וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלקת פרקים: "המירוץ למיליון" סוגרת עונה שהיתה שומר מסך

27.9.2016 / 0:00

העונה החמישית של "המירוץ למיליון" לא היתה עילוי מיוחד אבל גם לא היתה כשלון מוחלט. כעת על הפקת התוכנית לבדוק האם יש לאנשיה כוח לרענן את הפורמט

אביב ארגז /מתן חדד

מעניין באיזה שלב החליטו ברשת לסיים את העונה של "המירוץ למיליון". זאת אומרת, האם היתה ישיבה מסודרת עם כל מיני עובדים שאמרו שהגיע הזמן לסיים את העונה כי עברו כבר כמעט ארבעה חודשים וחצי מאז שהתחילה ושודרו כבר 35 פרקים (כן, 35 פרקים) שאורכם לא פעם היה קרוב לשעתיים (כן, קרוב לשעתיים) וככה לא צריכים להתייחס לצופים ושאולי צריך לרענן את לוח השידורים. לחילופין, אולי מישהו בזכיינית פשוט לחץ בטעות על מקש ה-space bar ושומר המסך שהוא העונה החמישית של "המירוץ למיליון" נעלם כפי שהגיע לחיינו.

כי זה מה שקרה לתוכניות המגה-ריאליטי הגדולות, בכל זאת - מגה. הן הפכו להיות שומר מסך. אף אחד לא באמת יודע מה קורה בהן ולא משנה על איזה פרק ניפול, איכשהו ההתרחשויות בו יהיו תואמות למה שקרה בפעם הקודמת שנפלנו על פרק במגה-ריאליטי. תסמכו עלי, אני יודע על מה אני מדבר, אני צופה ב"היפים והאמיצים" מאז שהחלה. אם יש מישהו שמבין בשומרי מסך שכלום לא משתנה בהם זה אני. אגב, רידג' כנראה שוב בקטע של ברוק. אבל אתם לא כאן בשביל זה.

הצצה המירוץ למיליון רז ועמית גל. צילום מסך
ובכן, הם גם ביקרו באפריקה/צילום מסך
הטוויסט המדהים בכל הסיפור של "המירוץ למיליון" הוא שלמרות שכבר לפני חודש וחצי הודלפה רשימת ההדחה של העונה, הצופים המשיכו לצפות בה

לזכותה של העונה החמישית של "המירוץ למיליון" ייאמר שהיא נהנתה מליהוק סופר-מוצלח. לא מושלם אבל סופר-מוצלח (היי האחים שפלן, מה קורה ג'וזי ואלכס?). הדינמיקה בין הצוותים ובינם לבין עצמם היתה טובה, ההפוגות הקומיות לא היו מביכות ולשמחתנו, אף אחד מהמתמודדים לא דהר על קאצ'פרייז מיותר. למרות פרקים ארוכים, יותר מדי ארוכים, הכל תקתק כמו שעון ולכן כלל לא מפתיע שאף אחד לא רצה שהעונה הזו תסתיים. נתוני הצפייה בה היו אולי נמוכים מהעונה הקודמת אבל היי, לפחות לא מדובר בכישלון קולוסלי כמו "המשימה: אמזונס" שרק אלוהים יודע למה חודשה לעונה נוספת.

הטוויסט המדהים בכל הסיפור של "המירוץ למיליון" הוא שלמרות שכבר לפני חודש וחצי הודלפה רשימת ההדחה של העונה, הצופים המשיכו לצפות בה. אולי קיוו שתתברר כשגויה, אולי איבדו את השלט, אולי סבלו מכריתת יד בתזמון לא נוח. למרות שכל העונה היתה פרושה בפני הצופים, היא לא ספגה חבטה משמעותית וגם זה, סביר להניח, בגלל שהצופה הישראלי הממוצע שזעק רק לפני כמה שנים מחשש לכל ספוילר הבין שתוכנית ריאליטי היא רק שומר מסך בחסות שמפו כלשהו ולא אמת לחיים שיש לפעול על פיה. אז יעל ויוסיאל לא הגיעו לגמר. ביג דיל. אני תקוע בלי מנקה לדירה שיש בה שני חתולים ועוד רגע ראש השנה. הצרות שלי גדולות יותר.

הצצה המירוץ למיליון אורי ובן. צילום מסך
האחים שפלן, המרענן הרשמי של התוכנית/צילום מסך

השאלה היא אם גם העונה הבאה תהיה שומר מסך או שמא האנשים הטובים של רשת ירימו מבט אל מה שמתרחש מעבר לים וינסו לרענן את הפורמט. העונה הקרובה של הגרסה האמריקאית תהיה, לפי פרסומים, כזו שבה כל המתמודדים יהיו זרים, כלומר לא יכירו את בני זוגם עד לתחילת התוכנית. עונה אחרת כללה אלמנט של פגישה עיוורת: חמישה זוגות רווקים ורווקות נפגשו לראשונה בתחילת העונה ובחנו אם הם מתאימים מבחינה זוגית.

רענון הפורמט הוא צעד מתבקש אבל עבורו דרוש רצון וחשק. לפי ההתנהלות של הפקת התוכנית עד כה, לא בטוח שלמישהו יש את שני המרכיבים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully