וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתרן בלתי נלאה: לא תאמינו מי אולי, כנראה, ייתכן שחוזר אל "משחקי הכס"

14.9.2016 / 20:50

שנים אחרי שראינו את דמותו בפעם האחרונה, ייתכן שהצאצא הידוע היחיד של רוברט בארתיאון חוזר סוף סוף אל הסדרה, מאחר שהשחקן נצפה בשדה התעופה בבלפסט, לא רחוק ממקום הצילומים

מגישה: מיכל רשף

גנדרי, זוכרים? שוליית נפח במעלה מל, הבן ה"חוקי" היחיד של רוברט בארתיאון הי"ד? זה שנד סטארק גילה את זהותו (תוך כדי שהוא מגלה ששלושת ילדיו הבלונדיניים של רוברט הם לא באמת שלו), והבריח אותו ממעלה מלך כדי להציל את חייו? ואז הוא נתפס על ידי האחווה ללא דגלים, נמכר למליסנדרה, עבר טקס וודו קריפי ועמד להיות מוקרב לאלים, אבל אז ניצל בשנייה האחרונה על ידי דאבוס והוברח בסירה?

ביולי האחרון יוצרי הסדרה אף התייחסו אל היעדרו בריאיון עמם, כאשר נשאלו עליו. "הוא עדיין חותר", אמר דן וייס. "כן, הוא עדיין חותר. זה מסע ארוך, מאוד ארוך...", אמר דיוויד בניוף. "הוא נכנס לכושר מדהים. רק תחשבו על איזה כושר זה שלוש עונות של חתירה".

ובכן, אחרי ההלצות והשנים החולפות, עולה חשד סביר שגנדרי יחזור אל חיינו. אתר המעריצים Watchers on the Wall מפרסם תמונה של מעריץ שזיהה את ג'ו דמפסי, המגלם את גנדרי, בשדה התעופה בבלפסט. אירלנד, כידוע, היא לוקיישן מרכזי עבור "משחקי הכס", ובה מצולם חלק הארי מהתרחשויות שבע הממלכות. שמועות על הימצאותו של השחקן באזור צצו כבר באוגוסט, וכעת ישנה הוכחה מצולמת. זה עדיין לא אומר בוודאות שנראה אותו בעונה הבאה, אבל הסיכוי לא רע.

עכשיו, מה בדבר ליידי סטונהארט?

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully