמה את אמו בסדרה, רונית איבגי (ואחותו הבכורה של השחקן משה איבגי), נפטרה באפריל האחרון.

נאור (נאור ציון), וייסמן (בני אבני), דדי (יובל סמו), עומרי (יוני זיכהולץ), מיקה (תמר קינן - בשתי העונות הראשונות) ודפי (מלי לוי, בעונה השלישית) יאלצו להסתדר ללא חנה ציון, דמות מהותית בסדרה. בשיחה עם וואלה! תרבות חושף נאור ציון, שיצר, כתב וביים את הסדרה, כי אין בכוונתו להחליף את איבגי בשחקנית אחרת.

"החלטתי כבר מראש שרונית - כבודה במקומה ואני בחיים לא אעשה שינוי, מישהי שתחליף אותה או משהו כזה. נכבד את זכרה ונשאיר את זה כמו שזה היה, כמו שהיו פרקים בסדרה שהנוכחות שלה לא היתה בהם. תהיה אווירה יותר צעירה. יותר 'הפמליה' סטייל. לא תהיה צלע של אמא וכאלה. אני לא הולך לפתור את זה".

בנוסף, מספר ציון, העלילה לא תתייחס להיעדרה. "אתה ממשיך קדימה בלי לעשות מזה אישיו מבחינת מה היה וכאלה. במקרים האלה זו הדרך הנכונה ביותר שגם מכבדת את זכרה, אין לה תחליף מבחינתי. כי באמת אין לה תחליף. היא אחד הליהוקים החזקים שהיו לי בחיים והיה לנו גם קשר אישי מאוד עמוק".

העונה הרביעית של "החברים של נאור" עתידה להתחיל להצטלם באוגוסט הקרוב ותשודר בערוץ 10, הבית המקורי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully