וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישוף כושל: הפרופיל על יהודית באומן ב"אנשים" היה רשלני ומאכזב

28.8.2016 / 0:30

מחול השדים סביב שידור התוכנית "אנשים" על בת הזוג הטרייה של שימי תבורי, כולל איומים על הכתב חיים אתגר, הבטיח רכילות חדשנית ועסיסית. התוצאה היתה מיחזור חומרים

צילום מסך
כמו תבורי ובאומן גם "אנשים" משחקת משחק כפול כי לכאורה, כתבתו של אתגר היא תחקיר רציני, בעוד בפועל היא העלאת גירה צהובה

אפשר להבין את הזעם של יהודית באומן. בכל זאת, לכתבה בתוכנית "אנשים" שעמדה במרכז מאבק משפטי על מנת למנוע את שידורה קוראים "כל האמת על יהודית באומן". הולך בן אדם ובונה לעצמו עולם, מספר לו ולסובביו נרטיב מסוים ופתאום מגיעים חיים אתגר וצבא התחקירניות המאיים שלו ומכריזים שהם יודעים את האמת. מהי בכלל אמת? האם מדובר במערך שלם של עובדות שלא ניתן לחלוק עליהן? מי קובע מהי אמת?

דבר אחד בטוח: בתום שבועות של מאבק משפטי למניעת שידור הכתבה (נכון לעכשיו, השופט שטיפל בתיק לא אישר לשדר את הכתבה כפי שעורכי "אנשים" רצו לשדרה), הכתבה ששודרה אתמול לא היתה "כל האמת". וזו האמת. חיים אתגר ו"אנשים" ניסו, באמת ברצינות, להישאר בעניינים ולעסוק בנושא הכי חם רכילותית. לצערם, התוצר שהם שיגרו למסך היה לא פחות מקושקש מהטענות שבאומן עושה "מניפולציות בכישוף" ושהיא "אישה עם הרבה כוחות", מה שזה לא אומר. עוד רגע וגם היו מאשימים את באומן גם במפץ הגדול ובשינוי הלך רוחו של שי גולדן בעקבות המפגש עם בנימין נתניהו.

אתגר האשים את בני הזוג שימי תבורי ויהודית באומן שהם משחקים משחק כפול: מצד אחד מבקשים להימנע מעיסוק תקשורתי בהם ומצד אחר מככבים במדורי הרכילות. גם "אנשים" משחקת משחק כפול כי לכאורה, כתבתו של אתגר היא תחקיר רציני, בעוד בפועל היא העלאת גירה צהובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ראינו את זה כבר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק שהכתבה החדשה בנושא באומן כללה חומרים ששודרו בכתבה הקודמת (כמו שיחות הטלפון בין תבורי לבניו למשל) ובכך, הלכה למעשה, הפכה הכתבה הקודמת לפרומו לכתבה הנוכחית - הכתבה החדשה גם כללה חומרים שמצאו את עצמם על רצפת חדר העריכה בסיבוב הקודם, כלומר, שודרו חומרים שעורך חשב לפני כמה שבועות שהם לא ראויים לשידור (אלא אם כן בטי רוקאוויי תמיד לובשת את אותם הבגדים ותמיד יושבת באותה התנוחה, כן?). ב"אנשים" לא הסתפקו בשידור חומרים ממוחזרים, הם גם עסקו באותן מניפולציות שבהן האשימו את באומן. "האם לבאומן יש כוחות מיסטיים?", תהה חיים אתגר כשהמצלמה ביצעה תקריב על עיניה המאיימות. כן, בטח.

אם בסיבוב הקודם במאבק בין "אנשים" ויהודית באומן זכתה תוכנית הטלוויזיה, הרי שהסיבוב הנוכחי נגמר בנוק-אאוט לזכותה של באומן. צו איסור הפרסום סירס את הכתבה החדשה והפך אותה לשעטנז לא ברור שחלקים רבים ממנו חסרים. פרט לאדם אנונימי שטען כי נאמר לו בעבר שבאומן ואביו הביאו ילד לעולם, הכתבה החדשה לא חשפה מידע חדש שמכבד את צופי התוכנית (עם כל הכבוד לטענות על הכישוף ולחברתה לשעבר של באומן שסיפרה כיצד כישפה אותה). זהו. זה הכל. שאר הכתבה היתה שידור חוזר של הכתבה הקודמת."אני רק עושה את עבודתי", אמר אתגר לאדם שהתקשר לאיים עליו. במקרה הנוכחי, אחרי כל ההייפ והבאזז וההבטחה הריקה לגלות את "כל האמת", נותר רק לקבוע שמדובר בעבודה רשלנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully